Weer een weddenschap verloren?quote:
Had niet in de gaten dat ik de laatste wasquote:
Nee johquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weer een weddenschap verloren?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had niet in de gaten dat ik de laatste was :$ Plus:Naamtopic
Rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
Steven werd gepest op het werk omdat hij klein en kaal was, nu heeft hij treinvertraging veroorzaak, als je snapt wat ik bedoel/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:
Ja mijn pa kijkt het even. Die kijkt een film maar in de pauze kijkt hij even voetbal.quote:
He man! Good to be back.quote:
Mike! Kom ook naar Varkenoord morgen!quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij zit liever in de Arena dan in de Kuip![]()
LANS! PSV's supportershoop in bange dagen. Hoe is het?quote:
Mikey woont toch in Enskeedee?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He man! Good to be back.
[..]
Mike! Kom ook naar Varkenoord morgen!
[..]Die geilerij op die betonbak van Vitesse. Godsamme zeg, dat komt omdat daar gewoon NIETS ANDERS is. Gek he dat daar dan alle evenementen zijn. Hier in Rotterdam heb je het WTC, SS Rotterdam, Ahoy, Sparta, Excelsior, Feyenoordstadion en nog een miljoenmiljard andere locaties. Ja, zoooooo vergelijkbaar.
[..]
LANS! PSV's supportershoop in bange dagen. Hoe is het?
Ja, goed wel. Met jou?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
LANS! PSV's supportershoop in bange dagen. Hoe is het?
Hebptie vast voor me over.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mikey woont toch in Enskeedee?
Even graag als jij denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mikey wil vast wel weg uit die psychiatrische inrichting daar.
Ajaxquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja lekker man. Wie wordt kampioen dit jaar?
Dat is duidelijk, wie eindigen achter Ajax (1) en Feyenoord (op verre afstand van Ajax) (2) op de 3e en 4e plek?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij met je feyenoord gefap.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, wie eindigen achter Ajax (1) en Feyenoord (op verre afstand van Ajax) (2) op de 3e en 4e plek?
Nog steeds zo gek als een deur. Feyenoord wordt kampioen, Ajax op 1 punt achterstand tweede.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, wie eindigen achter Ajax (1) en Feyenoord (op verre afstand van Ajax) (2) op de 3e en 4e plek?
Feyenoord kampioen, je bent idd de oude HMFquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog steeds zo gek als een deur. Feyenoord wordt kampioen, Ajax op 1 punt achterstand tweede..
Ik ben alleen realistisch jongen.quote:
Ik neem jou dan ook serieuzer als het op Darts draait.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MVV.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse leeft sowieso boven zijn stand. Ajax heeft een hoop jodengeluk gehad maar speelt ook wel erg sterk hoor, godsamme zeg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben alleen realistisch jongen.
PSV haakt af na de winterstop
Twente... nuff said
Vitesse heeft geen Bony meer na de winterstopp.
Verrassend zeg, ik dacht ff dat je zou zeggen dat PSV kampioen zou worden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog steeds zo gek als een deur. Feyenoord wordt kampioen, Ajax op 1 punt achterstand tweede..
Zou een mooie club zijn voor in de eredivisie, en dan dat baggerHeracles ofzo ophoepelen. Of RKC.quote:
Al kan ik wel genieten van Marco van Ginkel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse leeft sowieso boven zijn stand. Ajax heeft een hoop jodengeluk gehad maar speelt ook wel erg sterk hoor, godsamme zeg.
Feyenoord had bij NAC overduidelijk moeten winnen, maargoed. Dat veldDat had ik al tien keer afgekeurd.
Yeah right.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verrassend zeg, ik dacht ff dat je zou zeggen dat PSV kampioen zou worden.
Ik gun het Sparta wel weer een keer. Al is het maar omdat mijn halve familie aan moeders kant Sparta support.quote:
BaggerHeracles? Dat speelt uitstekend manquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou een mooie club zijn voor in de eredivisie, en dan dat baggerHeracles ofzo ophoepelen. Of RKC.
En dan ook nog GAE terugEn Cambuur en Fortuna!
Ik dat PSV dit jaar de beste papieren heeft trouwens. Maar dat meende ik de voorgaande twee jaren ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse leeft sowieso boven zijn stand. Ajax heeft een hoop jodengeluk gehad maar speelt ook wel erg sterk hoor, godsamme zeg.
Feyenoord had bij NAC overduidelijk moeten winnen, maargoed. Dat veldDat had ik al tien keer afgekeurd.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dat PSV dit jaar de beste papieren heeft trouwens. Maar dat meende ik de voorgaande twee jaren ook.
Ik vind dat wel een club die echt in de Eredivisie thuishoort.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta wel weer een keer. Al is het maar omdat mijn halve familie aan moeders kant Sparta support.
MVV is een mooie club. Laat Roda er maar uitvliegen. Koempels.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou een mooie club zijn voor in de eredivisie, en dan dat baggerHeracles ofzo ophoepelen. Of RKC.
En dan ook nog GAE terugEn Cambuur en Fortuna!
Lelijke club man, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BaggerHeracles? Dat speelt uitstekend man
Roda JC, VVV Venlo en NAC Breda degraderen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
MVV is een mooie club. Laat Roda er maar uitvliegen. Koempels.
Ik gun het Sparta ook wel. Leuke talenten altijd. Al spelen de meeste inmiddels bij Ajax en PSV.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta wel weer een keer. Al is het maar omdat mijn halve familie aan moeders kant Sparta support.
PSV hun verdediging verkracht het. Plus, Strootman weg in de winterstop.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dat PSV dit jaar de beste papieren heeft trouwens. Maar dat meende ik de voorgaande twee jaren ook.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta ook wel. Leuke talenten altijd. Al spelen de meeste inmiddels bij Ajax en PSV.
Welke talenten heeft Ajax gehaald van sparta dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta ook wel. Leuke talenten altijd. Al spelen de meeste inmiddels bij Ajax en PSV.
Jij wist dat Toivonen geblesseerd zou raken?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Helpmefok het volgende:
BTW! Wat ik zei he: Pelle maakt er meer dan 15 (weet niet of dat alleen op whatsapp was of ook op Fok!) en dat Immers de meestscorende middenvelder van NL ging worden en er ook meer dan 15 zou maken:IN YOUR FACE BITCHES, HMF IS KONING
Denk het niet, maar strootman heeft 2 goede wedstrijden gespeeld dit seizoen en meteen is het de beste die er is, bullshit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV hun verdediging verkracht het. Plus, Strootman weg in de winterstop.
VVV mag niet degraderen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda JC, VVV Venlo en NAC Breda degraderen.
Ajax heeft dit seizoen meer talenten bij Sparta weggekaapt dan PSV.quote:
Met Cambuur wordt het wel leuk hier in de buurt, heel Leeuwarden gaat afgebroken wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Laat hun maar weggaan.
Sparta, MVV & GAE/Cambuur of zo terug.
Nee, maar wel dat Immers zoveel zou maken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij wist dat Toivonen geblesseerd zou raken?
Wat een aids.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
Mooiste eredivisie IMHO:
Feyenoord
Ajax
PSV
Twente
Go Ahead Eagles
MVV
Sparta
Cambuur Leeuwarden
Fortuna Sittard
AZ
Heerenveen
Groningen
NAC
NEC
Graafschap
PEC Zwolle
Vitesse
En dan nog 1, die keuze laat ik aan jullie.
Ja man dat zijn echt de vier clubs die ik terug wilquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Laat hun maar weggaan.
Sparta, MVV & GAE/Cambuur of zo terug.
Flikker op man, op Vitesse na alle clubs met prachtcultuur in principe. Maarja, Vitesse moet erin want NEC - Vitesse. Hoewel dat Twente met al die nepsupporters ook wel ... jammerlijk is.quote:
Kan mij de historie veel schelen, de clubs met de meeste aanhang en mogelijkheden moet erin.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Flikker op man, op Vitesse na alle clubs met prachtcultuur in principe. Hoewel dat Twente met al die nepsupporters ook wel dood mag
Wat een brave edit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Flikker op man, op Vitesse na alle clubs met prachtcultuur in principe. Maarja, Vitesse moet erin want NEC - Vitesse. Hoewel dat Twente met al die nepsupporters ook wel ... jammerlijk is.
Mij interesseert dat wel man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan mij de historie veel schelen, de clubs met de meeste aanhang en mogelijkheden moet erin.
GAE heeft een prachtige supporterschare. De adelaarshorstquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
GAE hoef ik echt niet in de eredivisie
Graafschap trouwens ook niet met dat weiland daar. Het veld in het stadion van RBC ligt er nog beter bij.
GAE, mooie club man. En Graafschap, dat stadionnetje is kicken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
GAE hoef ik echt niet in de eredivisie
Hier wordt Joop Munsterman niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
Mooiste eredivisie IMHO:
Feyenoord
Ajax
PSV
Twente
Go Ahead Eagles
MVV
Sparta
Cambuur Leeuwarden
Fortuna Sittard
AZ
Heerenveen
Groningen
NAC
NEC
Graafschap
PEC Zwolle
Vitesse
En dan nog 1, die keuze laat ik aan jullie.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE heeft een prachtige supporterschare. De adelaarshorst
Is voor het niveau wel beter. Anderlecht, Genk etc erin, ook wat grotere, alhoewel lelijke en oude stadions, erbij etc.quote:
Die club moet zo snel mogelijk failliet, Sparta ook. Alle centen naar Feyenoordquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
Liever Excelsior erbij, is beter voor Feyenoord
Duidelijk ja. Durven te voetballen, is leuk om te kijken. Vond ze ook leuk tegen AZ spelen vandaag.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Al ben ik blij dat PEC in de eredivisie is ipv Graafschap.
Ik word minder serieus genomen vanwege mijn zogenaamde pro-feyenoord posts. Ich zit daar niet mee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jij weet
![]()
422
Weer over vrijwel alles ga ik het met je eens zijn voel ik nu al. Wijze jongen voor een 14 (of inmiddels 15?) jarige
Excelsior moet blijven, lekker met 2 teams op het hoogste niveau spelen. Goed voor de talenten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die club moet zo snel mogelijk failliet, Sparta ook. Alle centen naar Feyenoord![]()
Mwah, dat kleine stadion vind ik wel treurig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Excelsior moet blijven, lekker met 2 teams op het hoogste niveau spelen. Goed voor de talenten.
Manu hadden we nooit naar Excelsior moeten sturen. Boetius op links, Schaken op rechts. Wanneer Schaken uitvalt kan Manu rechts, Boeitus links. Wanneer Boetius uitvalt heb je Schaken links, Manu rechts. Etc.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Excelsior moet blijven, lekker met 2 teams op het hoogste niveau spelen. Goed voor de talenten.
Die tuinhuisjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, dat kleine stadion vind ik wel treurig.
Sowieso de beste tactiek, ook Willem II doet het.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Duidelijk ja. Durven te voetballen, is leuk om te kijken. Vond ze ook leuk tegen AZ spelen vandaag.
Wees blij dat die Cabral weg is joh. Die kon alleen langs Jimmy Hempte.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Manu hadden we nooit naar Excelsior moeten sturen. Boetius op links, Schaken op rechts. Wanneer Schaken uitvalt kan Manu rechts, Boeitus links. Wanneer Boetius uitvalt heb je Schaken links, Manu rechts. Etc.
Geen rare Verhoek etc. onzin.. Wat een voetballer is dat
Cabral, nooit wat gevonden.... Maar dat was wel een briljante ruil.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees blij dat die Cabral weg is joh. Die kon alleen langs Jimmy Hempte.
Ook een grote bijdrage van de Joop die de wijken ingaat hoor. Die heeft ook meegeholpen met het financiële stukje groei van Feyenoord.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cabral, nooit wat gevonden.... Maar dat was wel een briljante ruil.
Maarja... (komtie)![]()
![]()
![]()
![]()
GEEEEEEEEEEEEL
![]()
![]()
![]()
![]()
VVV uit, de winnende op Pellequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Verhoek, godverdomme zeg. Die kerel is écht traag. En hij zou dan een goede voorzet hebben, ik heb er echt nog geen gezien
Qua verkoop wel ja, qua aankopen haalt hij pure bagger binnen man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cabral, nooit wat gevonden.... Maar dat was wel een briljante ruil.
Maarja... (komtie)![]()
![]()
![]()
![]()
GEEEEEEEEEEEEL
![]()
![]()
![]()
![]()
Janmaat is niet slecht. Vormer is wat minder gebleken, de Pel is een goede keus gebleken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua verkoop wel ja, qua aankopen haalt hij pure bagger binnen man.
Pellèquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo een Vormer is inderdaad totaal overbodig. Die anderen begreep ik over het algemeen wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen Mathijsen voor 3 jaar vind ik echt een fout.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janmaat is niet slecht. Vormer is wat minder gebleken, de Pel is een goede keus gebleken.
Ja, want de volgende keuzes door Van Geel gedaan op transfergebied waren inderdaad zeer dom:quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |