Ik ben bang van wel.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
ben ik nou de enige die zo'n walvis misselijk hard wil neuken,
Er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die op hun bucketlist een puntje hebben met "walvis neuken", maar of die het ook allemaal zó letterlijk nemen?quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
ben ik nou de enige die zo'n walvis misselijk hard wil neuken, vooral als al die natuurkneuzen eromheen staan te kijken naar die behaarde anus van mij. walgelijke anus is het eigenlijk
Niets mis mee, laatst zag ik in een documentaire dat de PETA dat ook doet.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
ben ik nou de enige die zo'n walvis misselijk hard wil neuken, vooral als al die natuurkneuzen eromheen staan te kijken naar die behaarde anus van mij. walgelijke anus is het eigenlijk
hoezo dat?quote:Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niets mis mee, laatst zag ik in een documentaire dat de PETA dat ook doet.
Ze schijnen ergens in Colorado een kamp te hebben waar allerlei PETA-mensen zitten die getrouwd zijn met dieren en er ook seks mee hebben.quote:
achquote:Op zondag 16 december 2012 16:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze schijnen ergens in Colorado een kamp te hebben waar allerlei PETA-mensen zitten die getrouwd zijn met dieren en er ook seks mee hebben.
facebookshitquote:Op zondag 16 december 2012 16:20 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
WAT IS DEZE__________________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je homo?quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
helaas is dierensex al een tijdje verbodenquote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
ik vind het goed, maar dan andersom.quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef tarantism het volgende:
volgende donderdag stille toch voor uberkulliequote:Op zondag 16 december 2012 12:58 schreef Uberkullie het volgende:
Wat een onzin, zo kun je overal wel een stille tocht voor organiseren.
Ik wil al jaren een walvis stompen trouwens, maar dan een levende. Ooit uit een weddenschap voortgevloeid, en nu moet ik het doen voor ik 40 benquote:Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld wel meer mensen die op hun bucketlist een puntje hebben met "walvis neuken", maar of die het ook allemaal zó letterlijk nemen?
Janitor!quote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wil al jaren een walvis stompen trouwens, maar dan een levende. Ooit uit een weddenschap voortgevloeid, en nu moet ik het doen voor ik 40 ben
Daar kwam het idee inderdaad vandaan, scherpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |