Is toch ook zo !quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef Coelho het volgende:
anders krijg je vast het verwijt dat je alleen maar leuke dingen doet om haar tussen de lakens te krijgen.
Ik wens je veel wijsheid toe!
Plat gezegd: Als het hem alleen om neuken te doen zou zijn, dan zou hij dit vast niet allemaal op z'n hals halenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is toch ook zo !![]()
Nee, grapje... klinkt als een goede raad en ik hoop dat TS eruit komt met zijn vrouw,
ik wens hem ook sterkte en veel wijsheid toe.
quote:
Volgens mij is TS samen met zijn vrouw in Relatietherapie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:25 schreef Droefheid het volgende:
[..]
Ook al toegelicht, maar inderdaad een lang draadje om alles bij te houden. Zij weet het niet, schat de kans als klein in maar wil niet meteen nee zeggen. Relatietherapeut nu twee sessies gehad.
Ons gezamelijk doel is nu communicatie verbeteren en oud zeer verwerken. Dus op dit moment insteek assertiviteitstraining/communicatietrainign en vandaaruit verder.
.
Ja, mij ook. Maar dat was volgens velen doemdenken ipv realisme.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef dawg het volgende:
dat leek me in deel 1 al bekend, dat het uiteindelijk toch niet meer goedkomt.
Goed advies , maar dat doe ik niet gelukkig.quote:Op zondag 20 januari 2013 07:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Droefheid, pas je op je niet op te stellen als Mr. Perfect? Ik kan me voorstellen dat dat juist ook weer irritatie oproept...![]()
Een beetje alles volgens het boekje doen vs. je echte zelf laten zien.
het is wel lang stil jaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef davo1979 het volgende:
Is er nog een update? Hoe is het inmiddels?
Denk ook niet dat ze er al zijn maar ja wonderen zijn nog niet de wereld uit!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
het is wel lang stil jaik denk ook niet dat ze er al uit zijn eigenlijk of ze moeten hebben besloten
om uit elkaar te gaan, wat niet te hopen is natuurlijk
Zeker niet, ik hoop er ook maar het beste vanquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze er al zijn maar ja wonderen zijn nog niet de wereld uit!
Wie weet.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeker niet, ik hoop er ook maar het beste vanmisschien duurt het even totdat TS weer post
maar dan hoop ik dat het goed nieuws is
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:05 schreef Mishu het volgende:
Heb je haar ooit gevraagd of zij heeft nagedacht over hoe het voor de kinderen is dat mama vreemgaat met een andere man? Wat dat voor hun zelfbeeld en emotionele ontwikkeling doet?
Het is een oud topic he.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:16 schreef JedimindhaX het volgende:
Het lijkt me een lastige situatie gezien de kinderen, maar ze verdient je echt niet man. Hopelijk kom je daar zelf ook zsm achter..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |