abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 december 2012 @ 09:13:19 #176
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_120496977
quote:
5s.gif Op woensdag 19 december 2012 04:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Aan de andere kant, waarom gaat zijn vrouw er niet vandoor dan? Die had allang met haar kinderen weg kunnen zijn, en dan geheel legaal af en toe neuken in de USA!

Blijkbaar vindt zij het toch nog ergens leuk met TS?
Misschien omdat dat allemaal niet zo makkelijk gaat?
All she wants and needs is just a little taste..
  woensdag 19 december 2012 @ 09:24:17 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_120497225
ik vind het niet per se slap van TS maar nu lijkt hij alles op alles te zetten opdat het nu goed moet komen, dus een beetje realiteitszin mag er wel komen denk ik.

En ja de spanningsboog die je vrouw aan het opbouwen is staat strak en moet los... kan ook best zijn dat haar trptje een losse flodder wordt of wie weet en eenmalig schot, allemaal dingen waarmee je rekening moet houden en met elk scenario beslissen of dat acceptabel is of niet, en dat dan ook communiceren naar je vrouw toe
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 19 december 2012 @ 09:30:33 #178
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120497370
O ja, en vergeet het scenario de vrouw van de man in Amerika te bellen. Geen paniekvoetbal. Hou je hoofd koel.
pi_120498271
Die vent is bang dat zijn vrouw erachter komt, dreig hem het aan zijn vrouw te vertellen als 'ie er niet mee stopt of met je vrouw naar bed gaat wanneer zij elkaar zien, dan hoef je zijn vrouw niet direct in te lichten maar zal hij het hoogstwaarschijnlijk wel stoppen met jouw vrouw, kan jij daarna je vrouw weer naar je proberen toe te trekken. Het is te bewonderen dat je je vrouw zo laat gaan zodat ze zichzelf kan ontdekken ofzo, maar ook heel dom als je hem niet "aanvalt" als je nog een kans zoekt om je vrouw weer voor jou te hebben. Succes in ieder geval.
pi_120498340
Word eens kwaad man. Ga eens tekeer man. Ga eisen man. Maak ook beslissingen man. Laat merken dat jij er ook nog bent man. Word en reageer emotioneel man. Wees een man man.

Ik snap dat je kinderen hebt, maar man, man the fuck up. Hoe kan je zo passief reageren?! Je raakt je vrouw kwijt als je haar al nog niet kwijt bent. JAGEN, NIET WACHTEN EN TOEKIJKEN HOE EEN ANDER JOUW PROOI UIT JE KLAUWEN WEGTREKT.
  woensdag 19 december 2012 @ 10:07:49 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_120498397
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:03 schreef Aristai het volgende:
Die vent is bang dat zijn vrouw erachter komt, dreig hem het aan zijn vrouw te vertellen als 'ie er niet mee stopt of met je vrouw naar bed gaat wanneer zij elkaar zien, dan hoef je zijn vrouw niet direct in te lichten maar zal hij het hoogstwaarschijnlijk wel stoppen met jouw vrouw, kan jij daarna je vrouw weer naar je proberen toe te trekken. Het is te bewonderen dat je je vrouw zo laat gaan zodat ze zichzelf kan ontdekken ofzo, maar ook heel dom als je hem niet "aanvalt" als je nog een kans zoekt om je vrouw weer voor jou te hebben. Succes in ieder geval.
waarom iemand gaan lopen dreigen als je gewoon met je vrouw zou moeten communiceren, alsof dat ineens de oplossing voor het probleem zal zijn?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_120498485
Je wil dat die vent die met zijn vrouw wilt gaan zich terugtrekt, gewoon communiceren met zijn vrouw lukt niet meer omdat zijn vrouw er niet meer voor open staat (maar voor die andere vent straks open gaat).
  woensdag 19 december 2012 @ 10:13:40 #183
350968 kedge
cicatrix manet
pi_120498578
quote:
8s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:05 schreef zarGon het volgende:
Word eens kwaad man. Ga eens tekeer man. Ga eisen man. Maak ook beslissingen man. Laat merken dat jij er ook nog bent man. Word en reageer emotioneel man. Wees een man man.

Ik snap dat je kinderen hebt, maar man, man the fuck up. Hoe kan je zo passief reageren?! Je raakt je vrouw kwijt als je haar al nog niet kwijt bent. JAGEN, NIET WACHTEN EN TOEKIJKEN HOE EEN ANDER JOUW PROOI UIT JE KLAUWEN WEGTREKT.
Dit is volgens mij al tig keer gepost, maar hij blijft de werkelijke problemen ontvluchten en heeft voor alle oplossingen een excuus klaar om het niet te doen.

Even voor de duidelijkheid: je vrouw en die man gaan seks hebben. Het is niet zo dat ze vriendschappelijk een wijntje gaan drinken zonder consequenties nadat verlangen naar elkaar opgebouwd te hebben via de mail. Zoals ik het lees wil hij graag een affaire met je vrouw die dan af en toe langs komt en even een wippertje maakt. Jij weet het niet, zijn vrouw weet het niet. De ideale situatie voor hem.

