Weer een weddenschap verloren?quote:
Had niet in de gaten dat ik de laatste wasquote:
Nee johquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weer een weddenschap verloren?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had niet in de gaten dat ik de laatste was :$ Plus:Naamtopic
Rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
Steven werd gepest op het werk omdat hij klein en kaal was, nu heeft hij treinvertraging veroorzaak, als je snapt wat ik bedoel/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:
Ja mijn pa kijkt het even. Die kijkt een film maar in de pauze kijkt hij even voetbal.quote:
He man! Good to be back.quote:
Mike! Kom ook naar Varkenoord morgen!quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij zit liever in de Arena dan in de Kuip![]()
LANS! PSV's supportershoop in bange dagen. Hoe is het?quote:
Mikey woont toch in Enskeedee?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He man! Good to be back.
[..]
Mike! Kom ook naar Varkenoord morgen!
[..]Die geilerij op die betonbak van Vitesse. Godsamme zeg, dat komt omdat daar gewoon NIETS ANDERS is. Gek he dat daar dan alle evenementen zijn. Hier in Rotterdam heb je het WTC, SS Rotterdam, Ahoy, Sparta, Excelsior, Feyenoordstadion en nog een miljoenmiljard andere locaties. Ja, zoooooo vergelijkbaar.
[..]
LANS! PSV's supportershoop in bange dagen. Hoe is het?
Ja, goed wel. Met jou?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
LANS! PSV's supportershoop in bange dagen. Hoe is het?
Hebptie vast voor me over.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mikey woont toch in Enskeedee?
Even graag als jij denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mikey wil vast wel weg uit die psychiatrische inrichting daar.
Ajaxquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja lekker man. Wie wordt kampioen dit jaar?
Dat is duidelijk, wie eindigen achter Ajax (1) en Feyenoord (op verre afstand van Ajax) (2) op de 3e en 4e plek?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij met je feyenoord gefap.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, wie eindigen achter Ajax (1) en Feyenoord (op verre afstand van Ajax) (2) op de 3e en 4e plek?
Nog steeds zo gek als een deur. Feyenoord wordt kampioen, Ajax op 1 punt achterstand tweede.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, wie eindigen achter Ajax (1) en Feyenoord (op verre afstand van Ajax) (2) op de 3e en 4e plek?
Feyenoord kampioen, je bent idd de oude HMFquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog steeds zo gek als een deur. Feyenoord wordt kampioen, Ajax op 1 punt achterstand tweede..
Ik ben alleen realistisch jongen.quote:
Ik neem jou dan ook serieuzer als het op Darts draait.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MVV.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse leeft sowieso boven zijn stand. Ajax heeft een hoop jodengeluk gehad maar speelt ook wel erg sterk hoor, godsamme zeg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben alleen realistisch jongen.
PSV haakt af na de winterstop
Twente... nuff said
Vitesse heeft geen Bony meer na de winterstopp.
Verrassend zeg, ik dacht ff dat je zou zeggen dat PSV kampioen zou worden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog steeds zo gek als een deur. Feyenoord wordt kampioen, Ajax op 1 punt achterstand tweede..
Zou een mooie club zijn voor in de eredivisie, en dan dat baggerHeracles ofzo ophoepelen. Of RKC.quote:
Al kan ik wel genieten van Marco van Ginkel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse leeft sowieso boven zijn stand. Ajax heeft een hoop jodengeluk gehad maar speelt ook wel erg sterk hoor, godsamme zeg.
Feyenoord had bij NAC overduidelijk moeten winnen, maargoed. Dat veldDat had ik al tien keer afgekeurd.
Yeah right.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verrassend zeg, ik dacht ff dat je zou zeggen dat PSV kampioen zou worden.
Ik gun het Sparta wel weer een keer. Al is het maar omdat mijn halve familie aan moeders kant Sparta support.quote:
BaggerHeracles? Dat speelt uitstekend manquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou een mooie club zijn voor in de eredivisie, en dan dat baggerHeracles ofzo ophoepelen. Of RKC.
En dan ook nog GAE terugEn Cambuur en Fortuna!
Ik dat PSV dit jaar de beste papieren heeft trouwens. Maar dat meende ik de voorgaande twee jaren ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vitesse leeft sowieso boven zijn stand. Ajax heeft een hoop jodengeluk gehad maar speelt ook wel erg sterk hoor, godsamme zeg.
Feyenoord had bij NAC overduidelijk moeten winnen, maargoed. Dat veldDat had ik al tien keer afgekeurd.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dat PSV dit jaar de beste papieren heeft trouwens. Maar dat meende ik de voorgaande twee jaren ook.
Ik vind dat wel een club die echt in de Eredivisie thuishoort.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta wel weer een keer. Al is het maar omdat mijn halve familie aan moeders kant Sparta support.
MVV is een mooie club. Laat Roda er maar uitvliegen. Koempels.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou een mooie club zijn voor in de eredivisie, en dan dat baggerHeracles ofzo ophoepelen. Of RKC.
En dan ook nog GAE terugEn Cambuur en Fortuna!
Lelijke club man, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BaggerHeracles? Dat speelt uitstekend man
Roda JC, VVV Venlo en NAC Breda degraderen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
MVV is een mooie club. Laat Roda er maar uitvliegen. Koempels.
Ik gun het Sparta ook wel. Leuke talenten altijd. Al spelen de meeste inmiddels bij Ajax en PSV.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta wel weer een keer. Al is het maar omdat mijn halve familie aan moeders kant Sparta support.
PSV hun verdediging verkracht het. Plus, Strootman weg in de winterstop.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dat PSV dit jaar de beste papieren heeft trouwens. Maar dat meende ik de voorgaande twee jaren ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |