abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 januari 2013 @ 13:41:06 #101
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_121719700
Man, ik herken een groot deel van je verhaal, althans dingen als gezinsstructuur en weekplanning, verhuizen om het makkelijker te maken etc. Zelfs jullie beider banen komen angstvallig overeen met mijn situatie. Gelukkig heb ik er niet de sores bij die jij allemaal mee moet maken. Je komt op me over als een wijze kerel en ik kan me absoluut voorstellen dat je jezelf wilt wegcijferen voor je kinderen.

Ik heb verder geen verstand van wat voor relatietherapie dan ook, ik constateer alleen dat het er op lijkt dat jullie van partners lijken te zijn verworden tot werkende papa en mama. Zeg maar het stel dat nu elkaar ook aanspreekt met "even aan mama vragen", of "wil papa ook koffie?". Waar wij heel bewust bij stilgestaan hebben en voor gekozen hebben is om naast ouders ook te blijven proberen elkaars geliefden te blijven. Het feit dat die kinderen er zijn had tenslotte ook een reden. Dus af en toe samen een hapje eten, bankhangen met een filmpje of eens per jaar enkele dagen weg (al herken ik het schuldgevoel van je vrouw ook in die van mij :) ).

Ik hoop dat de therapie jullie weer on speaking terms brengt en als zij ook moeite wil doen om haar relatie te redden, dan lijkt het me dringend tijd worden om weer wat meer quality time te plannen. Gewoon vrijblijvend ergens gaan lunchen of een vorkje prikken, een boswandeling maken. Desnoods daarna ieder zijn eigen weg, want anders krijg je vast het verwijt dat je alleen maar leuke dingen doet om haar tussen de lakens te krijgen.

Ik wens je veel wijsheid toe!
pi_121719898
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef Coelho het volgende:

anders krijg je vast het verwijt dat je alleen maar leuke dingen doet om haar tussen de lakens te krijgen.

Ik wens je veel wijsheid toe!
Is toch ook zo ! :D

Nee, grapje... klinkt als een goede raad en ik hoop dat TS eruit komt met zijn vrouw,
ik wens hem ook sterkte en veel wijsheid toe. ;)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:30:16 #103
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_121721704
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 13:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Is toch ook zo ! :D

Nee, grapje... klinkt als een goede raad en ik hoop dat TS eruit komt met zijn vrouw,
ik wens hem ook sterkte en veel wijsheid toe. ;)
Plat gezegd: Als het hem alleen om neuken te doen zou zijn, dan zou hij dit vast niet allemaal op z'n hals halen ;)

Het gaat nl. om de LIEFDE bedrijven met de vrouw waar HIJ van HOUDT - want neuken kun je met iedere willekeurige vrouw
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:32:05 #104
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_121721769
quote/edit issue :(
  vrijdag 18 januari 2013 @ 14:38:35 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121722046
Maar wat is nu de status quo?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121731908
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu de status quo?
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 11:25 schreef Droefheid het volgende:

[..]

Ook al toegelicht, maar inderdaad een lang draadje om alles bij te houden. Zij weet het niet, schat de kans als klein in maar wil niet meteen nee zeggen. Relatietherapeut nu twee sessies gehad.
Ons gezamelijk doel is nu communicatie verbeteren en oud zeer verwerken. Dus op dit moment insteek assertiviteitstraining/communicatietrainign en vandaaruit verder.

.
Volgens mij is TS samen met zijn vrouw in Relatietherapie.

Dus... 't kan vriezen of 't kan dooien, laten we hopen op de dooi. ;)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 18:42:53 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121732116
Nog steeds hetzelfde, dus.
Ik blijf er bang voor.
pi_121732203
dat leek me in deel 1 al bekend, dat het uiteindelijk toch niet meer goedkomt.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 18:49:53 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121732328
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 18:46 schreef dawg het volgende:
dat leek me in deel 1 al bekend, dat het uiteindelijk toch niet meer goedkomt.
Ja, mij ook. Maar dat was volgens velen doemdenken ipv realisme.
Het zou natuurlijk mooi zijn als het anders was, maar denk dat dat station al ruim en breed is gepasseerd.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 18:55:14 #110
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_121732525
Toch denk ik dat, wanneer ze genoeg vrijgelaten wordt, ze weer blij kan worden met haar leven hier.
pi_121788717
Droefheid, pas je op je niet op te stellen als Mr. Perfect? Ik kan me voorstellen dat dat juist ook weer irritatie oproept... :@

Een beetje alles volgens het boekje doen vs. je echte zelf laten zien.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_121791991
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 07:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Droefheid, pas je op je niet op te stellen als Mr. Perfect? Ik kan me voorstellen dat dat juist ook weer irritatie oproept... :@

Een beetje alles volgens het boekje doen vs. je echte zelf laten zien.
Goed advies , maar dat doe ik niet gelukkig.
Reageer ook nog gewoon geririteerd nu en dan of doe mijn eigen ding. Dus geen theaterstukje.

Maar ik probeer wel bewust geen extra olie erbij te gooien of recente of oude koeien erbij te (blijven) halen. Intentie is immers niet mijn gram te halen maar te kijken of en zo ja wat er nog te repareren valt. Dat vergt wel oplettendheid.
pi_122396642
Is er nog een update? Hoe is het inmiddels?
pi_122396827
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:32 schreef davo1979 het volgende:
Is er nog een update? Hoe is het inmiddels?
het is wel lang stil ja :@ ik denk ook niet dat ze er al uit zijn eigenlijk of ze moeten hebben besloten
om uit elkaar te gaan, wat niet te hopen is natuurlijk -O-
pi_122396871
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

het is wel lang stil ja :@ ik denk ook niet dat ze er al uit zijn eigenlijk of ze moeten hebben besloten
om uit elkaar te gaan, wat niet te hopen is natuurlijk -O-
Denk ook niet dat ze er al zijn maar ja wonderen zijn nog niet de wereld uit!
pi_122396964
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:35 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Denk ook niet dat ze er al zijn maar ja wonderen zijn nog niet de wereld uit!
Zeker niet, ik hoop er ook maar het beste van :Y misschien duurt het even totdat TS weer post
maar dan hoop ik dat het goed nieuws is ;)
pi_122550672
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zeker niet, ik hoop er ook maar het beste van :Y misschien duurt het even totdat TS weer post
maar dan hoop ik dat het goed nieuws is ;)
Wie weet.

Je kan ook posten TS, als jullie toch uit elkaar zijn gegaan :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:08:54 #118
76312 sh4dow
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_123431962
Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat, helpt de therapie?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:03:21 #119
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_123485872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2013 15:05 schreef Mishu het volgende:
Heb je haar ooit gevraagd of zij heeft nagedacht over hoe het voor de kinderen is dat mama vreemgaat met een andere man? Wat dat voor hun zelfbeeld en emotionele ontwikkeling doet?
Gr gr. de KLB Keizer
pi_123488956
Heel simpel en kort verwoord, namelijk; Jij bent naïef en zij maakt daar misbruik van. Wat een egoïstische knol zeg! Je kan zoiets toch niet pikken? Als zij aangeeft dat ze niet meer van je houdt en contact heeft met een ander dan houdt het op. Praat erover met elkaar en kom tot een nuttige oplossing. Succes
pi_123489007
Ik heb de OP van het eerste topic gelezen, en de rest niet. Op basis van die OP geef ik mijn mening.

Allereerst: Je kinderen mogen in hun handjes knijpen ^O^ Want met alle problemen die er zijn, denk jij als eerst aan hen, en niet aan jezelf. Dat is niet voor veel weg gelegd, en daar mag je best trots op zijn!

Wat de relatie betreft. Ik denk dat - hoe moeilijk het ook is - je toch moet overwegen wat zaken op een rijtje te gaan zetten. Ik zou in jouw situatie eens kijken voor relatie therapie. Als het valt te lijmen, dan moet je daar voor gaan.
Maar houd in je achterhoofd dat het ook kan uitmonden in een scheiding. Zorg dat je bepaalde zaken met betrekking tot de kinderen, je huis etc etc hebt uitgezocht.
Zo voorkom je een enorme berg ellende die na de scheiding komt kijken. Dat is al zwaar genoeg.

Hou je taai! En nogmaals: een vader die zijn kinderen voor op stelt is een fantastische vader. Hoe moeilijk een (eventuele) scheiding ook is voor je kinderen, later zullen ze je enorm dankbaar zijn!
pi_130112490
en nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig hoe het met je gaat :Y
...
pi_130225128
Het lijkt me een lastige situatie gezien de kinderen, maar ze verdient je echt niet man. Hopelijk kom je daar zelf ook zsm achter..
  maandag 19 augustus 2013 @ 02:28:12 #124
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130225318
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 02:16 schreef JedimindhaX het volgende:
Het lijkt me een lastige situatie gezien de kinderen, maar ze verdient je echt niet man. Hopelijk kom je daar zelf ook zsm achter..
Het is een oud topic he.
pi_130225324
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 02:28 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het is een oud topic he.
Ik ben er even uitgeweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')