Altijd aan het schreeuwen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Grote fans van Franks Bauer, uiteraard.
quote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Rectum het volgende:
onterechte klacht de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn zonder juicyhil
Ik ben best wel blij met deze uitkomst ja.quote:Op zondag 16 december 2012 14:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nah... stille tocht gaat niet door en condoleanceregister is dicht.
Iedereen happy?
Laat die mensen toch met rust
Hehe dit.quote:Op zondag 16 december 2012 12:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Beetje hetzelfde als een begrafenis houden voor je overleden parkietje. Hebben die mensen nou echt niks beters te doen?
quote:
Hij is gister al gebruikt bij Paul de Leeuw.quote:Op zondag 16 december 2012 13:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat Guido Weijers hem gaat gebruiken.
Ja fuck deze. Ik gebruik het toch.quote:Op zondag 16 december 2012 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is gister al gebruikt bij Paul de Leeuw.
Mooie boel, heb je een vergunning nodig? of mag iedereen rondlopen en mekkeren?quote:Op zondag 16 december 2012 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Stille tocht voor walvis gaat niet door
Zelfs in japan heb ik nooit walvis kunnen eten, waarschijnlijk niet te vreten.quote:Op zondag 16 december 2012 15:07 schreef SchoneZoon het volgende:
Kan je dat dier opeten als het een natuurlijke dood is gestorven?
Gefeliciteerd met je citaat op de Frontpagequote:Op zondag 16 december 2012 13:18 schreef LudoSanders het volgende:
Schijnt dat Johannes navigeerde met Apple Maps.
quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef Rectum het volgende:
ze hebben de resten johannes op damascus gegooid
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb sowieso een bloedhekel aan stilletochten.
Maar dit is het toppunt van achterlijkheid.
De tocht is gelukkig afgelast.quote:Op zondag 16 december 2012 16:05 schreef DaverzNL het volgende:
Ik snap dat 'dichtbij-nieuws' belangrijker is dat 'ver nieuws' wat 10x zo erg is. Maar ik had toch wel een klein beetje moeite en plaatsvervangende schaamte toen vanmorgen Nu.nl groot kopte dat de bultrug was overleden, en daaronder kleine berichten te lezen waren over tientallen doden door een bombardement, een rechter en familieleden die in Oekraine zijn onthoofd en nog wat van dat soort 'minder belangrijke' berichten.
En deze stille tocht is natuurlijk helemaal het toppunt. Of liever gezegd... een dieptepunt. Op die manier maakt het die mooie stille tocht voor die grensrechter vorige week weer compleet belachelijk.
Dan kan een walvis er ook nog wel bijquote:Twee maanden zorgde de dood van bulldog Diesel in een Puttens bos voor veel steunbetuigingen. Hij werd door een echtpaar doodgetrapt. Op de aparte Facebook-pagina ‘Justice for Diesel‘ werd stilgestaan bij zijn overlijden. Onder het motto: ‘Zeg NEE tegen dierenleed!!!‘ Een roep met uitroep. Een stille tocht die was georganiseerd werd uiteindelijk afgelast omdat de burgemeester van Putten een te grote toeloop verwachtte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |