Begin eens met het stoppen om voor alles een excuus klaar te hebben om iets niet te doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef Droefheid het volgende:
Ja, dit gaan we zo niet eindeloos laten.
Alleen nu vol gas geven dan knalt het.. en ik wil in ieder geval zeker weten dat we/ik er alles aan gedaan hebben om dingen te redden/om te buigen.
of de seksuele spanning over wat komen gaat (quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:11 schreef Mercer het volgende:
Joh laat haar lekker haar verliefdheid hebben, waarschijnlijk ben je nog een heel leven met haar samen. Wat stelt dit dan voor? Niks! Die man heel ver weg, allemaal niet bedreigend. Als het jou geen zak interesseert zal de fun er snel af zijn. Op het moment dat je dit allemaal groter gaat maken dan het is, dan wordt het ook groot. Gewoon lekker je eigen gang gaan. En als je over 2 jaar nog ongelukkig bent, dan zet jij er een streep onder.
Dit + heel veel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef kedge het volgende:
[..]
Begin eens met het stoppen om voor alles een excuus klaar te hebben om iets niet te doen.
Ik denk het niet, maar ik ga die conclusie niet prematuur maken terwijl zij die keuze nog niet defintiief heeft gemaakt. Totnutoe is er alleen nog sprake van ongepast mailen (en niet eens zwaar lichamelijk getint, maar vooral emotioneel bindend en verlangen uitspreken) en recent bellen, wel hellend vlak. En de intentie om elkaar te ontmoeten... en aan de andere kant een zeer moeizame relatie wat voor een deel door overwerkt/ovestress/randje burnout niet goed te praten maar wel te verklaren is (been there done that een tijd terug)quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef Bombshell het volgende:
En als ze nou met hem naar bed gaat pik je dat?
Als ze terug komt blijven ze vast mailen en heb je weer dezelfde situatie.
Als je het een beetje volwassen oplost met elkaar hoeft een scheiding weinig tot geen ellende te betekenen voor de kinderen. Misschien zorgt het zelfs voor minder ellende dan ze de slechte relatie van hun ouders te laten meemaken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:44 schreef Droefheid het volgende:
Maar om meteen te zeggen.. ga weg, neuk een ander... dat is dus niet de richting die ik nog op wil.Die keuze is makkelijk gemaakt, irreversibel en geeft zeker de ellende die ik mijn kinderen, mijzelf en haar wil besparen... mocht het ervan komen.. so be it.. maar daar zal ik nu niet de trigger van zijn wanneer er nog mogelijklheden zijn.
die 2-3 maanden red ik wel en belangrijk om te kijken of ook ik er alles aan gedaan heb voordat je dingen doet die je niet terug kunt draaien, nogmaals ze heeft fysiek nog niets gedaan... ja de relatie is niet gezond nu en of daar aan gewerkt kan worden wil ik wel nog bekijkenquote:Op dinsdag 18 december 2012 18:55 schreef Copycat het volgende:
Of je kiest eens voor jezelf. En zo ook voor je kinderen.
Ook ik?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:03 schreef Droefheid het volgende:
die 2-3 maanden red ik wel en belangrijk om te kijken of ook ik er alles aan gedaan heb
Als je echt leeft voor je kinderen gun je ze een betere leefomgeving. Want jij word hier niet gelukkiger van en zij ook niet. En daar worden je kinderen al helemaal niet gelukkig van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef Droefheid het volgende:
Verkeerde woordkeuze .. "ik" dan :p
nuance raak je altijd kwijt als je iets kort en snel neertypt
@dawg : ja en nee :p zoals gezegd, ik leef voor mijn kinderen... en ieder huisje heeft zijn kruisje, ikzelf in het verleden ook wel verliefd geweest/aangetrokken, uiteindelijk ook niets mee gedaan en is overgegaan... dus tja
"niets mee gedaan". zij doet er overduidelijk wel wat mee en jij kijkt toe en doet niks. dat vind ik slap. stel grenzen, waar is je zelfrespect?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef Droefheid het volgende:
@dawg : ja en nee :p zoals gezegd, ik leef voor mijn kinderen... en ieder huisje heeft zijn kruisje, ikzelf in het verleden ook wel verliefd geweest/aangetrokken, uiteindelijk ook niets mee gedaan en is overgegaan... dus tja
Ik snap niet:quote:Op dinsdag 18 december 2012 17:41 schreef Droefheid het volgende:
Ik kan mijn vrouw dwingen nu een keuze te maken..
of ik kan ervoor kiezen de komende twee maanden goed aan de slag te gaan en haar dan een keuze laten maken.. en evt de vrouw van de ander voor de trip bellen.
Maargoed, dan moet ik in VS iemand nummer laten natrekken.
De diepste dip hebben we 2-3 mnd geleden gehad trouwens schat ik in, vraag is alleen of ernog genoeg is om dingen te lijmen of niet, waar er nu wel een deadline of zit zijnde haar trip
Dat zou dus bij je vrouw ook wel eens zo kunnen gaan. Bovendien is zij minder fysiek dan jij. Ik zou (nogmaals) meer energie in je relatie steken dan in fantasieën over iets wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.]quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef Droefheid het volgende:
Aan de andere kant, waarom gaat zijn vrouw er niet vandoor dan? Die had allang met haar kinderen weg kunnen zijn, en dan geheel legaal af en toe neuken in de USA!quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:55 schreef Copycat het volgende:
Of je kiest eens voor jezelf. En zo ook voor je kinderen.
Misschien omdat dat allemaal niet zo makkelijk gaat?quote:Op woensdag 19 december 2012 04:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom gaat zijn vrouw er niet vandoor dan? Die had allang met haar kinderen weg kunnen zijn, en dan geheel legaal af en toe neuken in de USA!
Blijkbaar vindt zij het toch nog ergens leuk met TS?
waarom iemand gaan lopen dreigen als je gewoon met je vrouw zou moeten communiceren, alsof dat ineens de oplossing voor het probleem zal zijn?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:03 schreef Aristai het volgende:
Die vent is bang dat zijn vrouw erachter komt, dreig hem het aan zijn vrouw te vertellen als 'ie er niet mee stopt of met je vrouw naar bed gaat wanneer zij elkaar zien, dan hoef je zijn vrouw niet direct in te lichten maar zal hij het hoogstwaarschijnlijk wel stoppen met jouw vrouw, kan jij daarna je vrouw weer naar je proberen toe te trekken. Het is te bewonderen dat je je vrouw zo laat gaan zodat ze zichzelf kan ontdekken ofzo, maar ook heel dom als je hem niet "aanvalt" als je nog een kans zoekt om je vrouw weer voor jou te hebben. Succes in ieder geval.
Dit is volgens mij al tig keer gepost, maar hij blijft de werkelijke problemen ontvluchten en heeft voor alle oplossingen een excuus klaar om het niet te doen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:05 schreef zarGon het volgende:
Word eens kwaad man. Ga eens tekeer man. Ga eisen man. Maak ook beslissingen man. Laat merken dat jij er ook nog bent man. Word en reageer emotioneel man. Wees een man man.
Ik snap dat je kinderen hebt, maar man, man the fuck up. Hoe kan je zo passief reageren?! Je raakt je vrouw kwijt als je haar al nog niet kwijt bent. JAGEN, NIET WACHTEN EN TOEKIJKEN HOE EEN ANDER JOUW PROOI UIT JE KLAUWEN WEGTREKT.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:13 schreef kedge het volgende:
Zoals ik het lees wil hij graag een affaire met je vrouw die dan af en toe langs komt en even een wippertje maakt. Jij weet het niet, zijn vrouw weet het niet. De ideale situatie voor hem.
ik denk eerder dat het een kwestie van de gemakkelijkste weg kiezen is. En van een even groot gebrek aan ruggengraat en eigenwaarde.quote:Op woensdag 19 december 2012 04:52 schreef Godshand het volgende:
Aan de andere kant, waarom gaat zijn vrouw er niet vandoor dan? Die had allang met haar kinderen weg kunnen zijn, en dan geheel legaal af en toe neuken in de USA!
Blijkbaar vindt zij het toch nog ergens leuk met TS?
Of eventueel waarschuwen voor SOA's.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:00 schreef davo1979 het volgende:
Ik ben er zelf geen voorstander van maar ik denk dat ik die vrouw van die man zou bellen. Misschien kan zij de sneltrein een halt toe roepen. Wachten wat ts nu doet lost niks op. Ik snap het deels wel, ts wil verder maar of zijn vrouw nog verder wil is vraag 2.
Klopt maar zitten wachten totdat zijn vrouw anders gaat denken zal het hem ook niet worden. Er zijn nog maar een paar weken totdat ze naar de USA gaat in die tijd kan je wel naar een relatie therapeut maar of die die vrouw nog op andere gedachtes brengt voor die tijd?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
ik denk eerder dat het een kwestie van de gemakkelijkste weg kiezen is. En van een even groot gebrek aan ruggengraat en eigenwaarde.
Dit ben ik met je eens! Blijft moeilijk wat is nou een goede keus?quote:Op donderdag 20 december 2012 04:11 schreef Mishu het volgende:
Als je die vrouw trouwens nu al gaat bellen kom je jaloers over en dan heeft ze een reden om ruzie te maken. Tip.
Dank!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een enorm zinnige rentree!
Kan het niet méér eens met je zijn.
Er is ook zoiets als emotioneel vreemdgaan, wat vaak een voorbode is van lichamelijke ontrouw. En ja, dit weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:40 schreef Droefheid het volgende:
[..]
Totnutoe is er alleen nog sprake van ongepast mailen (en niet eens zwaar lichamelijk getint, maar vooral emotioneel bindend en verlangen uitspreken) en recent bellen, wel hellend vlak. En de intentie om elkaar te ontmoeten... en aan de andere kant een zeer moeizame relatie wat voor een deel door overwerkt/ovestress/randje burnout niet goed te praten maar wel te verklaren is
Wat een gezeik zeg. Kelere. Veel succes met het vasthouden van uberhaupt een vaste relatie als met iemand anders praten 'emotioneel vreemdgaan' wordt genoemdquote:Op donderdag 20 december 2012 10:48 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als emotioneel vreemdgaan, wat vaak een voorbode is van lichamelijke ontrouw. En ja, dit weet ik uit ervaring.
Lezen. Het gaat niet om met anderen praten, het gaat er om dat de vrouw niet meer over intieme zaken, details en fantasieën praat met haar man, maar wel met een andere kerel 'die haar zo goed begrijpt en aanvoelt' en dat verborgen houdt. Dat ze stiekem mailt en smst, en dat goedpraat door te eisen dat haar man haar niet mag controleren. Dat ze de wens uitspreekt om de ander te zien en met hem naar bed te gaan, terwijl haar man eens per kwartaal een goedmaakbeurt krijgt en verder geen enkele aanraking of intiem gesprek van betekenis.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Kelere. Veel succes met het vasthouden van uberhaupt een vaste relatie als met iemand anders praten 'emotioneel vreemdgaan' wordt genoemd
Lezen is nog steeds niet je sterkste punt, hè?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Kelere. Veel succes met het vasthouden van uberhaupt een vaste relatie als met iemand anders praten 'emotioneel vreemdgaan' wordt genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |