Hangt er vanaf hoeveel gevaar er isquote:Op zondag 16 december 2012 20:46 schreef darkshadow16 het volgende:
Hmm dat gaat in Amerika nog wel wat heftiger.
Tis nep.quote:Op zondag 16 december 2012 20:49 schreef Eenskijken het volgende:
beetje overdreven, hij wordt keihard naar de grond getrapt terwijl ie 0,0 gevaar vormt.
Jaquote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef TheKC het volgende:
Kortom als je een huis binnenvalt en "POLITIE, POLITIE" schreeuwt dan zijn ze bang voor je?
Ik zou wel schrikken.quote:Op zondag 16 december 2012 20:51 schreef TheKC het volgende:
Kortom als je een huis binnenvalt en "POLITIE, POLITIE" schreeuwt dan zijn ze bang voor je?
you.... joined the dark side...quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat programma op RTL is best kut, volgende week wweer gewoon overtreders
Joh, beetje huilen met John om ontvoerde kinderenquote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kijk nog even omdat er misschien een confro komtquote:Op zondag 16 december 2012 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
you.... joined the dark side...
Wat voor een programma was dat dan? Ik doe namelijk net m'n tv aan.quote:Op zondag 16 december 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ook, adhv. die post doe ik hem nu op 6 ipv. 4quote:Op zondag 16 december 2012 21:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat voor een programma was dat dan? Ik doe namelijk net m'n tv aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |