quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:10 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Gepost op 12/12/12 op 4chan..
De supermarkt-Walmarten zijn doorgaans aparte gebouwen op hun eigen locatie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:09 schreef Isegrim het volgende:
Walmart is waar het gros van de Amerikanen de dagelijkse boodschappen doet. Het is supermarkt en warenhuis ineen.
In Texas zijn het allemaal combi's (voor zover bezocht). Andere staten nooit geweest.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
De supermarkt-Walmarten zijn doorgaans aparte gebouwen op hun eigen locatie.
Suuuure.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:10 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
OK ik was in Arkansas geweest. Dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In Texas zijn het allemaal combi's (voor zover bezocht). Andere staten nooit geweest.
Ik dacht dat dit NWS was. Kan je dit soort 'grappige' plaatjes niet achterwege laten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:10 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
Huh, als de dader het van tevoren waar dan ook al heeft aangekondigd, dan heeft het toch gewoon ook nieuwswaarde?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit NWS was. Kan je dit soort 'grappige' plaatjes niet achterwege laten?
Mja, ik weet het niet met die Ryan, kwam toch ook vrij labiel over in bepaalde oudere reacties op z'n facebook pagina. Zou me niet verbazen als er nog meer speelt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:17 schreef Marie30 het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
Ik heb wel echt met die Ryan te doen hoor... En dan hebben ze hem ook nog geboeid afgevoerd als een misdadiger, terwijl zijn broer zijn moeder vermoord heeft en een nationaal trauma veroorzaakt heeft.
Waar heb je die gelezen? Ik heb enkel de recente gezien. Zijn profiel was toch beveiligd en nu zelfs verwijderd volgens dat nieuwsbericht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet met die Ryan, kwam toch ook vrij labiel over in bepaalde oudere reacties op z'n facebook pagina. Zou me niet verbazen als er nog meer speelt.
Wat een aanname, kan die jongen niet gewoon af en toe depressief zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet met die Ryan, kwam toch ook vrij labiel over in bepaalde oudere reacties op z'n facebook pagina. Zou me niet verbazen als er nog meer speelt.
Ik zeg toch niet dat dit grappig is? Het zou zo maar kunnen dat de schutter dit aangekondigd aan op internet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit NWS was. Kan je dit soort 'grappige' plaatjes niet achterwege laten?
Hm, ik geloof eerder dat het als misselijke grap bedoeld is met die tekst er onder (van de maker van dat plaatje, niet van jou).quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:03 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dit grappig is? Het zou zo maar kunnen dat de schutter dit aangekondigd aan op internet.
Ik vind het ook beetje vreemd dat je geboeid afgevoerd wordt omdat je broer iets vreselijks heeft gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:17 schreef Marie30 het volgende:
Ik heb wel echt met die Ryan te doen hoor... En dan hebben ze hem ook nog geboeid afgevoerd als een misdadiger, terwijl zijn broer zijn moeder vermoord heeft en een nationaal trauma veroorzaakt heeft.
Dit soort suggestieve dingen he, net als in het eerste topic, dat vind ik zo verkeerd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit soort suggestieve dingen he, net als in het eerste topic, dat vind ik zo verkeerd.
Ik heb een aantal staten bezocht over diverse jaren en dan was het warenhuis en supermarkt in één.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:13 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
De supermarkt-Walmarten zijn doorgaans aparte gebouwen op hun eigen locatie.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:17 schreef Marie30 het volgende:
De hele wereld weet nu toch wel dat het een (hele ernstige) fout is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij nog wat media-outlets gaat aanklagen, de kans dat hij nu nog een fatsoenlijke carriere op kan bouwen is vrij klein. Men moet eens serieus naar de rol van de media kijken, het is gewoon wachten op het moment dat er een onschuldig iemand sterft omdat ze de verkeerde foto/naam op TV/Internet gooien.
voor het geval dat die broer ook een l00nie isquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:31 schreef Ziba het volgende:
[..]!
Waarom doen ze dat geboeid en alles? Is toch super vreemd.
Ik las ergens dat hij probeerde te vluchten, dus misschien was het uit voorzorg. Kijk, die jongen is ook niet gek. Zijn foto en naam op elk tv-scherm en voor je het weet is er iemand die hem neerschiet uit woede (kan ook politie zijn) zonder dat hij één en ander kan verklaren/uitleggen. Ik snap best dat je dan bang bent en gezien wat er was gebeurd ook niet meer goed helder kan nadenken en op de vlucht slaat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:31 schreef Ziba het volgende:
!
Waarom doen ze dat geboeid en alles? Is toch super vreemd.
Foutje bedankt, vind ik te makkelijk. Het gros van de huidige journalisten gooit alles maar online zonder het te checken want ze willen gewoon de 1e zijn die het online gooit. Je ziet het bij de berichtgeving rond deze schietpartij. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel verkeerde informatie voorbij zien komen. Het leek wel alsof iedereen maar wat riep zodat men toch maar iets unieks naar buiten kon bregen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:31 schreef Ziba het volgende:
[..]!
De hele wereld weet nu toch wel dat het een (hele ernstige) fout is.
Dit ja...quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Foutje bedankt, vind ik te makkelijk. Het gros van de huidige journalisten gooit alles maar online zonder het te checken want ze willen gewoonk de 1e zijn die het online gooit. Je ziet het bij de berichtgeving rond deze schietpartij. Ik heb werkelijk nog nooit zoveel verkeerde informatie voorbij zien komen. Het leek wel alsof iedereen maar wat riep zodat men toch maar iets unieks naar buiten kon bregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |