En voor je het weet heb je een overijverige amerikaan die Ryan afknalt omdat hij denkt dat hij de 2nd shooter was (dat gerucht ging ook even rond).quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit ja...
En ze liegen ook gewoon ronduit, want gisterenavond stond er ook ergens op een Amerikaanse nieuwssite dat de politie de dader tot in het bos gevolgd is... Is gewoon helemaal niet waar, die dader is niet levend de school uitgekomen. Dat is geen vergissing meer hé, dat is gewoon iets verzinnen.
Ja, dat zag je hier op het topic ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Foutje bedankt, vind ik te makkelijk. Het gros van de huidige journalisten gooit alles maar online zonder het te checken want ze willen gewoon de 1e zijn die het online gooit. Je ziet het bij de berichtgeving rond deze schietpartij. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel verkeerde informatie voorbij zien komen. Het leek wel alsof iedereen maar wat riep zodat men toch maar iets unieks naar buiten kon bregen.
Nu snap ik dat best van mensen die thuis achter hun pc'tje zitten...maar van journalisten?! Dat kan toch niet...zomaar iemands foto op tv tonen terwijl je niet zeker weet dat hij het is etc.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat zag je hier op het topic ook.
Nee, dat kan ook echt niet. Schandalig is hetquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu snap ik dat best van mensen die thuis achter hun pc'tje zitten...maar van journalisten?! Dat kan toch niet...zomaar iemands foto op tv tonen terwijl je niet zeker weet dat hij het is etc.
Hoezo kan dat niet? Dat soort banen worden enorm gedreven door deadlines en zo'n iemand moet dan via.. via.. via.. checken of het wel die persoon is. Dan ben je een half uur verder en is het overal al gelezen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat kan ook echt niet. Schandalig is het
Volgens mij is dat standaard daar, als ze je meenemen is het geboeid. Of je nu verdacht wordt van het stelen van een waterijsje of iets anders, altijd boeien. Fijn land, die VS.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:31 schreef Ziba het volgende:
Waarom doen ze dat geboeid en alles? Is toch super vreemd.
Ik neem aan dat er een code is waar journalisten zich aan moeten houden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet? Dat soort banen worden enorm gedreven door deadlines en zo'n iemand moet dan via.. via.. via.. checken of het wel die persoon is. Dan ben je een half uur verder en is het overal al gelezen.
quote:Man opent vuur in ziekenhuis VS
http://nos.nl/artikel/452084-man-opent-vuur-in-ziekenhuis-vs.htmlquote:In een ziekenhuis in Birmingham in de Amerikaanse staat Alabama is een man doodgeschoten die daar met een vuurwapen rondliep. Toen hij werd aangesproken door de politie ontstond er een schietpartij. Daarbij vielen drie gewonden: twee medewerkers van het ziekenhuis en een agent.
Volgens de politie zijn de drie buiten levensgevaar. Onderzoek moet uitwijzen wat het motief van de man was.
Tjezus, alweer eenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:18 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/artikel/452084-man-opent-vuur-in-ziekenhuis-vs.html
In Vegas ook (al lijkt dat meer een relatieprobleem oid)..quote:
Tja, iets op YT zetten is heel simpel, weghalen ongetwijfeld ook wel...alleen de tig mirrors blijven staan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
En op YouTube nog steeds allemaal video's met de verkeerde naam als de dader: Ryan ipv Adam.
Waarom moet je de broer van die persoon arresteren?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:17 schreef Confetti het volgende:
Waarom janken jullie zo om een stel handboeien?![]()
Als ik de broer van iemand die net 27 mensen heeft gedood moet arresteren ga ik ook zo voorzichtig mogelijk te werk.
En over het algemeen kun je die streep trekken vanaf 2003 (het begin van de recessie) en volgens mij zal ook dat vooral een stijging laten zien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens het NOS journaal zojuist hebben er sinds de jaren 60 zo'n 30 killing sprees plaatsgevonden in Amerika. Het opmerkelijke daarvan is dat 7 (!!) daarvan in 2012 plaatsvonden. Bijna een kwart dus, lijkt mij een opmerkelijke stijging.
wie zijn die twee doden op de foto ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:10 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Gepost op 12/12/12 op 4chan..
De moordenaar had de ID van zijn broer bij zich. Dan moet je op dat moment op het ergste zijn voorbereid en dus voor de algemene veiligheid was het beter om Ryan mee te nemen naar het bureau. En geboeid omdat men toen nog niet wist of Ryan ook gevaarlijk kon zijn. En daarnaast zijn ze in de VS sowieso sneller met het gebruik van handboeien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom moet je de broer van die persoon arresteren?
De daders van Columbine na hun zelfmoord.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef TLC het volgende:
[..]
wie zijn die twee doden op de foto ?
Dylan en Klebold.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef TLC het volgende:
[..]
wie zijn die twee doden op de foto ?
*oplossen in de sociaal-maatschappelijke sfeer*quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:49 schreef Hetkapitaal het volgende:
Ik vind dat men de problemen moet oplossen in de sociaal-maatschappelijke sfeer en niet in de wet- en regelgeving. Want dat laatste lukt gewoon niet.
Alleen maar mijn gedachten.
Het probleem van veel voorkomende schietpartijen en in de grotere lijnen, dodelijk geweld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
*oplossen in de sociaal-maatschappelijke sfeer*
Verklaar je nader? Wat moet men precies oplossen en hoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |