quote:
Hij is gister al gebruikt bij Paul de Leeuw.quote:Op zondag 16 december 2012 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat Guido Weijers hem gaat gebruiken.
Ja fuck deze. Ik gebruik het toch.quote:Op zondag 16 december 2012 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is gister al gebruikt bij Paul de Leeuw.
Mooie boel, heb je een vergunning nodig? of mag iedereen rondlopen en mekkeren?quote:Op zondag 16 december 2012 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stille tocht voor walvis gaat niet door
Zelfs in japan heb ik nooit walvis kunnen eten, waarschijnlijk niet te vreten.quote:Op zondag 16 december 2012 15:07 schreef SchoneZoon het volgende:
Kan je dat dier opeten als het een natuurlijke dood is gestorven?
Gefeliciteerd met je citaat op de Frontpagequote:Op zondag 16 december 2012 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
Schijnt dat Johannes navigeerde met Apple Maps.
quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef Rectum het volgende:
ze hebben de resten johannes op damascus gegooid
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb sowieso een bloedhekel aan stilletochten.
Maar dit is het toppunt van achterlijkheid.
De tocht is gelukkig afgelast.quote:Op zondag 16 december 2012 16:05 schreef DaverzNL het volgende:
Ik snap dat 'dichtbij-nieuws' belangrijker is dat 'ver nieuws' wat 10x zo erg is. Maar ik had toch wel een klein beetje moeite en plaatsvervangende schaamte toen vanmorgen Nu.nl groot kopte dat de bultrug was overleden, en daaronder kleine berichten te lezen waren over tientallen doden door een bombardement, een rechter en familieleden die in Oekraine zijn onthoofd en nog wat van dat soort 'minder belangrijke' berichten.
En deze stille tocht is natuurlijk helemaal het toppunt. Of liever gezegd... een dieptepunt. Op die manier maakt het die mooie stille tocht voor die grensrechter vorige week weer compleet belachelijk.
Dan kan een walvis er ook nog wel bijquote:Twee maanden zorgde de dood van bulldog Diesel in een Puttens bos voor veel steunbetuigingen. Hij werd door een echtpaar doodgetrapt. Op de aparte Facebook-pagina ‘Justice for Diesel‘ werd stilgestaan bij zijn overlijden. Onder het motto: ‘Zeg NEE tegen dierenleed!!!‘ Een roep met uitroep. Een stille tocht die was georganiseerd werd uiteindelijk afgelast omdat de burgemeester van Putten een te grote toeloop verwachtte.
Ik ben bang van wel.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
ben ik nou de enige die zo'n walvis misselijk hard wil neuken,
Er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die op hun bucketlist een puntje hebben met "walvis neuken", maar of die het ook allemaal zó letterlijk nemen?quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
ben ik nou de enige die zo'n walvis misselijk hard wil neuken, vooral als al die natuurkneuzen eromheen staan te kijken naar die behaarde anus van mij. walgelijke anus is het eigenlijk
Niets mis mee, laatst zag ik in een documentaire dat de PETA dat ook doet.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
ben ik nou de enige die zo'n walvis misselijk hard wil neuken, vooral als al die natuurkneuzen eromheen staan te kijken naar die behaarde anus van mij. walgelijke anus is het eigenlijk
hoezo dat?quote:Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niets mis mee, laatst zag ik in een documentaire dat de PETA dat ook doet.
Ze schijnen ergens in Colorado een kamp te hebben waar allerlei PETA-mensen zitten die getrouwd zijn met dieren en er ook seks mee hebben.quote:
achquote:Op zondag 16 december 2012 16:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze schijnen ergens in Colorado een kamp te hebben waar allerlei PETA-mensen zitten die getrouwd zijn met dieren en er ook seks mee hebben.
facebookshitquote:Op zondag 16 december 2012 16:20 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
WAT IS DEZE__________________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je homo?quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
helaas is dierensex al een tijdje verbodenquote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
ik vind het goed, maar dan andersom.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
volgende donderdag stille toch voor uberkulliequote:Op zondag 16 december 2012 12:58 schreef Uberkullie het volgende:
Wat een onzin, zo kun je overal wel een stille tocht voor organiseren.
Ik wil al jaren een walvis stompen trouwens, maar dan een levende. Ooit uit een weddenschap voortgevloeid, en nu moet ik het doen voor ik 40 benquote:Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die op hun bucketlist een puntje hebben met "walvis neuken", maar of die het ook allemaal zó letterlijk nemen?
Janitor!quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil al jaren een walvis stompen trouwens, maar dan een levende. Ooit uit een weddenschap voortgevloeid, en nu moet ik het doen voor ik 40 ben
Daar kwam het idee inderdaad vandaan, scherpquote:
Gewoon elke dag naar het dolfinarium gaan. Of gewoon een keer met dolfijnen gaan zwemmen, geef je die een stomp.quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil al jaren een walvis stompen trouwens, maar dan een levende. Ooit uit een weddenschap voortgevloeid, en nu moet ik het doen voor ik 40 ben
Nee het moet echt zo'n grote lomperik zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon elke dag naar het dolfinarium gaan. Of gewoon een keer met dolfijnen gaan zwemmen, geef je die een stomp.
Ik heb in Noorwegen een broodje Walvis gegeten (niet de hele walvis hequote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef Ezio het volgende:
Tevens heb ik een kennis die eind deze maand naar haar thuisland Noorwegen op vakantie gaat, en dan voor mij walvisbiefstuk gaat proberen mee te nemen. Altijd al willen proberen
Dolfijnen en walvissen is een verschil, vossen en wolven zeg maar.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon elke dag naar het dolfinarium gaan. Of gewoon een keer met dolfijnen gaan zwemmen, geef je die een stomp.
Uitje erbij?quote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb in Noorwegen een broodje Walvis gegeten (niet de hele walvis he) Vond er weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |