Lucky is Ajax dit jaar bepaald niet hoor. Eerder Lucky Twente, hoe vaak die wel niet weg zijn gekomen met hun laffe voetbal is ongelofelijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, echt apart is het inderdaad niet. De term ''Lucky Ajax'' is niet voor niets ontstaan natuurlijk
Feyenoord had meer geluk met de scheids dan Ajax vorig weekend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, echt apart is het inderdaad niet. De term ''Lucky Ajax'' is niet voor niets ontstaan natuurlijk
Twente is echt om te kotsen jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lucky is Ajax dit jaar bepaald niet hoor. Eerder Lucky Twente, hoe vaak die wel niet weg zijn gekomen met hun laffe voetbal is ongelofelijk
Ik vind rood krijgen nou niet echt geluk hebben eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Feyenoord had meer geluk met de scheids dan Ajax vorig weekend.
Ik zal maar niet zeggen hoe ik Twente in een woord omschrijf.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Twente is echt om te kotsen jaZeker die supporters
En dat YNWA van hun is gewoon lachwekkend
Wat???quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Feyenoord had meer geluk met de scheids dan Ajax vorig weekend.
Oh ja dit domme argument weer. Die rode kaart was gewoon meer dan terecht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vind rood krijgen nou niet echt geluk hebben eerlijk gezegd.
watquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nu HMF er weer is is het niveau te hoog voor je ofzo?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wat "wat"? Beter ga je naar je bedje toe ofzo, sukkel.
quote:
Kijk hem slijmen bij HMF, pauper ben je ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nu HMF er weer is is het niveau te hoog voor je ofzo?
Janmaat geeft de scheids een vrijbrief om de gele kaart te geven.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja dit domme argument weer. Die rode kaart was gewoon meer dan terecht.
Die supporter daar, ik kan dat niet luchten man. Die zaten drie jaar terug nog bij AZ, toen werden er 90 AZ-topics in een jaar geopend. Nu 90 posts per jaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij vind dus dat Ajax meer geluk heeft als het twee zwaar onterechte penals meekrijgt dan Feyenoord dat een rode kaart kreeg?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Oh ja dit domme argument weer. Die rode kaart was gewoon meer dan terecht.
Ook lang weggeweest hè.quote:
De Pel mag dat. Hij is god.quote:
Dat was zo terecht rood, als je dat niet ziet ben je stekeblind.quote:en makkelijke pingel en rood meekrijgen?
Die rode kaart is toch niet relevant?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar jij vind dus dat Ajax meer geluk heeft als het twee zwaar onterechte penals meekrijgt dan Feyenoord dat een rode kaart kreeg?
Nigga please![]()
![]()
Ja eh, ik wil me alvast inslijmen voor een leuke studieplek. Want HMF is inmiddels wel hoogleraar denk?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:43 schreef Smoofie het volgende:
Kijk hem slijmen bij HMF, pauper ben je ook.
Je wilt gewoon zijn jetpack lenen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja eh, ik wil me alvast inslijmen voor een leuke studieplek. Want HMF is inmiddels wel hoogleraar denk?
Buitengewoon hoogleraar natuurlijk, snotaap.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja eh, ik wil me alvast inslijmen voor een leuke studieplek. Want HMF is inmiddels wel hoogleraar denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |