abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:08:44 #151
350968 kedge
cicatrix manet
pi_120452972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:58 schreef Droefheid het volgende:
Ja, dit gaan we zo niet eindeloos laten.
Alleen nu vol gas geven dan knalt het.. en ik wil in ieder geval zeker weten dat we/ik er alles aan gedaan hebben om dingen te redden/om te buigen.

Begin eens met het stoppen om voor alles een excuus klaar te hebben om iets niet te doen.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_120452984
En als ze nou met hem naar bed gaat pik je dat?
Als ze terug komt blijven ze vast mailen en heb je weer dezelfde situatie.
  dinsdag 18 december 2012 @ 11:13:30 #153
262 Re
Kiss & Swallow
pi_120453111
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 02:11 schreef Mercer het volgende:
Joh laat haar lekker haar verliefdheid hebben, waarschijnlijk ben je nog een heel leven met haar samen. Wat stelt dit dan voor? Niks! Die man heel ver weg, allemaal niet bedreigend. Als het jou geen zak interesseert zal de fun er snel af zijn. Op het moment dat je dit allemaal groter gaat maken dan het is, dan wordt het ook groot. Gewoon lekker je eigen gang gaan. En als je over 2 jaar nog ongelukkig bent, dan zet jij er een streep onder.
of de seksuele spanning over wat komen gaat ( :') )moest even uit haar lichaam
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_120453151
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef kedge het volgende:

[..]

Begin eens met het stoppen om voor alles een excuus klaar te hebben om iets niet te doen.
Dit + heel veel.

Dat is waarschijnlijk precies het zwakke gedrag waardoor je vrouw nou het ergens anders aan het zoeken is.
pi_120454011
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:08 schreef Bombshell het volgende:
En als ze nou met hem naar bed gaat pik je dat?
Als ze terug komt blijven ze vast mailen en heb je weer dezelfde situatie.
Ik denk het niet, maar ik ga die conclusie niet prematuur maken terwijl zij die keuze nog niet defintiief heeft gemaakt. Totnutoe is er alleen nog sprake van ongepast mailen (en niet eens zwaar lichamelijk getint, maar vooral emotioneel bindend en verlangen uitspreken) en recent bellen, wel hellend vlak. En de intentie om elkaar te ontmoeten... en aan de andere kant een zeer moeizame relatie wat voor een deel door overwerkt/ovestress/randje burnout niet goed te praten maar wel te verklaren is (been there done that een tijd terug)

En ik doe wel degelijk dingen, knallend gesprek hebben we gehad.. de oplossing is daar niet meteen in, geeft alleen openingen... dus ik ga het twee maanden vol aan de kar trekken.... en dan zal er door haar keuzes en door mij keuzes gemaakt moeten worden.
pi_120454123
Mijn vrouw is toen ik weinig tijd had voor van alles en nog wat mij ook hondstrouw gebleven, dat zal ik ook zijn zolang er geen brug te ver is gegaan. Situatie nu is verrot, gaat ook niet zo blijven.

Maar om meteen te zeggen.. ga weg, neuk een ander... dat is dus niet de richting die ik nog op wil.Die keuze is makkelijk gemaakt, irreversibel en geeft zeker de ellende die ik mijn kinderen, mijzelf en haar wil besparen... mocht het ervan komen.. so be it.. maar daar zal ik nu niet de trigger van zijn wanneer er nog mogelijklheden zijn.

Er staan ook hele goede dingen op de balans van het leven en daar hecht ik nu eenmaal veel aan en vind ik belangrijk.
  dinsdag 18 december 2012 @ 13:56:46 #157
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120458378
Volgens mij heb jij oogkleppen op.
Ze heeft geen gevoelens meer voor jou, denk je dat dat opeens weer terugkomt?
Ze is zelfs al met een andere vent bezig en jij laat dat allemaal gewoon toe.
Krijg eens wat ballen :')
Wat voor mogelijkheden zijn er dan nog volgens jou?

Het klinkt misschien hard en klote, maar je moet je ogen openen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Luxuria op 18-12-2012 14:13:26 ]
All she wants and needs is just a little taste..
pi_120458482
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:44 schreef Droefheid het volgende:

Maar om meteen te zeggen.. ga weg, neuk een ander... dat is dus niet de richting die ik nog op wil.Die keuze is makkelijk gemaakt, irreversibel en geeft zeker de ellende die ik mijn kinderen, mijzelf en haar wil besparen... mocht het ervan komen.. so be it.. maar daar zal ik nu niet de trigger van zijn wanneer er nog mogelijklheden zijn.

Als je het een beetje volwassen oplost met elkaar hoeft een scheiding weinig tot geen ellende te betekenen voor de kinderen. Misschien zorgt het zelfs voor minder ellende dan ze de slechte relatie van hun ouders te laten meemaken.
pi_120459076
Nu je nog een redelijke verstandhouding hebt met weinig ruzie en dergelijke kun je je kinderen heel wat ellende besparen door het in overleg netjes af te sluiten.
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:03:52 #160
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_120463228
Dat jij hiermee om kan gaan verdient an sich al een dikke pluim. Ik zou het echt niet meer trekken. Verder moet je denk ik maar in therapie ofzo met je vrouw. Toch denk ik dat het veel beter is 'to part ways'. Behoud je zelfrespect want ik denk dat je kinderen het toch wel zullen merken op termijn en zo te horen gaat het met een rotvaart bergafwaarts!

Kijk het aan en doe jezelf nog meer pijn. Het heeft de schijn dat je vrouw er toch niks meer van wil maken. Anders even een break ofzo? Als je weg ècht wegbent dan weet ze misschien waar ze het voor wilt doen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_120467223
Zonder de emails en zonder de geplande trip zou een break kunnen werken.
Alleen moet je dat met kinderen nooit doen (mits je maximale voogdij wilt als het wel mis gaat en vervelend mis gaat) , die tip heb ik wel gekregen van vaders met deksel op de neus mbt omgangsrechten etc.

Ik kan mijn vrouw dwingen nu een keuze te maken..
of ik kan ervoor kiezen de komende twee maanden goed aan de slag te gaan en haar dan een keuze laten maken.. en evt de vrouw van de ander voor de trip bellen.
Maargoed, dan moet ik in VS iemand nummer laten natrekken.

De diepste dip hebben we 2-3 mnd geleden gehad trouwens schat ik in, vraag is alleen of ernog genoeg is om dingen te lijmen of niet, waar er nu wel een deadline of zit zijnde haar trip
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:27:18 #162
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120468877
Als zij die trip gaat maken, zou het voor mij over zijn.
Ze gaat dan gewoon vreemd man! Dat laat je toch niet gebeuren?!
All she wants and needs is just a little taste..
pi_120469740
Die trip staat gewoon vast, is een week nascholing, 7 dagen vol met presentaties etc.. 75% vande nascholing van een jaar. Duur, betaald en nuttig, hoor er af en toe bij. Eigen vakgebied zit ok in VS de topcongressen, meer dan hier. De trip is er niet puurom hem te ontmoeten (speelt misschien wel mee met de keuze waar nascholing dit jaar)... is alleen vervelend dichtbij hem EN ik heb dus gelezen dat ze wel van plan zijn elkaar te ontmoeten, vandaar ook de start van de topic.

Dus of ik wil een belofte voor ze weggaat of commitment. (maar hoe betrouwbaar?)

Of ik bel zijn vrouw en zorg zo dat er dan niets gebeurd..(maar nummer krijgen moet via p.i. dan ofzo en dan zeker aan die kant heibel, als ze toch al keuze had gemaakt om wel van de aandacht te genieten maar er niets mee te doen... dan gooi ik glazen in)

of ik doe niets (anders dan tot die tijd mijn beste been voorzetten) en maak keuze achteraf afhankelijk van of er wel of niet wat gebeurd is. ( maar dan ben ik degene die zich zuur voelt als ik dan wel moet breken als er over mijn grenzen heen gegaan word). Ervanuit gaande dat ik wel wat info krijg van wat ik mee kan lezen (wat versnipperde info is).

Als ik niet verder wilde en de kinderen me niets uitmaakten was het een makkelijke keuze, dat is het voor mij hier en nu dus niet. Heb zeker niet het gevoel dat we alles gedaan hebben om ons eigen contact te herstellen of te kijken of het inderdaad teveel gebroken is.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:55:42 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120469916
Of je kiest eens voor jezelf. En zo ook voor je kinderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120470214
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:55 schreef Copycat het volgende:
die 2-3 maanden red ik wel en belangrijk om te kijken of ook ik er alles aan gedaan heb voordat je dingen doet die je niet terug kunt draaien, nogmaals ze heeft fysiek nog niets gedaan... ja de relatie is niet gezond nu en of daar aan gewerkt kan worden wil ik wel nog bekijken
pi_120470348
ik vind je maar een slapjanus. kom eens voor jezelf op man.
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:08:20 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120470446
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:03 schreef Droefheid het volgende:

die 2-3 maanden red ik wel en belangrijk om te kijken of ook ik er alles aan gedaan heb
Ook ik?
Jij bent de enige die aan dit kadaver aan het trekken is en volgens mij ben je enorm in denial. Zij laat het zich welgevallen en doet haar eigen ding, want jij laat met alle liefde over je heen walsen. Wat je alleen maar nog onaantrekkelijker voor haar maakt. Niks zo libidoverlagend als een deurmatman.

Ik zou je bijna aanraden inderdaad de vrouw van die man in te lichten. Dan trekt je vrouw wellicht zelf wat sneller de stekker eruit. Heeft ze nog een stok om je mee te geselen. Dit is toch geen doen meer en ik zie echt nergens een lichtpuntje dat dit ooit nog wel te doen wordt.
pi_120471076
Verkeerde woordkeuze .. "ik" dan :p
nuance raak je altijd kwijt als je iets kort en snel neertypt

@dawg : ja en nee :p zoals gezegd, ik leef voor mijn kinderen... en ieder huisje heeft zijn kruisje, ikzelf in het verleden ook wel verliefd geweest/aangetrokken, uiteindelijk ook niets mee gedaan en is overgegaan... dus tja
pi_120471159
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 19:21 schreef Droefheid het volgende:

@dawg : ja en nee :p zoals gezegd, ik leef voor mijn kinderen... en ieder huisje heeft zijn kruisje, ikzelf in het verleden ook wel verliefd geweest/aangetrokken, uiteindelijk ook niets mee gedaan en is overgegaan... dus tja
Als je echt leeft voor je kinderen gun je ze een betere leefomgeving. Want jij word hier niet gelukkiger van en zij ook niet. En daar worden je kinderen al helemaal niet gelukkig van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miracle_Drug op 18-12-2012 20:34:40 ]
pi_120471174
quote:

"niets mee gedaan". zij doet er overduidelijk wel wat mee en jij kijkt toe en doet niks. dat vind ik slap. stel grenzen, waar is je zelfrespect?
  dinsdag 18 december 2012 @ 19:30:23 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120471511
Goeie levenslessen geef je je kinderen mee ...
pi_120471935
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:41 schreef Droefheid het volgende:
Ik kan mijn vrouw dwingen nu een keuze te maken..
of ik kan ervoor kiezen de komende twee maanden goed aan de slag te gaan en haar dan een keuze laten maken.. en evt de vrouw van de ander voor de trip bellen.
Maargoed, dan moet ik in VS iemand nummer laten natrekken.

De diepste dip hebben we 2-3 mnd geleden gehad trouwens schat ik in, vraag is alleen of ernog genoeg is om dingen te lijmen of niet, waar er nu wel een deadline of zit zijnde haar trip
Ik snap niet:
- waarom jij goed aan de slag moet gaan.
- waarom je haar _daarna_ (=vlak voor de reis) een keuze laat maken. Waarom is die trip een deadline?

Ik kan me voorstellen dat jij door te veel met andere dingen bezig bent geweest, je haar ook wat slack gunt om te veel met andere dingen bezig te zijn (studie, werk, kinderen, hobbies, whatever).

Maar zitten zwachten naar een andere vent hoort daar niet bij.

Denk je echt dat het omgekeerde (dat jij had kunnen zwachten naar een vrouw, met haar medeweten) ook had kunnen plaats vinden?
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:24:15 #173
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_120475068
Is TS nog steeds z'n totale passiviteit aan het rationaliseren?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 19 december 2012 @ 01:02:36 #174
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120492418
quote:

Dat zou dus bij je vrouw ook wel eens zo kunnen gaan. Bovendien is zij minder fysiek dan jij. Ik zou (nogmaals) meer energie in je relatie steken dan in fantasieën over iets wat waarschijnlijk niet gaat gebeuren.]

Je hebt het immers zelf ook ondervonden:verliefd worden op een ander en er niks mee doen.
Ik vrees dat het terecht is te stellen dat het hebben van een relatie geen garantie is dat je verliefd kan worden op een ander.

Je hebt het zelf meegemaakt, toen stond zij aan de zijlijn, nu is het andersom. Zaak dus om je hoofd koel te houden en je fantasie over die ontmoeting binnen de perken te houden.

Als je eerlijk wil zijn tegenover je partner zou ik het hoofdstuk jaloezie eens van de plank halen en met haar bespreken. En wees dan eerlijk tegenover haar over de periode dat jij verliefd was op die ander.

Maar vergeet er dan vooral niet bij te vertellen dat je niet vreemd bent gegaan, wat in jou ogen de aanleiding was. Hou haar eens de spiegel voor van dat jij toen je te hard werkte, tegen een burnout aanzat en dit zelf niet in de gaten had je vatbaar werd voor allerlei dingen maar je zelfreflecterend vermogen gedaald was tot diep onder het nulpunt. Eén van de kenmerken van het tegen een burnout aanzitten of er al één hebben. M.a.w.: dat dit kon gebeuren omdat jij je de week doorsleepte, je niet meer kritisch was op je eigen gedrag, relatie en werk.

Dat laatste zou nu zo maar eens de rede kunnen zijn waarom je partner met een vent in Amerika mailt i.p.v. met jou praat. Onvrede met de huidige situatie, teveel werk en een partner die er op dat gebied niet voor haar is, afremt, duidelijk maakt dat ze teveel werkt.

ik zie wel een parallel tussen wat jij deed en je vriendin nu doet. Jullie reageren op overwerkt zijn/burnout zelfs identiek: verliefd worden op een ander; Hoe is het mogelijk!!!

Ik lees in al je posts dat je partner te hard werkt, zich door de week heen sleept, iets wat jij vroeger deed. Wat jij vroeger deed doet zij nu.

Ik denk dat je er idd goed aan doet het resultaat van de trip af te wachten. Nu ben je jaloers, is er een angst bij jou dat ze vreemd gaat. Dat monster dat jaloezie heet moet je idd in zijn kooi houden en niet loslaten. Dan praat je namelijk niet meer over feiten, maar fantasieën en angsten. En kan je praten over dingen die NU spelen, niet over dingen die zich mogelijk over twee maanden af zouden kunnen spelen (maar helemaal niet hoeven te gebeuren). Jij bent nu jaloers, daar kan je het over hebben. Niet dat zij vreemd misschien zal gaan. Daar gaat het niet om, het gaat om wat er NU gebeurd tussen jullie!!!

Zij heeft op dit moment een emotionele kapstok, uitlaatklep ver weg.

Jij kan haar uitlaatklep ook weer worden. Dat kan je niet afdwingen bij haar, daar zal je zelf een actieve rol in kunnen spelen, onder het motto wat hij (die vent in Amerika) kan, kan ik ook.

Als je partner er ook voor open staat en je wilt je relatie redden, doe dit dan samen met een relatietherapeut. Die kan jullie met dit soort dingen helpen. Echt, ik denk dat je partner ook niet echt gelukkig is met de situatie waar zij nu in zit. Dat zou jij toch moeten kunnen herkennen. Je schreef zelf: been there, done that.

Dus help haar, ze sleept zich nu de week door, dat is voor haar ook geen pretje, dat weet jij als geen ander. Wordt haar partner weer. Richt je daarop i.p.v. op dat monster wat jaloezie heet. Dan laat je ook zien dat je voor je relatie wilt vechten. En voor haar. En je kinderen.

Geef haar elke dag bijvoorbeeld eens een paar gemeende complimenten. En dan welk gemeende hé....Eens kijken of je die kunt vinden. Als je die kunt vinden, uit ze dan, zeg het tegen haar. Of je nou respons krijgt of niet of denk je: ach, dat weet ze wel. Dat deed je vroeger toch ook, toen alles nog goed was? Maak grappen... ook over hoe jullie nu met elkaar omgaan, wordt weer die aantrekkelijke man waar ze ooit verliefd op werd.

Je had een scenario voor je; succesvol, leuke vrouw, kinderen, mooi huis. Het meeste is gerealiseerd. Alleen u die relatie nog. Die stond niet op je lijstje blijkbaar, ben je even vergeten erop te zetten. Zoals zovelen die aan een gezin beginnen, er een verwachting van hebben en denken dat het allemaal goed is als de kinderen net geboren zijn, dat het verder wel vanzelf gaat.

Niet dus. Het gaat niet vanzelf. Als je je relatie goed wilt houden zal je er energie in moeten blijven steken. Of er nou kinderen, een mooi huis en een goede baan zijn of niet (niet sarcastisch, maar opbouwend bedoeld overigens). Een relatie vraagt inzet, energie. Van jou en je partner. Anders gaat het niet werken. It takes two to tango.

't Klinkt allemaal wat raar misschien, maar met dit soort dingen kan je je relatie wel weer uit het slob halen en op de rails zetten.

Jij hebt je burnout gehad, zij zit er blijkbaar tegenaan of middenin. Gebruik je eigen ervaringen om haar in te laten zien wat te hard werken met je leven kan doen.

Ik hou je maar even een spiegel voor. Ik hoop dat je hier wat mee kan en iets aan hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Wandtegeltje op 19-12-2012 01:56:29 ]
pi_120495321
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:55 schreef Copycat het volgende:
Aan de andere kant, waarom gaat zijn vrouw er niet vandoor dan? Die had allang met haar kinderen weg kunnen zijn, en dan geheel legaal af en toe neuken in de USA!

Blijkbaar vindt zij het toch nog ergens leuk met TS?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')