Althans een doemscenario, zou ik de kans te groot achten om dit in vertrouwen toe te laten.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_120502625
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:13 schreef kedge het volgende:

Zoals ik het lees wil hij graag een affaire met je vrouw die dan af en toe langs komt en even een wippertje maakt. Jij weet het niet, zijn vrouw weet het niet. De ideale situatie voor hem.

pi_120503175
Echt, hoe kan je stilzitten als je weet dat de kans bestaat dat zoiets kan gebeuren?! En dan hebben we het dus niet over 'ze gaat met mannen om', maar ze gaat echt specifiek met iemand om waarbij ze al heeft aangegeven 'van hem te houden'.

Maar goed, als de TS het niet eens erg vindt, waarom zou zij het erg vinden...
pi_120504895
Jezus dat is vervelend allemaal.
Het enige waar ik echter aan blijf denken is dat congres, het lijkt me namelijk vrij duidelijk dat hij toevallig ook net in de buurt van dat congres van haar zal zijn en dat ze zich daar lekker gaat laten nemen door die gozer.
Daarna is het hek helemaal van de dam en zit jij met de gebakken peren..

Jezus, wat erg voor de kinderen..
Sterkte!
pi_120524450
Ik ben er zelf geen voorstander van maar ik denk dat ik die vrouw van die man zou bellen. Misschien kan zij de sneltrein een halt toe roepen. Wachten wat ts nu doet lost niks op. Ik snap het deels wel, ts wil verder maar of zijn vrouw nog verder wil is vraag 2.
  woensdag 19 december 2012 @ 21:38:32 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120526752
quote:
5s.gif Op woensdag 19 december 2012 04:52 schreef Godshand het volgende:
Aan de andere kant, waarom gaat zijn vrouw er niet vandoor dan? Die had allang met haar kinderen weg kunnen zijn, en dan geheel legaal af en toe neuken in de USA!

Blijkbaar vindt zij het toch nog ergens leuk met TS?
ik denk eerder dat het een kwestie van de gemakkelijkste weg kiezen is. En van een even groot gebrek aan ruggengraat en eigenwaarde.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 20 december 2012 @ 04:03:33 #189
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_120539524
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:00 schreef davo1979 het volgende:
Ik ben er zelf geen voorstander van maar ik denk dat ik die vrouw van die man zou bellen. Misschien kan zij de sneltrein een halt toe roepen. Wachten wat ts nu doet lost niks op. Ik snap het deels wel, ts wil verder maar of zijn vrouw nog verder wil is vraag 2.
Of eventueel waarschuwen voor SOA's.
  donderdag 20 december 2012 @ 04:11:04 #190
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_120539556
Als je die vrouw trouwens nu al gaat bellen kom je jaloers over en dan heeft ze een reden om ruzie te maken. Tip.
pi_120541347
quote:
9s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

ik denk eerder dat het een kwestie van de gemakkelijkste weg kiezen is. En van een even groot gebrek aan ruggengraat en eigenwaarde.
Klopt maar zitten wachten totdat zijn vrouw anders gaat denken zal het hem ook niet worden. Er zijn nog maar een paar weken totdat ze naar de USA gaat in die tijd kan je wel naar een relatie therapeut maar of die die vrouw nog op andere gedachtes brengt voor die tijd?
pi_120541365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 04:11 schreef Mishu het volgende:
Als je die vrouw trouwens nu al gaat bellen kom je jaloers over en dan heeft ze een reden om ruzie te maken. Tip.
Dit ben ik met je eens! Blijft moeilijk wat is nou een goede keus?
pi_120543761
Ten eerste,
Nooit een relatie willen volhouden vanwege de kinderen. Die hebben net zo hard door dat het allemaal niet klopt en als je ze wilt traumatiseren dan moet je vooral een ongelukkige sfeer in het huis willen behouden.

Ten tweede,
als jij nog een kans wilt maken dan ga jij je weer goed voor jezelf zorgen. Je 'marktwaarde' verhogen. Jij bent nu net een auto die doorgesleten omdat hij teveel op weg is geweest om voor het gezin te zorgen.

Zoek vooral jezelf weer op en gun jezelf ook de kans om eens goed te bekijken wat deze relatie jou nou brengt. Die kinderen houden sowieso wel van je, maar is die koekwaus van een vrouw nou eigenlijk wel iets wat jij als hardwerkende vent wel verdient? Klinkt meer als een blok aan je been.

Maar jij staat op de onderste trede in deze relatie. Zo ziet zij jou, als ballast. Terwijl zij in feite ballast is. Laat maar eens zien dat ook jij ook een onafhankelijke vent kan zijn. Geef jezelf een paar maanden de kans om te bloeien en laat vervolgens eens een bosje bloemen achter van een anonieme liefde bij de andere vrouw in kwestie. De perfecte bom.

Doe het en ga niet zo op jezelf lopen hakken, 'droefheid' is niet bepaald een keuze waar een zinnig mens een relatie mee wilt aangaan.

PS
Speciaal voor jouw geval heb ik mijn account na een jaar weer geactiveerd.
Doe eens lief!
  donderdag 20 december 2012 @ 10:45:12 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120543932
Wat een enorm zinnige rentree!

Kan het niet méér eens met je zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120544026
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef Copycat het volgende:
Wat een enorm zinnige rentree!

Kan het niet méér eens met je zijn.
Dank!
Doe eens lief!
pi_120544064
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:40 schreef Droefheid het volgende:

[..]

Totnutoe is er alleen nog sprake van ongepast mailen (en niet eens zwaar lichamelijk getint, maar vooral emotioneel bindend en verlangen uitspreken) en recent bellen, wel hellend vlak. En de intentie om elkaar te ontmoeten... en aan de andere kant een zeer moeizame relatie wat voor een deel door overwerkt/ovestress/randje burnout niet goed te praten maar wel te verklaren is
Er is ook zoiets als emotioneel vreemdgaan, wat vaak een voorbode is van lichamelijke ontrouw. En ja, dit weet ik uit ervaring.

Toen mijn ex me dit voor de tweede(!) keer flikte heb ik haar definitief aan de kant gezet. Inclusief een flinke restschuld van de woning, maar gelukkig nog geen kinderen. Wil je een mogelijkheid hebben om dit nog te kunnen voorkomen, dan wordt het inderdaad tijd je ballen te tonen en aan te geven dat je dit gewoon niet gaat pikken. Dat je zodra je hoe dan ook merkt dat er iets gebeurd is (en mails, smsjes en telefoontjes geheim houden is níet normaal) de stekker uit de relatie trekt, kids of geen kids. En dat het simpelweg een harde keuze is om wel of niet contact met die andere gast te houden.

Als ze er nu voor kiest om dat te blijven doen, weet je dat je vanaf nu altijd de tweede viool zult spelen en ze blijft zoeken naar iemand waarbij ze dingen voelt die ze nu voor jou niet voelt, mede door je slappe houding. Gebeurt het niet met deze Amerikaan, dan later wel met iemand dichter bij huis. Zet haar voor het blok. Laat zien dat het je wat doet dat ze met een ander intiem mailt en meer met hem wil. Als je dat niet kunt of wilt is het een verloren zaak, is het niet nu dan wel over een paar jaar.

En nee, het is niet gemakkelijk. Maar dat is de situatie nu ook niet, en je wilt niet de rest van je leven achter de feiten (en als een hondje achter je vrouw) aanlopen. Als zij je niet meer kan geven wat jíj nodig hebt, is er ergens echt een andere vrouw met wie je weer gelukkig kan worden. Ik weet dat je daar nu nog niet aan wilt denken, maar houd niet vast aan een vals ideaalbeeld van je vrouw en je relatie. Ze bedondert je, tot nu toe misschien alleen met woorden maar dat telt ook. Dat is niet goed te praten, het moet stoppen. En dat kan je vrouw doen door te kappen en samen met jou aan jullie relatie te werken, of jij zelf door voor jezelf te kiezen en je leven in eigen hand te nemen. Het wordt dan even een kutperiode, maar daarna kan het alleen maar beter zijn dan dit en daar hebben de kinderen ook het meeste aan.

Choose life. Sterkte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sequencial op 20-12-2012 11:20:34 ]
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_120544134
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:48 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Er is ook zoiets als emotioneel vreemdgaan, wat vaak een voorbode is van lichamelijke ontrouw. En ja, dit weet ik uit ervaring.

Wat een gezeik zeg. Kelere. Veel succes met het vasthouden van uberhaupt een vaste relatie als met iemand anders praten 'emotioneel vreemdgaan' wordt genoemd :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_120544521
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat een gezeik zeg. Kelere. Veel succes met het vasthouden van uberhaupt een vaste relatie als met iemand anders praten 'emotioneel vreemdgaan' wordt genoemd :')
Lezen. Het gaat niet om met anderen praten, het gaat er om dat de vrouw niet meer over intieme zaken, details en fantasieën praat met haar man, maar wel met een andere kerel 'die haar zo goed begrijpt en aanvoelt' en dat verborgen houdt. Dat ze stiekem mailt en smst, en dat goedpraat door te eisen dat haar man haar niet mag controleren. Dat ze de wens uitspreekt om de ander te zien en met hem naar bed te gaan, terwijl haar man eens per kwartaal een goedmaakbeurt krijgt en verder geen enkele aanraking of intiem gesprek van betekenis.
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_120544523
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Lezen is nog steeds niet je sterkste punt, hè?
pi_120544670
Wat ik me afvraag is hoe TS gaat weten of zijn vrouw nu daadwerkelijk vreemdgaat daar of niet. Ben jij er zeker van, TS, dat je vrouw je dat gaat vertellen als ze dat heeft gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')