Weer een weddenschap verloren?quote:
Had niet in de gaten dat ik de laatste wasquote:
Nee johquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Weer een weddenschap verloren?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had niet in de gaten dat ik de laatste was :$ Plus:Naamtopic
Rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:55 schreef Smoofie het volgende:
Steven werd gepest op het werk omdat hij klein en kaal was, nu heeft hij treinvertraging veroorzaak, als je snapt wat ik bedoel/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:
Ja mijn pa kijkt het even. Die kijkt een film maar in de pauze kijkt hij even voetbal.quote:
He man! Good to be back.quote:
Mike! Kom ook naar Varkenoord morgen!quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij zit liever in de Arena dan in de Kuip![]()
LANS! PSV's supportershoop in bange dagen. Hoe is het?quote:
Mikey woont toch in Enskeedee?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He man! Good to be back.
[..]
Mike! Kom ook naar Varkenoord morgen!
[..]Die geilerij op die betonbak van Vitesse. Godsamme zeg, dat komt omdat daar gewoon NIETS ANDERS is. Gek he dat daar dan alle evenementen zijn. Hier in Rotterdam heb je het WTC, SS Rotterdam, Ahoy, Sparta, Excelsior, Feyenoordstadion en nog een miljoenmiljard andere locaties. Ja, zoooooo vergelijkbaar.
[..]
LANS! PSV's supportershoop in bange dagen. Hoe is het?
Ja, goed wel. Met jou?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
LANS! PSV's supportershoop in bange dagen. Hoe is het?
Hebptie vast voor me over.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mikey woont toch in Enskeedee?
Even graag als jij denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mikey wil vast wel weg uit die psychiatrische inrichting daar.
Ajaxquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja lekker man. Wie wordt kampioen dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |