Dat ligt eraan waarvoor.quote:
FINAALEEE (ben nog aan het werk) tot hoelaat duurt het eigenlijk?quote:
snel, stop er wat inquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, gaat ze weer die schuur van d'r opentrekken
k moet zeggend at hij me vanavond wel positief verrastquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Aloria het volgende:
En we gaan gewoon door Johannes op nummer 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat. was. datquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Stickertje het volgende:
godver, dat commentaar over de jurk is het hoogstepunt van de hele avond
Karina, heb je nog een 'bifi' over?quote:
Dat doet hij al een aantal avonden...quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k moet zeggend at hij me vanavond wel positief verrast
jah en helaas laat ze wat steekjes vallen ook nuquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ze zingt het te gelikt, ze krijst alsof ze rock & roll is, maar ze bibbert alsof ze Mariah Carey doet.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Karina, heb je nog een 'bifi' over?
toen bij Idols wel, nu niet meerquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik kan haar gewoon niet goed hebben.
Mijn wasabi-noot ookquote:
Ik zou ook gaan huilen na dit nummer als ik haar was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef Beeertjee het volgende:
Floortje kijkt altijd een beetje alsof ze bijna gaat huilen
Geeft niet dan kan ivar ook nog een plekje omhoog, Floortje voor nummer 4quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
Jeetje wat een slechte uithaal was dat![]()
Ik zit zo hard muesli te knagen dat ik alleen mezelf hoorquote:
Ik hoor dit nummer ook liever als Floor Jansen het zingt. Als die haar scheur opentrekt doet ze het echt goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:30 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, gaat ze weer die schuur van d'r opentrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |