SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Goede vraag, behalve de raises heb ik ook vrij weinig inspiratie voor zijkant schouders. Of upright rows, maar goed, daar is niet iedereen het mee eens.
Voor rear delts kun je wel iets meer, als rear raises gecontroleerd uitvoert voel je het best wel goed. En dan is er nog zo'n oefening, ik weet niet hoe die heet, maar je doet een soort shrug maar dan met de bar achter je lichaam. En meer met je ellebogen buigen zeg maar.Deze shit is goud, thanks.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Upright rows inderdaad, en voor de rears zou ik deze eens proberen. http://www.exrx.net/Weigh(...)BBRearDeltRaise.html
Het ziet er wat vreemd uit, maar het is een prima oefening waar je best zwaar mee kan gaan.Nog nooit zoveel pump in mijn rear delts gehad.
![]()
Wat je trouwens ook nog kan doen is BOR. Medium wide grip zodat je je rear delts goed kan aanspannen, en dan ipv naar je core op borst/schouderhoogte liften.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Deze shit is goud, thanks.Nog nooit zoveel pump in mijn rear delts gehad.
![]()
Tenen omhoog is trouwens een goeie om eens te proberen. Ik sta maar seksen goed op mijn hiel.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Mmm?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef stinkie het volgende:
Ik sta maar seksen goed op mijn hiel.![]()
zelden. Zelden goed op mijn hiel. Zelden dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:56 schreef stinkie het volgende:
Tenen omhoog is trouwens een goeie om eens te proberen. Ik sta maar seksen goed op mijn hiel.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ja je moet ook goed stevig staan bij het seksen haha.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Zelden seks ook zeker... HeheheheIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Even een medische vraag, post 'm hier omdat hier duidelijk de meeste kennis zit:
Van de zomer tijdens het benchen ineens scherpe pijn in rechterschouder, aantal weken gelopen met pijn en amper functioneel, niks gedaan. Uiteindelijk met ontstekingsremmers en meer rust overgegaan. Dacht aan acute peesontsteking/impinchment gezien de symptomen. Daarna niet meer aan de gewichten gehangen, ook ivm seizoenstart waterpolo, weer rustig aan gaan trainen en vanaf half september weer volledig bezig (3x per week + wedstrijd, 5-6 uur totaal).
Echter, gevoeligheid is nooit echt weggegaan. Na een training of bij koud starten (bijv geen tijd om in te zwaaien) lichte zeurende pijn op dezelfde plek. Nooit genoeg om te stoppen tijdens het zwemmen, maar het zit er wel. Als we pushups moeten doen of veel kant klimmen, dan voel ik het duidelijk meer achteraf. Ik zwem uiteraard veel en werp ook met rechts (gelukkig goede techniek), met schieten nergens last van als m'n schouder warm is. Ook met dagelijkse bezigheden geen last.
Heb ik toch te weinig rust genomen, ondanks dat ik bij de start van de trainingen 2 weken pijnvrij was en het rustig heb opgebouwd? En kan dit blijvend zijn?![]()
MEALPLAN!
Ik vlieg vandaag dus om 21:00 (Sydney tijd), dus kan mezelf lekker voldouwen en IF aanhouden. Lekker vasten en tukken in het vliegtuig tot ik in Beijing ben. Zodra ik Beijing ben, douw ik mezelf op de lokale foodcourt helemaal vol met Peking eend en dan lekker vasten opweg naar Amsterdam
En mocht ik toch honger krijgen in het vliegtuig, dan heb ik dit bij me:
Die bars zijn echt gruwelijk
[ Bericht 14% gewijzigd door star_gazer op 15-12-2012 02:51:52 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Het is een beetje een cliche... Maar rotator cuff?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef BigSmurf het volgende:
Even een medische vraag, post 'm hier omdat hier duidelijk de meeste kennis zit:
Van de zomer tijdens het benchen ineens scherpe pijn in rechterschouder, aantal weken gelopen met pijn en amper functioneel, niks gedaan. Uiteindelijk met ontstekingsremmers en meer rust overgegaan. Dacht aan acute peesontsteking/impinchment gezien de symptomen. Daarna niet meer aan de gewichten gehangen, ook ivm seizoenstart waterpolo, weer rustig aan gaan trainen en vanaf half september weer volledig bezig (3x per week + wedstrijd, 5-6 uur totaal).
Echter, gevoeligheid is nooit echt weggegaan. Na een training of bij koud starten (bijv geen tijd om in te zwaaien) lichte zeurende pijn op dezelfde plek. Nooit genoeg om te stoppen tijdens het zwemmen, maar het zit er wel. Als we pushups moeten doen of veel kant klimmen, dan voel ik het duidelijk meer achteraf. Ik zwem uiteraard veel en werp ook met rechts (gelukkig goede techniek), met schieten nergens last van als m'n schouder warm is. Ook met dagelijkse bezigheden geen last.
Heb ik toch te weinig rust genomen, ondanks dat ik bij de start van de trainingen 2 weken pijnvrij was en het rustig heb opgebouwd? En kan dit blijvend zijn?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Mijn kuiten, wat doe je? Heb de rep range omlaag gehaald en zit nu al dagen met een sicke DOMS. Ook aleen paar dagen keelpijn en hoesten dus eten gaat ook moeilijker. FUAAAARK![]()
Grote jongenquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:36 schreef Bendoe het volgende:
Mijn kuiten, wat doe je? Heb de rep range omlaag gehaald en zit nu al dagen met een sicke DOMS. Ook aleen paar dagen keelpijn en hoesten dus eten gaat ook moeilijker. FUAAAARK![]()
![]()
Paar keer goed laten masseren. Niet dat fysio gerommel, maar deep tissue massage.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef BigSmurf het volgende:
Heb ik toch te weinig rust genomen, ondanks dat ik bij de start van de trainingen 2 weken pijnvrij was en het rustig heb opgebouwd? En kan dit blijvend zijn?
Paar keer een half uur wat traantjes, daarna weer ok.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Zeer herkenbaar. Kun je nog plat op je voeten staan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:36 schreef Bendoe het volgende:
Als protein bars niet zo ziek duur waren kocht ik ze ook wel vaker. Zal wel beter te betalen zijn in Australië?quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:42 schreef star_gazer het volgende:
MEALPLAN!
Ik vlieg vandaag dus om 21:00 (Sydney tijd), dus kan mezelf lekker voldouwen en IF aanhouden. Lekker vasten en tukken in het vliegtuig tot ik in Beijing ben. Zodra ik Beijing ben, douw ik mezelf op de lokale foodcourt helemaal vol met Peking eend en dan lekker vasten opweg naar Amsterdam
[ afbeelding ]
Die bars zijn echt gruwelijk-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Kruipend de trap opquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar. Kun je nog plat op je voeten staan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Yeah, nice man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 02:42 schreef star_gazer het volgende:
MEALPLAN!
[ afbeelding ]
Die bars zijn echt gruwelijkIn het openbaar op je tenen moeten lopen.quote:
Onder de douche toch maar weer proberen of je vlak kunt staan, maar het enige wat je krijgt is spastisch geschok van je kuiten.![]()
Kuiten helemaal hard en vol, dagen lang.
Just weakness leaving deh bohdy.
Tijdelijk wat meer carbs eten en (nog) meer water drinken Bendoe, en blijven bewegen. Voor mij maakte dat een wereld van verschil.![]()
Ja. Ik heb altijd rechts meer spierpijn dan links.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar. Kun je nog plat op je voeten staan?![]()
Polska Genetics > Zyzz
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik wil die powercage hebben....quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik de Prowlerquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wil die powercage hebben....
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
gyms zonder power cagequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wil die powercage hebben....schande
Forum Opties Forumhop: Hop naar: