Dat ligt eraan waarvoor.quote:
FINAALEEE (ben nog aan het werk) tot hoelaat duurt het eigenlijk?quote:
snel, stop er wat inquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, gaat ze weer die schuur van d'r opentrekken
k moet zeggend at hij me vanavond wel positief verrastquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Aloria het volgende:
En we gaan gewoon door Johannes op nummer 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat. was. datquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Stickertje het volgende:
godver, dat commentaar over de jurk is het hoogstepunt van de hele avond
Karina, heb je nog een 'bifi' over?quote:
Dat doet hij al een aantal avonden...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k moet zeggend at hij me vanavond wel positief verrast
jah en helaas laat ze wat steekjes vallen ook nuquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zingt het te gelikt, ze krijst alsof ze rock & roll is, maar ze bibbert alsof ze Mariah Carey doet.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Karina, heb je nog een 'bifi' over?
toen bij Idols wel, nu niet meerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik kan haar gewoon niet goed hebben.
Mijn wasabi-noot ookquote:
Ik zou ook gaan huilen na dit nummer als ik haar was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Beeertjee het volgende:
Floortje kijkt altijd een beetje alsof ze bijna gaat huilen
Geeft niet dan kan ivar ook nog een plekje omhoog, Floortje voor nummer 4quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje wat een slechte uithaal was dat![]()
Ik zit zo hard muesli te knagen dat ik alleen mezelf hoorquote:
Ik hoor dit nummer ook liever als Floor Jansen het zingt. Als die haar scheur opentrekt doet ze het echt goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, gaat ze weer die schuur van d'r opentrekken
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
+1quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Een scheet uit m'n reet klinkt vetterquote:
Zit die van jouw altijd goed ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Wat lelijk , je ziet haar BH aan de achterkant.
Is niet gek, dat is hij al een tijdje. Je moet het gaan zien....quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Symphonic het volgende:
klinkt misschien gek, maar ik vind Johannes de beste van de avond
Doet me denken aan Ivar die (vorige keer) ineens na weken wat verbetert, Johannes verraste net ook met Racoonquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Hij is ook de enige met een persoonlijkheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Als ik zou optreden voor volk en vaderland, zou ik er wel voor zorgen dat ik goed gekleed wasquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef Pheno het volgende:
Heeft Martijn buiten gestaan? het waait inderdaad wat hard
HEEL LANG. PLUS UITLOOP EN SAMSUNG RECLAME MET VODAFONEquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef Pheno het volgende:
Wel kut, heeft ze een nieuw begin, is het bijna 21-12.
Ha ha... zo klonk het wel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:33 schreef Pheno het volgende:
Een artiest vloeibaar, wat loopt Marco nu in zaadlozingen te praten?
Mij ook!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Het raakte me bijna even, die natte ogen van Floortje
Sluiting van m'n beha was losgegaan op stage, ik kon voorlopig niet naar het toilet, het was zo stomquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als ik zou optreden voor volk en vaderland, zou ik er wel voor zorgen dat ik goed gekleed was
Ze snijdt ui achter het toneelquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Die staat nog te huilen achter.... Niet voor niks dat hij de hele tijd aan het presenteren isquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef wolfrolf het volgende:
Wendy werd daarnet wel even flink afgezeken
Ze huilt alleen omdat ze haar winst voor haar voeten ziet wegvliegenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
zo klonk het ook. Ik hoop het welquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Maartel het volgende:
Dit is wel heel erg afscheidscommentaar.. Is er midden op de avond nog een eliminatie?
Het leek wel een Mart Smeets opmerking.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef MaLo het volgende:
Martijn wat gemeen, ze greep al een keer naast het goud
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leek wel een Mart Smeets opmerking.
Nu niet nee ...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed weet ik niet, maar je ziet hem in ieder geval niet
Mij ook, gelukkig hield het led scherm ze nog tegen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
goed ideequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen ze die Swaip-tafel niet verloten onder de mensen hier die week na week posten, ondanks het shittige seizoen, ondanks het gebrek aan lekkere mannen, ondanks alles en nog zoveel meer?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die staat nog te huilen achter.... Niet voor niks dat hij de hele tijd aan het presenteren is
Kreeg bijna de indruk dat Borsato zijn mond voorbij praatte met zijn 'allerlaatste optreden'.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo klonk het ook. Ik hoop het wel
Hou es op man te calimeroënquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:32 schreef chufi het volgende:
Denk dat het best wel een spannende finale wordt, maar heek Friesland stomt op Johannes, thats for sure
Hij doet het beter dan normaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
niet omdat ik nu ook uit Friesland kom, maar vind Johannes het niet eens zo gek doen vanavond
Die is aan het omkledenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die staat nog te huilen achter.... Niet voor niks dat hij de hele tijd aan het presenteren is
Eens! Met Racoon was hij zeer goed voor zijn doen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
niet omdat ik nu ook uit Friesland kom, maar vind Johannes het niet eens zo gek doen vanavond
Waarom? Ik ben geen Fries.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Allemaal op johannes stemmen dan, vooruit een keertje kan het nu welz.
Ze klapt wat cameramensen en de lichtjongens.quote:
Besluit John zometeen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat er nu straks eerst eentje naar huis en dan jodelen ze verder? Of meteen chop chop naar top 2?
Ja ivar gunnen we plekje 2 of 3 zolang Johannes maar 1 wordquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben geen Fries.
Ga gewoon op Ivar stemmen, een lekker ding met een mooiere stem
... maar hij zingt justin bieber en britney spears liedjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben geen Fries.
Ga gewoon op Ivar stemmen, een lekker ding met een mooiere stem
Heb net een peuk op, prutsersquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef Lutte het volgende:
En nou twee keer achter elkaar pauze, koekerts.
Ik vind hem tofquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een rust zo zonder het gezeiksnor over Sandra, heerlijk. De vrijdag was nog nooit zo rustig
Topics gaan rustiger, liedjes worden weer gezongen in lettergrepen ipv letters per minuut. Mooi zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een rust zo zonder het gezeiksnor over Sandra, heerlijk. De vrijdag was nog nooit zo rustig
Hij mag k3 opvolgenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
... maar hij zingt justin bieber en britney spears liedjes
We zijn allemaal zo eensgezindquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Topics gaan rustiger, liedjes worden weer gezongen in lettergrepen ipv letters per minuut. Mooi zo
heerlijk ja!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ah spannend relaxed ,,,thuisquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu sowieso niet, want geen een aan
Ik niet, rook normaal buiten, maar met dit geplens onder de afzuigkapquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik rook gewoon in de huiskamer, gaat wel vlot vanavond
Welke kleur?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:38 schreef Stickertje het volgende:
reklame.. tijd om mijn linker croc te plakken met 10 seconde lijm
Als ze in de kerk gaan zingen ga ik een keer!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
I say a little prayer for you, hoe vaak is die in een reclame gebruikt? al 100 keer?
Ik ook, ben er naar van...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
Pff krijg zo de kriebels van die schietpartij.
Ssht niet zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zoveel spannend aan hoorIk zie er niet uit
Dank Tong voor je scherpe analyse!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef tong80 het volgende:
Helaas gaat dit topic te snel voor me. Hij loopt steeds vast. Ik wil nog wel zeggen dat het allemaal kut was de negerin de beste is en Johannes terecht heeft gewonnen.
Laten we dat vooral hopenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef tong80 het volgende:
Helaas gaat dit topic te snel voor me. Hij loopt steeds vast. Ik wil nog wel zeggen dat het allemaal kut was de negerin de beste is en Johannes terecht heeft gewonnen.
Ik heb een paarse omdat hij het allerlijkst staat met mijn knal rode broek, en dan mijn witte zuster jasje aanquote:
Bedankt, nu kan ik iets anders gaan kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt, nu kan ik iets anders gaan kijken
Ik lees net dat ze de vader van de dader dood is aangetroffen in het huis en op die school heeft hij zijn moeder doodgeschoten die daar leerkracht was en vervolgens is hij de kinderen in de klas gaan schieten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:39 schreef Lutte het volgende:
Pff krijg zo de kriebels van die schietpartij.
Martijn zei het netquote:
Ik denk het wel, zo te zien komt er een Erland Junior uit Wendy. Wordt wel een probleem, past ze opeens nergens meer in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat Erland Vois Kits er straks ook in snelvaart doorheen rammen? Of krijgt dat rustig weken tijd?
O, sorryquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar hebben we het in het begin van het programma al over gehad Dees
Ik vond haar net zo slecht...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
En de winnares is Loreen, zong zó de andere twee meiden er even uit...
Dat was Winstonquote:
Oh dan zet ik alvast in op Mickey. Lizzie en Mickey. Past exact. En ook met de sponsor van Disney.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het wel, zo te zien komt er een Erland Junior uit Wendy. Wordt wel een probleem, past ze opeens nergens meer in.
quote:
Te ziek voor woorden he... Tientallen weerloze basisschoolkinderen afschieten, wat een verknipt, walgelijk figuur ben je dan...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze de vader van de dader dood is aangetroffen in het huis en op die school heeft hij zijn moeder doodgeschoten die daar leerkracht was en vervolgens is hij de kinderen in de klas gaan schieten.
Echt gruwelijk..
Oh verschrikkelijk vind ik dat. Met zijn Mojo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:42 schreef HiDiHo het volgende:
Austin Powers is niet leuk (commedy central)
Als Winston en Martijn het allebei zeggen dan zal het wel nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Winston kwam het zelf even vertellen
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh verschrikkelijk vind ik dat. Met zijn Mojo.
lena owned Loreenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
En de winnares is Loreen, zong zó de andere twee meiden er even uit...
Natuurlijk, die ligt naast me, maar ik was wat later thuis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was duidelijk ... En op vrijdagavond had jij toch de ab?
Viel spas Lut!quote:
ik heb hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook helemaal geen finale gevoel. Ik denk dat we gewoon een beetje TAL-moe zijn
Wat ik al zei: ik vind momenteel de US versie veel leuker, X-Factor US ook trouwens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook helemaal geen finale gevoel. Ik denk dat we gewoon een beetje TAL-moe zijn
Oh god zeg, dat was echt vreselijk, met die gele tanden er nog bij en dat Duitse accent *ril*quote:
Lav oh Lavquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god zeg, dat was echt vreselijk, met die gele tanden er nog bij en dat Duitse accent *ril*
Lekker gekquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef Stickertje het volgende:
paars/roze haar... ik wil ook een gekke kleur in mijn haar
ik kan dat helaas nergens kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik al zei: ik vind momenteel de US versie veel leuker, X-Factor US ook trouwens.
hja!quote:
Kan gebeuren Dees...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, die ligt naast me, maar ik was wat later thuis.
Downloaden hequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kan dat helaas nergens kijken
Ja, dat niets-verhullende jurkjequote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
Wendy houdt nog steeds 'stiekem' haar hand voor haar buik
Trek dan ff iets anders aanquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
Wendy houdt nog steeds 'stiekem' haar hand voor haar buik
Alleen moet Roel zn nieuwe single promoten... Marco niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Oh De Piemp doet net als Roel, eigen werk.
Owww kut, Trijntje moet ook nogquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Oh De Piemp doet net als Roel, eigen werk.
Ja dat wel...quote:
Die heeft wel wat leuke nummers vind ik!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww kut, Trijntje moet ook nog
Totul tuts(krien) nummerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Marco heeft al 2 jaar geen nummer uitgebracht of wel?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Alleen moet Roel zn nieuwe single promoten... Marco niet.
Trijntje als achtergrondzangeres van Leona :pquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is de mannelijke Iris.quote:
Ik ookquote:
dat trek ik echt niet.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Trijntje als achtergrondzangeres van Leona :p
Mwah, niet als het over een overleden meisje gaatquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een beetje raar als 2 mannen dit zingen, is dat gek?
Dat zou wel lachen zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Trijntje als achtergrondzangeres van Leona :p
Kut. Ik nu ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Kan toch, dan willen ze een MMVquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
De luister liever naar de liedjes van Trijntje dan dat ik naar haar kijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zn kerstdraakvaneennummerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:47 schreef byah het volgende:
[..]
Marco heeft al 2 jaar geen nummer uitgebracht of wel?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
Borsato komt altijd klaar op iemands teksten.
Marco die klaarkomt :
'Ik kom nu klaar geile slet van me. Sorry dat ik citeer.'
Je stond er naast?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
Marco die klaarkomt :
beiden niet.....quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De luister liever naar de liedjes van Trijntje dan dat ik naar haar kijk
Gaat daar het nummer origineel van Marco over?quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, niet als het over een overleden meisje gaat
echt wel!quote:
En als ze laserogen zou hebben zou de hele kamer dood zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beiden niet.....
Ik ben allergisch voor haar stem ook
Wie geil je nu weer op tong>quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
Marco die klaarkomt :
Mn man ook... ik verwacht weer veel gezucht en gekreun vanaf de bank; als ze straks gaat zingenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beiden niet.....
Ik ben allergisch voor haar stem ook
Ja, vind ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik ook
En Leontien zo lief in het publiek.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef Stickertje het volgende:
afrojack is nog niet in beeld geweest deze week
Afrojack bij de stamppotquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Niet perse, dat kan je zo interpreteren als je zelf wilt, net als vele andere liedjesquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat daar het nummer origineel van Marco over?
niet alleen Marco heeft een worstquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef style2k het volgende:
de worst van joop ? bah . zoizo vaag een topkok en dan krijg je zuurkool met worst
Dat is omdat Eyelar eruit is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:50 schreef Stickertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |