De 1-0 tegen NAC vorige week, schot en keeper lost.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja. Nouja, wauw, één voorzet
Meh, Immers, Verhoek en Goossens zijn ook slecht man. Die huurling van City dit jaar?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo een Vormer is inderdaad totaal overbodig. Die anderen begreep ik over het algemeen wel.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pellè![]()
Guidetti
Bakkal![]()
Immers![]()
Janmaat![]()
Koeman
Vervanger van Clasie, die volgende zomer naar AC Milan ofzo verkast voor 15 miljoenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo een Vormer is inderdaad totaal overbodig. Die anderen begreep ik over het algemeen wel.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vervanger van Clasie, die volgende zomer naar AC Milan ofzo verkast voor 15 miljoen
Wij verschillen duidelijk van mening over bepaalde spelers.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, want de volgende keuzes door Van Geel gedaan op transfergebied waren inderdaad zeer dom:
- Koeman voor Been
- Gastel / Gio voor die aap bij Excelsior
- Guidetti
- Bakkal
- Pelle
- Immers
- Verhoek voor Cabral
- Mathijssen (zonder hem is de verdediging van Feyenoord ECHT in de problemen gelijk, zie vorige week bij NAC)
Kortom, ALLES wat die man doet wordt goud. Te Vrede is ook een toppertje, geloof het maar. Daarnaast alle jeugdcontracten verlengd, etc.
Er is gewoon letterlijk NIETS wat die man verkeerd doet.
Immers meestscorende middenvelder van Nederland. Verhoek is honderd keer beter danquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, Immers, Verhoek en Goossens zijn ook slecht man. Die huurling van City dit jaar?
Waarheid. Is een hele goede voetballer, is gewoon een backup voor Clasie. Gek genoeg is die kleine knul alleen NOOIT geblesseerd, en is Vormer "voor nu" dus nutteloos.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja, maar die kon ik wel begrijpen. Je hebt geen geld dus dan kom je bij dit soort spelers uit. Zo een Immers presteert trouwens alleraardigst hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, Immers, Verhoek en Goossens zijn ook slecht man. Die huurling van City dit jaar?
Dit soort posts heb ik wel gemist hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers meestscorende middenvelder van Nederland. Verhoek is honderd keer beter danCabral
en wilde sowieso transfervrij weg, mooizo opgerot.
Goossens speelde zeer verdienstelijk, is alleen een brekenbeentje.
Verder was die Janmaat ook een GOUDEN greep.
Nee, Geel doet letterlijk alles perfect.
Kapo en HMF terug, gelijk kwaliteits-SC.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk weer inhoudelijk discussiëren in de SC. Fijn.
Ik zat als enige Feyenoorder zo 'n beetje daar op de B-side. Ben maar niet uitbundig gaan juichenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
De 1-0 tegen NAC vorige week, schot en keeper lost.
Immers toch al 9 goals? Meer dan Eriksen iigquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort posts heb ik wel gemist hoor.
Meh, vind Immers niet veel, maar hij heeft wat pingels gescoord idd dan zijn mensen snel tevreden. Verhoek/Cabral is me om het even, Mathijssen voor 3 jaar is gewoon een blunder en die huurling van City, ach. Proberen het kunstje te herhalen, dat snap ik wel maar is natuurlijk onmogelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar die kon ik wel begrijpen. Je hebt geen geld dus dan kom je bij dit soort spelers uit. Zo een Immers presteert trouwens alleraardigst hoor.
Het is Mathijsen, leer nou eens spellenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, vind Immers niet veel, maar hij heeft wat pingels gescoord idd dan zijn mensen snel tevreden. Verhoek/Cabral is me om het even, Mathijssen voor 3 jaar is gewoon een blunder en die huurling van City, ach. Proberen het kunstje te herhalen, dat snap ik wel maar is natuurlijk onmogelijk.
Jij durft te zeggen dat Guidetti, Bakkal, Pelle, Janmaat of Mathijssen geen versterking zouden zijn voor een PSV of Ajax?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij verschillen duidelijk van mening over bepaalde spelers.
Het is wel te begrijpen. Het is jaren kommer en kwel geweest. Supporters hebben zich er bij neergelegd dat er geen geld en dan vallen de prestaties 100% mee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
Enige vorm van kritiek is ver te bekennen bij de feyenoorders. Wel grappig, als ze 20 januari weer eens zien waar ze staan als Ajax met 4-0 wint.
Sorry lieverd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is Mathijsen, leer nou eens spellen
Immers was niet glatis he vriend. 9 ton ofzoquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij durft te zeggen dat Guidetti, Bakkal, Pelle, Janmaat of Mathijssen geen versterking zouden zijn voor een PSV of Ajax?
Jij wil zeggen dat Immers geen extreem goede aankoop was (transfervrij he!) na een vertrekkende Bakkal en geen stuiver in de kas? Let op: GRATIS speler, die TOPSCORER is van de middenvelders in Nederland....?
Jij wil zeggen dat Verhoek niet beter is dan Cabral? (Heb je die gast gezien bij Twente uberhaupt?)
Nee, Geel is baas.
Huur voor 4 jaar toch? 9 ton in totaalquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers was niet glatis he vriend. 9 ton ofzo
Mathijssen niet. De rest wel, maar daar ging het niet over.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
Jij durft te zeggen dat Guidetti, Bakkal, Pelle, Janmaat of Mathijssen geen versterking zouden zijn voor een PSV of Ajax?
Hij is gratis, heeft er meer inliggen dan Bakkal, doet zaken die Bakkal liet liggen en zonder geld was het de briljanste 10-aankoop die te maken was (na Schone maar dat jong moest zo nodig naar Ajax).quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, vind Immers niet veel, maar hij heeft wat pingels gescoord idd dan zijn mensen snel tevreden.
Mathijsen is zo belangrijk voor Feyenoord. Weinigen zien het alleen helaas. 2 jaar was wel beter geweest, heel klein puntje van kritiek is dat.quote:Verhoek/Cabral is me om het even, Mathijssen voor 3 jaar is gewoon een blunder en die huurling van City, ach. Proberen het kunstje te herhalen, dat snap ik wel maar is natuurlijk onmogelijk.
Fijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapo en HMF terug, gelijk kwaliteits-SC.
Hij is officieel "gehuurd" nu: dat is zijn salaris dus! Komend jaar wordt hij transfervrij gehosseld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers was niet glatis he vriend. 9 ton ofzo
Je zei net gewoon letterlijk dat zn aankopen/huurlingen bagger warenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mathijssen niet. De rest wel, maar daar ging het niet over.
Ja want Marcelo is echt beter dan Mathijsen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mathijssen niet. De rest wel, maar daar ging het niet over.
Minder slecht ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want Marcelo is echt beter dan Mathijsen.![]()
Oh wacht, kan me wel iets van zo'n vage constructie herinneren ja. Van Geelquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is officieel "gehuurd" nu: dat is zijn salaris dus! Komend jaar wordt hij transfervrij gehosseld.
Ze hebben al hun nieuwe speeltje hoor. Zanka.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij zowel PSV als Ajax bedoelde, maar bij PSV zou het wél een verbetering zijn idd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zanka wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker Feyenoord. Mathijsen niet aan t spelen bij NAC, gelijk 2 tegengoals uit standaardsituaties. Nogmaals: die man is een van de grote krachten in de achterste linie, zoals Vlaar dat vorig jaar was en OOK niemand dat onderkende.quote:
Ja nog even.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja want Marcelo is echt beter dan Mathijsen.
Flikker toch opquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker Feyenoord. Mathijsen niet aan t spelen bij NAC, gelijk 2 tegengoals uit standaardsituaties. Nogmaals: die man is een van de grote krachten in de achterste linie, zoals Vlaar dat vorig jaar was en OOK niemand dat onderkende.
Het is niet werelds, maar voorlopig hebben we minder tegengoals dan Ajax of Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij zowel PSV als Ajax bedoelde, maar bij PSV zou het wél een verbetering zijn idd.
Maar dat is de CV van Willem II ook.
Ehmm, veel mensen vonden toch echt dat Vlaar een van de sterkhouders was van Feyenoord. En Feyenoord faalt sowieso keihard in corners verdedigen. Het waren gewoon 2 goede corners, al mag dat eigenlijk niet gebeurenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker Feyenoord. Mathijsen niet aan t spelen bij NAC, gelijk 2 tegengoals uit standaardsituaties. Nogmaals: die man is een van de grote krachten in de achterste linie, zoals Vlaar dat vorig jaar was en OOK niemand dat onderkende.
Vlaar baast bizar in Engeland en staat in de belangstelling van Liverpool. En iedereen hier maar lachen omdat hij de slechtste speler in de verdediging van Feyenoord was, zou Vrij / BMI / Kongoloin de weg staan.quote:
Da's inderdaad goedkoop proberen te scoren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Wat een TERINGscheids bij Groningen vandaagmet dat bandje. Wat een hypocriete hond.
Ja net als vorige week met Ajax-Groningen hè. Wéér twee onterechte pingelsquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef GGMM het volgende:
Wat een TERINGscheids bij Groningen vandaagmet dat bandje. Wat een hypocriete hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kongolo heb ik nog niet veel gezien. Maar BMI en de Vrij zijn wel bazen. In Oranje neemt hij de leiding qua verdediging.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vlaar baast bizar in Engeland en staat in de belangstelling van Liverpool. En iedereen hier maar lachen omdat hij de slechtste speler in de verdediging van Feyenoord was, zou Vrij / BMI / Kongoloin de weg staan.
Nou, diezelfde rol heeft Mathijsen nu. Ondergewaardeerd. Watch my words, die man is fucking belangrijk.
Weet je hoeveel vorig jaar zeiden (letterlijk) "pleur hem eruit en zet BMI / Vrij erin", of zeiden "Blij dat Vlaar weg is, nou kunnen Vrij en BMI doorgroeien. Sowieso zijn die twee allebei al verder dan Vlaar".quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ehmm, veel mensen vonden toch echt dat Vlaar een van de sterkhouders was van Feyenoord.
De rest speelden we wel met Mathijsen, 10 tegengoals uit dode spelmomentenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja net als vorige week met Ajax-Groningen hè. Wéér twee onterechte pingelsDebiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kongolo is een groter talent dan BMI. Letterlijk. Kapo kan het bevestigen dus dan is het waar.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kongolo heb ik nog niet veel gezien. Maar BMI en de Vrij zijn wel bazen. In Oranje neemt hij de leiding qua verdediging.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja net als vorige week met Ajax-Groningen hè. Wéér twee onterechte pingelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Feyenoord was nog erger man. Ga weg
AFCA
Qui audet adipiscitur
[..]quote:
Hij heeft maar 1 enorme kutpot gespeeld en 1 grote fout gemaakt. Tja, die man heeft even moeten accomoderen. Hoort erbij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
De rest speelden we wel met Mathijsen, 10 tegengoals uit dode spelmomenten
Roda was ook niet je van het.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 enorme kutpot gespeeld en 1 grote fout gemaakt. Tja, die man heeft even moeten accomoderen. Hoort erbij.
De eerste was gewoon buiten het strafschopgebied, dat kan een blinde nog zien. De tweede was echt never nooit een penalty, dan kan je er wel 30 in een wedstrijd gevenquote:
Die eerste was eigenlijk rood.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De eerste was gewoon buiten het strafschopgebied, dat kan een blinde nog zien. De tweede was echt never nooit een penalty, dan kan je er wel 30 in een wedstrijd geven![]()
En dan kan je wel met idiote reacties als ''debiel'' reageren, maar dat is niet echt bevorderlijk voor het niveau
Ik hoop heel erg dat BMI dit jaar weg gaat, Vrij bijtekent, zodat Kongolo kan doorgroeien.quote:
Zonder die pingels had FC Groningen het ook niet uitgehouden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De eerste was gewoon buiten het strafschopgebied, dat kan een blinde nog zien. De tweede was echt never nooit een penalty, dan kan je er wel 30 in een wedstrijd geven![]()
En dan kan je wel met idiote reacties als ''debiel'' reageren, maar dat is niet echt bevorderlijk voor het niveau
Waarom begin je er weer over dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:38 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]quote:
Als ik al die geruchten zie... is De Vrij in de winterstop of Zomerstop weg...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat BMI dit jaar weg gaat, Vrij bijtekent, zodat Kongolo kan doorgroeien.
Sowieso bizar die jeugdspelers op CV van Feyenoord. Rekik, Vrij, BMI, Kongolo, Bruma, Ake en in mindere mate Ramsteijn, echt BIZAR gewoon.
Alleen geen echt goeie spitsenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat BMI dit jaar weg gaat, Vrij bijtekent, zodat Kongolo kan doorgroeien.
Sowieso bizar die jeugdspelers op CV van Feyenoord. Rekik, Vrij, BMI, Kongolo, Bruma, Ake en in mindere mate Ramsteijn, echt BIZAR gewoon.
Nee klopt, maar het is wel weer apart dat Ajax ze zo makkelijk meekrijgtquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder die pingels had FC Groningen het ook niet uitgehouden.
Geel hosselt komend jaar weer wel wat joh. Eerst Guidetti, dan Pelle. Komend jaar komt Messi een jaartje op stage bij Koeman.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Alleen geen echt goeie spitsen
Meen je dit nou?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is wel weer apart dat Ajax ze zo makkelijk meekrijgt
[..]quote:
Feyenoord mag ook niet echt mopperen op dat gebied.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit jaar heeft Feyenoord allesbehalve te klagen over scheidsen, net als Ajax trouwens. Dus vooral dat geluk niet tarttenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax heeft juist weinig pingels gehad.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, echt apart is het inderdaad niet. De term ''Lucky Ajax'' is niet voor niets ontstaan natuurlijkquote:
Jaloerse Calimero´squote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, echt apart is het inderdaad niet. De term ''Lucky Ajax'' is niet voor niets ontstaan natuurlijk
Wat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij trollt of het komt door zn leeftijd en domheid.
Lucky is Ajax dit jaar bepaald niet hoor. Eerder Lucky Twente, hoe vaak die wel niet weg zijn gekomen met hun laffe voetbal is ongelofelijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, echt apart is het inderdaad niet. De term ''Lucky Ajax'' is niet voor niets ontstaan natuurlijk
Feyenoord had meer geluk met de scheids dan Ajax vorig weekend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Twente is echt om te kotsen jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lucky is Ajax dit jaar bepaald niet hoor. Eerder Lucky Twente, hoe vaak die wel niet weg zijn gekomen met hun laffe voetbal is ongelofelijk
Ik vind rood krijgen nou niet echt geluk hebben eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Feyenoord had meer geluk met de scheids dan Ajax vorig weekend.
Ik zal maar niet zeggen hoe ik Twente in een woord omschrijf.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Twente is echt om te kotsen jaZeker die supporters
En dat YNWA van hun is gewoon lachwekkend
Wat???quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Feyenoord had meer geluk met de scheids dan Ajax vorig weekend.
Oh ja dit domme argument weer. Die rode kaart was gewoon meer dan terecht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vind rood krijgen nou niet echt geluk hebben eerlijk gezegd.
watquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nu HMF er weer is is het niveau te hoog voor je ofzo?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wat "wat"? Beter ga je naar je bedje toe ofzo, sukkel.
quote:
Kijk hem slijmen bij HMF, pauper ben je ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nu HMF er weer is is het niveau te hoog voor je ofzo?
Janmaat geeft de scheids een vrijbrief om de gele kaart te geven.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja dit domme argument weer. Die rode kaart was gewoon meer dan terecht.
Die supporter daar, ik kan dat niet luchten man. Die zaten drie jaar terug nog bij AZ, toen werden er 90 AZ-topics in een jaar geopend. Nu 90 posts per jaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij vind dus dat Ajax meer geluk heeft als het twee zwaar onterechte penals meekrijgt dan Feyenoord dat een rode kaart kreeg?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja dit domme argument weer. Die rode kaart was gewoon meer dan terecht.
Ook lang weggeweest hè.quote:
De Pel mag dat. Hij is god.quote:
Dat was zo terecht rood, als je dat niet ziet ben je stekeblind.quote:en makkelijke pingel en rood meekrijgen?
Die rode kaart is toch niet relevant?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij vind dus dat Ajax meer geluk heeft als het twee zwaar onterechte penals meekrijgt dan Feyenoord dat een rode kaart kreeg?
Nigga please![]()
![]()
Ja eh, ik wil me alvast inslijmen voor een leuke studieplek. Want HMF is inmiddels wel hoogleraar denk?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
Kijk hem slijmen bij HMF, pauper ben je ook.
Je wilt gewoon zijn jetpack lenen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja eh, ik wil me alvast inslijmen voor een leuke studieplek. Want HMF is inmiddels wel hoogleraar denk?
Buitengewoon hoogleraar natuurlijk, snotaap.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja eh, ik wil me alvast inslijmen voor een leuke studieplek. Want HMF is inmiddels wel hoogleraar denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |