De 1-0 tegen NAC vorige week, schot en keeper lost.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja. Nouja, wauw, één voorzet
Meh, Immers, Verhoek en Goossens zijn ook slecht man. Die huurling van City dit jaar?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo een Vormer is inderdaad totaal overbodig. Die anderen begreep ik over het algemeen wel.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pellè![]()
Guidetti
Bakkal![]()
Immers![]()
Janmaat![]()
Koeman
Vervanger van Clasie, die volgende zomer naar AC Milan ofzo verkast voor 15 miljoenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo een Vormer is inderdaad totaal overbodig. Die anderen begreep ik over het algemeen wel.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vervanger van Clasie, die volgende zomer naar AC Milan ofzo verkast voor 15 miljoen
Wij verschillen duidelijk van mening over bepaalde spelers.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, want de volgende keuzes door Van Geel gedaan op transfergebied waren inderdaad zeer dom:
- Koeman voor Been
- Gastel / Gio voor die aap bij Excelsior
- Guidetti
- Bakkal
- Pelle
- Immers
- Verhoek voor Cabral
- Mathijssen (zonder hem is de verdediging van Feyenoord ECHT in de problemen gelijk, zie vorige week bij NAC)
Kortom, ALLES wat die man doet wordt goud. Te Vrede is ook een toppertje, geloof het maar. Daarnaast alle jeugdcontracten verlengd, etc.
Er is gewoon letterlijk NIETS wat die man verkeerd doet.
Immers meestscorende middenvelder van Nederland. Verhoek is honderd keer beter danquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, Immers, Verhoek en Goossens zijn ook slecht man. Die huurling van City dit jaar?
Waarheid. Is een hele goede voetballer, is gewoon een backup voor Clasie. Gek genoeg is die kleine knul alleen NOOIT geblesseerd, en is Vormer "voor nu" dus nutteloos.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja, maar die kon ik wel begrijpen. Je hebt geen geld dus dan kom je bij dit soort spelers uit. Zo een Immers presteert trouwens alleraardigst hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, Immers, Verhoek en Goossens zijn ook slecht man. Die huurling van City dit jaar?
Dit soort posts heb ik wel gemist hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers meestscorende middenvelder van Nederland. Verhoek is honderd keer beter danCabral
en wilde sowieso transfervrij weg, mooizo opgerot.
Goossens speelde zeer verdienstelijk, is alleen een brekenbeentje.
Verder was die Janmaat ook een GOUDEN greep.
Nee, Geel doet letterlijk alles perfect.
Kapo en HMF terug, gelijk kwaliteits-SC.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk weer inhoudelijk discussiëren in de SC. Fijn.
Ik zat als enige Feyenoorder zo 'n beetje daar op de B-side. Ben maar niet uitbundig gaan juichenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
De 1-0 tegen NAC vorige week, schot en keeper lost.
Immers toch al 9 goals? Meer dan Eriksen iigquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort posts heb ik wel gemist hoor.
Meh, vind Immers niet veel, maar hij heeft wat pingels gescoord idd dan zijn mensen snel tevreden. Verhoek/Cabral is me om het even, Mathijssen voor 3 jaar is gewoon een blunder en die huurling van City, ach. Proberen het kunstje te herhalen, dat snap ik wel maar is natuurlijk onmogelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar die kon ik wel begrijpen. Je hebt geen geld dus dan kom je bij dit soort spelers uit. Zo een Immers presteert trouwens alleraardigst hoor.
Het is Mathijsen, leer nou eens spellenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, vind Immers niet veel, maar hij heeft wat pingels gescoord idd dan zijn mensen snel tevreden. Verhoek/Cabral is me om het even, Mathijssen voor 3 jaar is gewoon een blunder en die huurling van City, ach. Proberen het kunstje te herhalen, dat snap ik wel maar is natuurlijk onmogelijk.
Jij durft te zeggen dat Guidetti, Bakkal, Pelle, Janmaat of Mathijssen geen versterking zouden zijn voor een PSV of Ajax?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij verschillen duidelijk van mening over bepaalde spelers.
Het is wel te begrijpen. Het is jaren kommer en kwel geweest. Supporters hebben zich er bij neergelegd dat er geen geld en dan vallen de prestaties 100% mee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:30 schreef Smoofie het volgende:
Enige vorm van kritiek is ver te bekennen bij de feyenoorders. Wel grappig, als ze 20 januari weer eens zien waar ze staan als Ajax met 4-0 wint.
Sorry lieverd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is Mathijsen, leer nou eens spellen
Immers was niet glatis he vriend. 9 ton ofzoquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij durft te zeggen dat Guidetti, Bakkal, Pelle, Janmaat of Mathijssen geen versterking zouden zijn voor een PSV of Ajax?
Jij wil zeggen dat Immers geen extreem goede aankoop was (transfervrij he!) na een vertrekkende Bakkal en geen stuiver in de kas? Let op: GRATIS speler, die TOPSCORER is van de middenvelders in Nederland....?
Jij wil zeggen dat Verhoek niet beter is dan Cabral? (Heb je die gast gezien bij Twente uberhaupt?)
Nee, Geel is baas.
Huur voor 4 jaar toch? 9 ton in totaalquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Immers was niet glatis he vriend. 9 ton ofzo
Mathijssen niet. De rest wel, maar daar ging het niet over.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef Helpmefok het volgende:
Jij durft te zeggen dat Guidetti, Bakkal, Pelle, Janmaat of Mathijssen geen versterking zouden zijn voor een PSV of Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |