abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120342527
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Mja, ik weet het niet met die Ryan, kwam toch ook vrij labiel over in bepaalde oudere reacties op z'n facebook pagina. Zou me niet verbazen als er nog meer speelt.
Wat een aanname, kan die jongen niet gewoon af en toe depressief zijn?
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:03:01 #262
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_120343821
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit NWS was. Kan je dit soort 'grappige' plaatjes niet achterwege laten?
Ik zeg toch niet dat dit grappig is? Het zou zo maar kunnen dat de schutter dit aangekondigd aan op internet.
And there are still no americans in Bagdad !!
  Forum Admin zaterdag 15 december 2012 @ 17:04:56 #263
35723 crew  GGMM
pi_120343891
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:03 schreef Mattt het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat dit grappig is? Het zou zo maar kunnen dat de schutter dit aangekondigd aan op internet.
Hm, ik geloof eerder dat het als misselijke grap bedoeld is met die tekst er onder (van de maker van dat plaatje, niet van jou).
Maar dan heb ik niks gezegd. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:30:33 #264
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120344653
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:17 schreef Marie30 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module

Ik heb wel echt met die Ryan te doen hoor... En dan hebben ze hem ook nog geboeid afgevoerd als een misdadiger, terwijl zijn broer zijn moeder vermoord heeft en een nationaal trauma veroorzaakt heeft.

:'(
Ik vind het ook beetje vreemd dat je geboeid afgevoerd wordt omdat je broer iets vreselijks heeft gedaan.

Ben benieuwd of hij nog wat media-outlets gaat aanklagen, de kans dat hij nu nog een fatsoenlijke carriere op kan bouwen is vrij klein. Men moet eens serieus naar de rol van de media kijken, het is gewoon wachten op het moment dat er een onschuldig iemand sterft omdat ze de verkeerde foto/naam op TV/Internet gooien.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_120344682
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Mja, ik weet het niet met die Ryan, kwam toch ook vrij labiel over in bepaalde oudere reacties op z'n facebook pagina. Zou me niet verbazen als er nog meer speelt.
Dit soort suggestieve dingen he, net als in het eerste topic, dat vind ik zo verkeerd.
  zaterdag 15 december 2012 @ 17:33:13 #266
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120344715
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit soort suggestieve dingen he, net als in het eerste topic, dat vind ik zo verkeerd.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:04:12 #267
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_120345580
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:13 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

De supermarkt-Walmarten zijn doorgaans aparte gebouwen op hun eigen locatie.
Ik heb een aantal staten bezocht over diverse jaren en dan was het warenhuis en supermarkt in één.
Daarbij moet wel gezegd worden dat dit supercenters zijn, dit woord geeft al aan dat er ook voedsel verkocht wordt. Ook heb je nog 'neighbourhood markets', welke juist weer alleen het supermarkt gedeelte hebben. Maar in de supercenters heb ik nog aardig moeten zoeken naar de wapens.

Dat je het er eventueel kan kopen zal best, maar waarom niet gewoon naar een van de vele schietbanen om daar 'echte' wapens te kopen die niet in de vitrine liggen bij de Wal*Mart?

Feit blijft dat iedereen een wapen kan kopen, hier in NL kan dat natuurlijk ook als je de juiste mensen kent, maar ze liggen ook weer niet voor het oprapen, zoals daar. Blij toe ook, er lopen genoeg geestelijk gestoorden rond buiten de psychiatrische instellingen. Ik blijf het mooi vinden, heb daar ook wel eens schietbanen bezocht om met automatische machinegeweren te schieten e.d. maar je hebt wel iets in handen waar je een ander mee kan doden. Heb je het niet helemaal lekker in je bol, dan kan je beter een rugzak om doen met wat stoeptegels er in en de plomp in springen, heeft niemand meer last van je. Spring je voor de trein, dan mag een ander het opruimen en zit de machinist met een trauma.

Wel maf dat die moeder eigenlijk die AR-achtige wapens heeft.. zo'n Glock kan ik me nog wel voorstellen. Maargoed, misschien zat die moeder ook nog wel bij een schietclub ofzo.

Benieuwd of Obama de federal ban om assault weapons nog doorzet.
Maargoed, dan komt er wel weer een of andere mafkees met een mes of zwaard mensen in stukjes hakken.
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:08:21 #268
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120345692
Ook zo iets: die vader werd op de hoogte gesteld door een reporter. Die reporter stond op zijn oprit toen de man thuiskwam en nog van niets wist. :X
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:14:23 #269
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_120345880
En op YouTube nog steeds allemaal video's met de verkeerde naam als de dader: Ryan ipv Adam.
pi_120346067
Ik vraag me af hoelang het nog duurt voordat dit artikel weer wegvalt in de stats en we weer over gaan tot de orde van de dag. Men zal een aantal dagen wat spijt betuigen wereldwijd, en misschien hier en daar wat artikelen over de wapen wetgeving in Amerika en een tig tal dagen verder en we sluiten dit weer achter ons alsof er niks is gebeurt. Dit bedoel ik niet negatief, zeker niet. Maar dit gebeurt daar nu eenmaal, en gezien de economie en sociale verloedering daar in rap tempo toenemen is dit soort gedrag niet 'vreemd'.

Dit zal pas veranderen wanneer er echt hele grote rampen aan zullen komen. Zaken die wetten en een land op zich zelf constructief zullen veranderen. Ik vrees alleen dat er dan wel wat ergers moet gebeuren als zoiets als wat er daar gebeurde.

Don't take me wrong, niet dat dit niet(!) erg is, het is natuurlijk verschrikkelijk. Maar je ziet de media nu al weer over elkaar heen vallen om dit in de spotlights te brengen. Over een aantal dagen/weken heb je weer een andere scheet in Amerika en dan is dit weer vergeten en opgeborgen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_120346386
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:17 schreef Marie30 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module

Ik heb wel echt met die Ryan te doen hoor... En dan hebben ze hem ook nog geboeid afgevoerd als een misdadiger, terwijl zijn broer zijn moeder vermoord heeft en een nationaal trauma veroorzaakt heeft.

:'(
:{ !

Waarom doen ze dat geboeid en alles? Is toch super vreemd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 17:30 schreef PirE het volgende:

[..]

Ben benieuwd of hij nog wat media-outlets gaat aanklagen, de kans dat hij nu nog een fatsoenlijke carriere op kan bouwen is vrij klein. Men moet eens serieus naar de rol van de media kijken, het is gewoon wachten op het moment dat er een onschuldig iemand sterft omdat ze de verkeerde foto/naam op TV/Internet gooien.
De hele wereld weet nu toch wel dat het een (hele ernstige) fout is.
  Moderator zaterdag 15 december 2012 @ 18:36:47 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_120346542
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:31 schreef Ziba het volgende:

[..]

voor het geval dat die broer ook een l00nie is

die agenten hebben geen idee natuurlijk dus ze nemen het zekere voor het onzekere
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_120346839
quote:

Ik las ergens dat hij probeerde te vluchten, dus misschien was het uit voorzorg. Kijk, die jongen is ook niet gek. Zijn foto en naam op elk tv-scherm en voor je het weet is er iemand die hem neerschiet uit woede (kan ook politie zijn) zonder dat hij één en ander kan verklaren/uitleggen. Ik snap best dat je dan bang bent en gezien wat er was gebeurd ook niet meer goed helder kan nadenken en op de vlucht slaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:48:31 #274
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120346871
quote:

[..]

De hele wereld weet nu toch wel dat het een (hele ernstige) fout is.
Foutje bedankt, vind ik te makkelijk. Het gros van de huidige journalisten gooit alles maar online zonder het te checken want ze willen gewoon de 1e zijn die het online gooit. Je ziet het bij de berichtgeving rond deze schietpartij. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel verkeerde informatie voorbij zien komen. Het leek wel alsof iedereen maar wat riep zodat men toch maar iets unieks naar buiten kon bregen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  † In Memoriam † zaterdag 15 december 2012 @ 18:50:15 #275
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_120346918
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:48 schreef PirE het volgende:

[..]

Foutje bedankt, vind ik te makkelijk. Het gros van de huidige journalisten gooit alles maar online zonder het te checken want ze willen gewoonk de 1e zijn die het online gooit. Je ziet het bij de berichtgeving rond deze schietpartij. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel verkeerde informatie voorbij zien komen. Het leek wel alsof iedereen maar wat riep zodat men toch maar iets unieks naar buiten kon bregen.
Dit ja...

En ze liegen ook gewoon ronduit, want gisterenavond stond er ook ergens op een Amerikaanse nieuwssite dat de politie de dader tot in het bos gevolgd is... Is gewoon helemaal niet waar, die dader is niet levend de school uitgekomen. Dat is geen vergissing meer hé, dat is gewoon iets verzinnen.
Are you fokking to me?
  zaterdag 15 december 2012 @ 18:54:35 #276
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_120347067
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:50 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Dit ja...

En ze liegen ook gewoon ronduit, want gisterenavond stond er ook ergens op een Amerikaanse nieuwssite dat de politie de dader tot in het bos gevolgd is... Is gewoon helemaal niet waar, die dader is niet levend de school uitgekomen. Dat is geen vergissing meer hé, dat is gewoon iets verzinnen.
En voor je het weet heb je een overijverige amerikaan die Ryan afknalt omdat hij denkt dat hij de 2nd shooter was (dat gerucht ging ook even rond).
pi_120347382
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:48 schreef PirE het volgende:

[..]

Foutje bedankt, vind ik te makkelijk. Het gros van de huidige journalisten gooit alles maar online zonder het te checken want ze willen gewoon de 1e zijn die het online gooit. Je ziet het bij de berichtgeving rond deze schietpartij. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel verkeerde informatie voorbij zien komen. Het leek wel alsof iedereen maar wat riep zodat men toch maar iets unieks naar buiten kon bregen.
Ja, dat zag je hier op het topic ook.
pi_120347560
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:

Ja, dat zag je hier op het topic ook.
Nu snap ik dat best van mensen die thuis achter hun pc'tje zitten...maar van journalisten?! Dat kan toch niet...zomaar iemands foto op tv tonen terwijl je niet zeker weet dat hij het is etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120347592
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu snap ik dat best van mensen die thuis achter hun pc'tje zitten...maar van journalisten?! Dat kan toch niet...zomaar iemands foto op tv tonen terwijl je niet zeker weet dat hij het is etc.
Nee, dat kan ook echt niet. Schandalig is het :o
pi_120347647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat kan ook echt niet. Schandalig is het :o
Hoezo kan dat niet? Dat soort banen worden enorm gedreven door deadlines en zo'n iemand moet dan via.. via.. via.. checken of het wel die persoon is. Dan ben je een half uur verder en is het overal al gelezen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:14:49 #281
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_120347779
quote:

Volgens mij is dat standaard daar, als ze je meenemen is het geboeid. Of je nu verdacht wordt van het stelen van een waterijsje of iets anders, altijd boeien. Fijn land, die VS.
pi_120347785
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoezo kan dat niet? Dat soort banen worden enorm gedreven door deadlines en zo'n iemand moet dan via.. via.. via.. checken of het wel die persoon is. Dan ben je een half uur verder en is het overal al gelezen.
Ik neem aan dat er een code is waar journalisten zich aan moeten houden.
pi_120347873
Waarom janken jullie zo om een stel handboeien? :')

Als ik de broer van iemand die net 27 mensen heeft gedood moet arresteren ga ik ook zo voorzichtig mogelijk te werk.
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:18:52 #284
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_120347917
quote:
Man opent vuur in ziekenhuis VS
quote:
In een ziekenhuis in Birmingham in de Amerikaanse staat Alabama is een man doodgeschoten die daar met een vuurwapen rondliep. Toen hij werd aangesproken door de politie ontstond er een schietpartij. Daarbij vielen drie gewonden: twee medewerkers van het ziekenhuis en een agent.

Volgens de politie zijn de drie buiten levensgevaar. Onderzoek moet uitwijzen wat het motief van de man was.
http://nos.nl/artikel/452084-man-opent-vuur-in-ziekenhuis-vs.html

:{
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:28:32 #286
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_120348229
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tjezus, alweer een :o
In Vegas ook (al lijkt dat meer een relatieprobleem oid)..

http://www.guardian.co.uk(...)as-shooting-two-dead
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_120348722
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
En op YouTube nog steeds allemaal video's met de verkeerde naam als de dader: Ryan ipv Adam.
Tja, iets op YT zetten is heel simpel, weghalen ongetwijfeld ook wel...alleen de tig mirrors blijven staan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:01:22 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_120349252
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef Confetti het volgende:
Waarom janken jullie zo om een stel handboeien? :')

Als ik de broer van iemand die net 27 mensen heeft gedood moet arresteren ga ik ook zo voorzichtig mogelijk te werk.
Waarom moet je de broer van die persoon arresteren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_120349561
Volgens het NOS journaal zojuist hebben er sinds de jaren 60 zo'n 30 killing sprees plaatsgevonden in Amerika. Het opmerkelijke daarvan is dat 7 (!!) daarvan in 2012 plaatsvonden. Bijna een kwart dus, lijkt mij een opmerkelijke stijging.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_120350340
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens het NOS journaal zojuist hebben er sinds de jaren 60 zo'n 30 killing sprees plaatsgevonden in Amerika. Het opmerkelijke daarvan is dat 7 (!!) daarvan in 2012 plaatsvonden. Bijna een kwart dus, lijkt mij een opmerkelijke stijging.
En over het algemeen kun je die streep trekken vanaf 2003 (het begin van de recessie) en volgens mij zal ook dat vooral een stijging laten zien.
pi_120352000
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:10 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]

Gepost op 12/12/12 op 4chan..
wie zijn die twee doden op de foto ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_120352005
Ik las ergens dat een aantal jaar geleden een ban op bepaalde automatische wapens verviel en dat het aantal mass shootings sindsdien fors is toegenomen. :?
pi_120352354
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waarom moet je de broer van die persoon arresteren?
De moordenaar had de ID van zijn broer bij zich. Dan moet je op dat moment op het ergste zijn voorbereid en dus voor de algemene veiligheid was het beter om Ryan mee te nemen naar het bureau. En geboeid omdat men toen nog niet wist of Ryan ook gevaarlijk kon zijn. En daarnaast zijn ze in de VS sowieso sneller met het gebruik van handboeien.
pi_120352439
Ja, ook voor drie gram wiet of iets anders niet-gewelddadigs word je gerust met geweld tegen de grond gewerkt.
  zaterdag 15 december 2012 @ 21:35:58 #295
28033 Pek
je moet wat
pi_120352970
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef TLC het volgende:

[..]

De daders van Columbine na hun zelfmoord.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_120353397
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef TLC het volgende:

[..]

Dylan en Klebold.
pi_120353460
Ik vind dat men de problemen moet oplossen in de sociaal-maatschappelijke sfeer en niet in de wet- en regelgeving. Want dat laatste lukt gewoon niet.

Alleen maar mijn gedachten.
pi_120353732
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik vind dat men de problemen moet oplossen in de sociaal-maatschappelijke sfeer en niet in de wet- en regelgeving. Want dat laatste lukt gewoon niet.

Alleen maar mijn gedachten.
*oplossen in de sociaal-maatschappelijke sfeer*

Verklaar je nader? Wat moet men precies oplossen en hoe?
pi_120353948
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

*oplossen in de sociaal-maatschappelijke sfeer*

Verklaar je nader? Wat moet men precies oplossen en hoe?
Het probleem van veel voorkomende schietpartijen en in de grotere lijnen, dodelijk geweld.
pi_120354101
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Dylan en Klebold.
Dat was er een ja, Dylan Klebold en Eric Harris.

Heb gelezen dat dat plaatje overige s is gesoept; iets met geen secondes aanwezig.
pi_120354759
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 22:02 schreef Hetkapitaal het volgende:

[..]

Het probleem van veel voorkomende schietpartijen en in de grotere lijnen, dodelijk geweld.
Jaja, maar hoe wou je dat gaan oplossen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')