Ik verafschuw dat soort personen wel. Met name als zij ook nog eens die andere vent op hol gooit om zijn relatie te stoppen met zijn vrouw.quote:Op zondag 16 december 2012 14:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik gok op het type vrouw dat een Plan had! Voor haar 35e een man, een huis, een carriere en 2.4 kinderen! ....en dan heb je alles en is je Plan afgelopen, en wat dan? Kom je ineens tot de ontdekking dat dat geen automatisch recept is voor geluk, en dan moet je toch wat...
Egoisme is een mooi iets
Ach, allemaal wel begrijpelijk en volkomen menselijk....en bij je man en kinderen blijven puur en alleen uit verantwoordelijkheidsgevoel is ook onzin...quote:Op zondag 16 december 2012 14:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik verafschuw dat soort personen wel. Met name als zij ook nog eens die andere vent op hol gooit om zijn relatie te stoppen met zijn vrouw.
Je hebt kinderen en je hebt dus verantwoordelijkheid.
En weetje, straks wil zij ook nog de kinderen meenemen en mag hij mooi alimentatie gaan betalen terwijl zij bij haar nieuwe vriend zit. Echt alleen maar![]()
![]()
Begrijpelijk niet, menselijk wel. En ja, ik ken voorbeelden uit mijn naaste omgeving die puur bij de vrouw blijven vanwege de kis en die (wanneer de kids 18 zijn) ook bij zijn vrouw zal vertrekken. Je wilt je eigen kinderen niet door zo'n hel sturen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ach, allemaal wel begrijpelijk en volkomen menselijk....en bij je man en kinderen blijven puur en alleen uit verantwoordelijkheidsgevoel is ook onzin...
Ironisch is vooral dat een nieuwe vriend, een nieuw land, etc .. haar ook niet gelukkig zal gaan maken...
Ik denk niet dat ze het weet en ik denk dat ze ook die nieuwe vent zal dumpenquote:Op zondag 16 december 2012 14:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ironisch is vooral dat een nieuwe vriend, een nieuw land, etc .. haar ook niet gelukkig zal gaan maken...
en het zou mooi zijn als ze het lef had om te praten over waar ze mee zit, als ze het uberhaupt weet...
Als er iets is waar ik droevig van wordt, dan zijn het dat soort liefdeloze relaties wel! Beter om dingen uit te praten en op een goede manier te scheiden. Ik weet zeker dat kinderen daar veel minder last van hebben dan door op te groeien in een huishouden waarin de ouders al jaren klaar met elkaar zijn...quote:Op zondag 16 december 2012 14:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Begrijpelijk niet, menselijk wel. En ja, ik ken voorbeelden uit mijn naaste omgeving die puur bij de vrouw blijven vanwege de kis en die (wanneer de kids 18 zijn) ook bij zijn vrouw zal vertrekken. Je wilt je eigen kinderen niet door zo'n hel sturen.
Die nieuwe vent is gewoon de kapstok waar haar fantasie-wereld aan hangt. Ontsnapping van haar huidige leven. Spanning en aandacht. Zich weer vrouw voelen, ipv moeder en werkpaard. Noem de clichés maar op. En ze heeft ongetwijfeld geen idee waar het allemaal mis is gegaan, want ze had toch een plan?!quote:Op zondag 16 december 2012 14:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het weet en ik denk dat ze ook die nieuwe vent zal dumpen.
Dit dus, ze is erg egoistisch bezig op deze manier.quote:Op zondag 16 december 2012 11:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
De vrouw van TS is totaal niet geinteresseerd in wat hij voelt. Ze wil alleen maar met die andere vent omgaan en doet haar best helemaal niet om de boel te verbeteren. Sterker nog, ze vindt zelfs dat TS dit haar moet gunnen![]()
Nou dan zou ik er meteen klaar mee zijn. Ongeacht de gevolgen.
Ik snap niet eens hoe je dan nog in 1 huis met elkaar kunt leven.
En dit absoluut. Ook omdat dit nu goed gaat, maar wie zegt dat dit zo blijft en er geen bom gaat barsten? Dat moet je gewoon niet willen voor je kinderen. En een stabiele situatie is dit gewoon niet, ook niet voor de kinderen., hoe graag TS dit wil geloven.quote:Op zondag 16 december 2012 14:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik droevig van wordt, dan zijn het dat soort liefdeloze relaties wel! Beter om dingen uit te praten en op een goede manier te scheiden. Ik weet zeker dat kinderen daar veel minder last van hebben dan door op te groeien in een huishouden waarin de ouders al jaren klaar met elkaar zijn...
Inderdaad, je zou met zo'n vrouw echt naar een relatie therapeut moeten die dan even de spiegel flink voor haar neus kan houden zodat ze breekt.quote:Op zondag 16 december 2012 14:54 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Die nieuwe vent is gewoon de kapstok waar haar fantasie-wereld aan hangt. Ontsnapping van haar huidige leven. Spanning en aandacht. Zich weer vrouw voelen, ipv moeder en werkpaard. Noem de clichés maar op. En ze heeft ongetwijfeld geen idee waar het allemaal mis is gegaan, want ze had toch een plan?!
Ach, waar zijn al diequote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou met zo'n vrouw echt naar een relatie therapeut moeten die dan even de spiegel flink voor haar neus kan houden zodat ze breekt.
Ik heb juist meer het idee dat TS er altijd wel voor heeft willen vechten terwijl vrouw in kwestie juist aankomt met 'oude argumenten'. Volgens mij is de vrouw in kwestie niet altijd even eerlijk geweest en heeft tijdens haar drukke bestaan zelf dingen laten slingeren. En dan komt het tot een frustratie/confrontatie moment en daarna komt ze met dat soort argumenten op tafel. Plots blijkt ze hem toch niet zo leuk te vinden en gaat dan met name richten op die andere gast. In het gehele verhaal heb ik niet het idee dat de vrouw in kwestie hiervoor niet wil vechten, wel kids heeft, maar ook tijdens die periode te weinig aandacht heeft gehad van TS.quote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ach, waar zijn al diesmileys nou voor nodig? Ze is niet heel slim bezig, maar zo'n extreme situatie is het nu ook weer niet...en TS vindt het waarschijnlijk ook al jaren prima zo, zeker sinds de kinderen er zijn, en zijn investeren in de relatie beperkt zich waarschijnlijk ook tot een bosje bloemen op haar verjaardag...zo'n situatie is niet het gevolg van een plotseling iets, maar van een sluipend ongenoegen en luiheid van twee kanten...denken dat alles wel okee is, en er daarom maar niks meer aan doen, totdat één van de twee op een dag wakker wordt en het niet meer genoeg is...en TS heeft het waarschijnlijk nooit in de gaten gehad en geeft de schuld aan die vent in de VS, terwijl dat gewoon een symptoom is...
Wat heeft TS dan gedaan dat blijk geeft dat hij ervoor wilde vechten? is er iets veranderd? Beiden lijken precies te doen wat ze altijd al gedaan hebben. TS lijkt net zo bang om iets te veranderen...wat ik allemaal wel snap, aangezien het een complexe situatie is, en er aan de kinderen gedacht moet worden...maar het klinkt alsof er al jaren niet meer echt geinvesteerd is in de relatie tussen TS en zijn vrouw, los van de kinderen...luiheid, en er van uitgaan dat het in de toekomst net zo zal gaan als het altijd ging...quote:Op zondag 16 december 2012 16:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb juist meer het idee dat TS er altijd wel voor heeft willen vechten terwijl vrouw in kwestie juist aankomt met 'oude argumenten'. Volgens mij is de vrouw in kwestie niet altijd even eerlijk geweest en heeft tijdens haar drukke bestaan zelf dingen laten slingeren. En dan komt het tot een frustratie/confrontatie moment en daarna komt ze met dat soort argumenten op tafel. Plots blijkt ze hem toch niet zo leuk te vinden en gaat dan met name richten op die andere gast. In het gehele verhaal heb ik niet het idee dat de vrouw in kwestie hiervoor niet wil vechten, wel kids heeft, maar ook tijdens die periode te weinig aandacht heeft gehad van TS.
Ik vind persoonlijk dat de vrouw in kwestie TS niet zo kan behandelen
Dit dus, zij gaat die kerel ontmoeten op die trip. Ik zou het niet pikken TS. Dit is toch de kat op het spek binden. Ik begrijp dat je het gezin bij elkaar wil houden omwille van de kinderen. Dit is een cliche man. Kom op man yourself!quote:Op maandag 17 december 2012 07:43 schreef Droefheid het volgende:
Praten doen we wel weer.. gister ook erg veel.
De 7 maanden zijn weer nul, maar ik durf niet te zeggen of ik nu een zoenoffer heb gekregen.
De mails wil ze niet stoppen en ik weet vrij zeker dat ze hem wel zal zien op de trip.
We hebben wel afgesproken meer tijd voor elkaar te maken, dus wel positief, maar los van onze eigen problemen blijft het contact issue er dus ook.
quote:Op zondag 16 december 2012 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo selectief lezen.. Ze gaat daarheen voor een medisch congres.. En dat opent de mogelijkheid die ander te zien idd.. Maar tot op heden zaten ze beiden op een ander continent
Precies, kinderen hebben daar niets aan, beter is het om te scheiden. Ik snap die mensen niet die altijd "voor de kinderen" bij elkaar blijven, echt, je schiet er echt helemaal niets mee op. Scheid alsjeblieft.quote:Op zondag 16 december 2012 14:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik droevig van wordt, dan zijn het dat soort liefdeloze relaties wel! Beter om dingen uit te praten en op een goede manier te scheiden. Ik weet zeker dat kinderen daar veel minder last van hebben dan door op te groeien in een huishouden waarin de ouders al jaren klaar met elkaar zijn...
over jezelf onder het tapijt vegen gesproken.quote:Op maandag 17 december 2012 07:43 schreef Droefheid het volgende:
Praten doen we wel weer.. gister ook erg veel.
De 7 maanden zijn weer nul, maar ik durf niet te zeggen of ik nu een zoenoffer heb gekregen.
De mails wil ze niet stoppen en ik weet vrij zeker dat ze hem wel zal zien op de trip.
We hebben wel afgesproken meer tijd voor elkaar te maken, dus wel positief, maar los van onze eigen problemen blijft het contact issue er dus ook.
Op dit moment is er nog geen onoverkomelijk probleem, ze is verliefd (kan) en fysiek is er (nog) niets aan de hand. En aan onze relatie moeten we werken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 02:11 schreef Mercer het volgende:
Joh laat haar lekker haar verliefdheid hebben, waarschijnlijk ben je nog een heel leven met haar samen. Wat stelt dit dan voor? Niks! Die man heel ver weg, allemaal niet bedreigend. Als het jou geen zak interesseert zal de fun er snel af zijn. Op het moment dat je dit allemaal groter gaat maken dan het is, dan wordt het ook groot. Gewoon lekker je eigen gang gaan. En als je over 2 jaar nog ongelukkig bent, dan zet jij er een streep onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |