Ja want op 3FM draaien ze geen muziek die in de top 2000 staat.quote:Op zondag 23 december 2012 13:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd. Vanaf Eerste Kerstdag komt de radio een weekje op 2. Mijn traditie, en betere muziek dan die bagger op 3FM
Of gewoon zeggen: 'Patrick... we hebben goed nieuws. De overheid draagt een miljoen euro bij' (Patrick helemaal blij hahaha) 'En om dat te financieren verlagen we het maximaal te verdienen bedrag bij de Publieke Omroep naar 100.000 voor iedereen'. Patrick:quote:Op zondag 23 december 2012 00:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet de regering eens voor de grap BNN van de buis doen.
Wat zou ik dan graag die zure kutkop van hem zienquote:Op zondag 23 december 2012 15:11 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen: 'Patrick... we hebben goed nieuws. De overheid draagt een miljoen euro bij' (Patrick helemaal blij hahaha) 'En om dat te financieren verlagen we het maximaal te verdienen bedrag bij de Publieke Omroep naar 100.000 voor iedereen'. Patrick:
Wees blij dat er een keer wat te doen is in die saaie kutprovincie van je.quote:Op zondag 23 december 2012 15:31 schreef kaos- het volgende:
Mee eens.
Vriend van me wist het ook mooi te verwoorden :
"Laat die DJ's hun jaarsalaris maar inleveren, dan hoeft die hele heisa ook niet op dat plein in mien rustige twente."
Hater. Je weet niets.quote:Op zondag 23 december 2012 15:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wees blij dat er een keer wat te doen is in die saaie kutprovincie van je.
Maar wel een goeie manier voor mensen om te rechtvaardigen om vooral lekker niks te geven en cynisch te gaan lopen klagen op een internetforumquote:Op zondag 23 december 2012 16:27 schreef Terecht het volgende:
Ah, het jaarlijkse Serious-Request-is-commercieel-![]()
![]()
![]()
-topic. Natúúrlijk is Serious Request een commercieel gebeuren. Ook dat is marktwerking. Toch wel vreemd dat het hier ineens 'authentiek' zou moeten zijn. Er wordt je op dagelijkse basis illusies verkocht, van geregisseerde realityseries tot boerenlandvla dat gewoon uit de bioindustrie komt, en daar doen we helemaal niet moeilijk over want we consumeren het tot we erbij neervallen. Ergens weten we ook wel dat het een illusie is, maar toch, het vleit je geest niettemin. Maar als het op goede doelen aankomt zijn we ineens verontwaardigd als we geconfronteerd worden met de commerciele illusie die het natuurlijk gewoon is en waarvan we ook wéten dat het zo is, zoals zoveel zaken dat zijn en zoals we dat van zoveel dingen weten.
Over het feit dat bedrijven en personen profiteren van het evenement zegt hij:quote:Hoe killer de samenleving, hoe groter het gevoel om communities te maken. Ik denk dan ook dat Serious Request nog wel een tijdje door zal groeien.
quote:maar eigen belang is nog geen egoïsme'', stelt de hoogleraar. "Zo gauw je je inzet voor een maatschappelijk doel, is dat vaak al verdacht. Maar een coöperatieve strategie, goed doen voor elkaar, is nog altijd beter dan ellebogenwerk.
Amen.quote:Op zondag 16 december 2012 14:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ok, ik zal het even stapsgewijs voor je op een rijtje zetten:
- Ten eerste doet het er voor dit soort mensen niet toe of het geld wel of niet aankomt. Het gaat om het 'kijk mij eens!' gebaar en schuldgevoelens afkopen.
- Het geld komt niet bij de mensen die het nodig hebben aan. Het geld komt aan bij de Mugabes en de Konys en de rebellenleiders die er mooie AK-47s van gaan kopen, en de corrupte regeringsleiders die er mooie auto's van gaan kopen.
- Het geld dát aankomt, is niet goed besteedt. Baby's redden levert later alleen maar meer hongerige monden op. Beter besteden ze het geld in goed onderwijs in de derde wereld.
- Het grote probleem, overbevolking, wordt zo genegeerd. Let's face it, die baby's die te weinig voedsel krijgen maar nu wel overleven krijgen later opnieuw een hele sloot kinderen. En dan beginnen we weer van voor af aan.
Zo duidelijk genoeg?
en hoe weet je dat het afgelopen is dan?quote:Op maandag 24 december 2012 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
En het is weer afgelopen. Ik heb mijn mijn stopwatch gemeten hoe veel ik ervan gehoord/gezien heb. Guess what? 0 minuten!
Volgens mij ben jij een heel gezellig en optimistisch persoon! waren er maar meer zoals jij!quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:52 schreef Iwanius het volgende:
Ik blijf mij eigenlijk niet meer verbazen om de hoeveelheid aan excuses waarom men wel geld moet geven aan Serious Request.
.
.
.
Het laat dus zien dat de maatschappij zover is afgezakt dat liegen en bedriegen als het dit soort zaken betreft gewoon wordt toegestaan en de waarheid voor even niet telt.
Bah!
Ja, want met gezelligheid en optimisme is Afrika de afgelopen 60 jaar zo goed geholpen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 14:56 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een heel gezellig en optimistisch persoon! waren er maar meer zoals jij!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |