Gewoon elke dag naar het dolfinarium gaan. Of gewoon een keer met dolfijnen gaan zwemmen, geef je die een stomp.quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil al jaren een walvis stompen trouwens, maar dan een levende. Ooit uit een weddenschap voortgevloeid, en nu moet ik het doen voor ik 40 ben
Nee het moet echt zo'n grote lomperik zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon elke dag naar het dolfinarium gaan. Of gewoon een keer met dolfijnen gaan zwemmen, geef je die een stomp.
Ik heb in Noorwegen een broodje Walvis gegeten (niet de hele walvis hequote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef Ezio het volgende:
Tevens heb ik een kennis die eind deze maand naar haar thuisland Noorwegen op vakantie gaat, en dan voor mij walvisbiefstuk gaat proberen mee te nemen. Altijd al willen proberen
Dolfijnen en walvissen is een verschil, vossen en wolven zeg maar.quote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gewoon elke dag naar het dolfinarium gaan. Of gewoon een keer met dolfijnen gaan zwemmen, geef je die een stomp.
Uitje erbij?quote:Op zondag 16 december 2012 17:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb in Noorwegen een broodje Walvis gegeten (niet de hele walvis he) Vond er weinig aan.
Na, door dierenartsen volgepompt met vergifquote:Op zondag 16 december 2012 17:05 schreef Fokkingvet het volgende:
Vis een optie?
Hmmm lekker geroerbakte walvis vanavond
Is dat een van die Sea Shepherd hippies?quote:Op zondag 16 december 2012 17:19 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe wallpaper ingesteld.
Volgens mij is die Lenie van 't Hart.quote:Op zondag 16 december 2012 17:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
Is dat een van die Sea Shepherd hippies?
Omdat er nog miljoenen kinderen leven, walvissen zijn wat zeldzamer.quote:Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef dustbrain het volgende:
Waarom geen stille toch voor die tienduizenden kinderen die gister dood zijn gegaan door armoede?
hoezo hypocriet? dat kan je alles wel hypocriet vinden. Tijden veranderen, normen en waarden veranderen. Wat een waardeloze kutklacht, met alle respect.quote:Op zondag 16 december 2012 12:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mang mang mang, vroeger werden ze per tientallen de hellingen bij Smeerenburg opgetrokken. Snijden, koken en olie slikken.Tot de jaren 70 van de vorige eeuw werd er nog gewoon gejaagd door Nederland.
[ afbeelding ]
Komt een beetje hypocriet over niet? Net als dat we een stille tocht voor de slavenhandel zouden houden.
Mooie normen dan.quote:Op zondag 16 december 2012 17:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoezo hypocriet? dat kan je alles wel hypocriet vinden. Tijden veranderen, normen en waarden veranderen. Wat een waardeloze kutklacht, met alle respect.
het hoeft niet zieliger als iets anders te zijn, het is gewoon zielig. zeker als je kijkt naar hoe dom en incompetent de mensen gehandeld hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 17:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooie normen dan.een walvis is zieliger dan wat dan ook.
Volgens mij heeft hij er zelf op gezwommen?quote:Op zondag 16 december 2012 17:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het hoeft niet zieliger als iets anders te zijn, het is gewoon zielig. zeker als je kijkt naar hoe dom en incompetent de mensen gehandeld hebben.
quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er zelf op gezwommen?
Iedereen noemt de mensen dom maar kunnen zelf geen goede oplossing bedenken.
Dan is ie toch al dood?quote:
jawel, er zijn tal goede oplossingen bedacht, maar ze kosten allemaal te veel geld in de ogen van degene die erover gaan. Maar dat durven ze niet te zeggen.quote:Op zondag 16 december 2012 17:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er zelf op gezwommen?
Iedereen noemt de mensen dom maar kunnen zelf geen goede oplossing bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |