quote:Op zondag 16 december 2012 12:22 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je zo'n 8 liter water achter elkaar drinkt is het ook gedaan met je, 100%. Er komt zo'n druk op je hersenen te staan dat ze dit niet meer kunnen verdragen. Verder krijg je enorme overvulling, wordt ademen zeer zwaar en stijgen bepaalde zouten tot te hoge hoogte.
Verder heeft elke stof een minimum nodig om giftig te zijn. Zo is slangengif of arsenicum niet giftig onder een bepaalde hoeveelheid, simpelweg omdat je lichaam er dan nog als elke andere stof mee overweg kan en het kan afbreken. Verder heeft elke stof wel een maximum wat je ervan kan verdragen. Als je 20 espresso naar achter knalt achter elkaar, heb je ook aardige kans op een hartaanval.
Dus: alle stoffen hebben een bepaald minimum om schadelijk te zijn, al heeft de ene stof een flink lagere grens dan de ander.
Dit dus. Iedereen die denkt dat je daarvoor straalbezopen moet zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is het hele punt van TS juist. Hij zegt niet dat het pas gezellig wordt als je kneiterlam bent, maar een biertje of wijntje kan best iets toevoegen. Ik erger me ook aan de geheelonthouders die uit principe geen druppel drinken en zich dan moreel verheven voelen.
De enige reden waarom; het is maatschappelijk geaccepteerd.quote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met moreel verheven voelen. Ik heb helaas (of gelukkig) de effecten van alcohol van dichtbij meegemaakt. Als resultaat weet ik een hoop dingen over alcohol die zorgen dat ik het nooit ga proberen. In essentie zit je namelijk gewoon je lichaam te vergiftigen. Letterlijk te vergiftigen want alcohol is niet minder vergif dan bijvoorbeeld benzine of koelvloeistof. Waarom men het normaal vindt om alcohol wel te drinken en die andere vormen van vergif niet, is mij een raadsel.
Daarbij snap ik niet waarom een biertje wel iets kan toevoegen maar een cola niet. Omdat een biertje een status heeft ofzo?
Mischien omdat een biertje ook gewoon erg lekker kan zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Na 1 biertje ben je niet dronken, dus dat maakt geen verschil met bijvoorbeeld een cola. Dus waarom voegt een biertje wel iets toe maar een cola niet?
Klopt, daarom zelf niet nuchter zijnquote:Op zondag 16 december 2012 12:30 schreef Twiitch het volgende:
Beschonken mensen zijn heel irritant als je zelf nuchter bent.
De eerste niet eigenlijk, de tweede is pas lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien omdat een biertje ook gewoon erg lekker kan zijn?
Cola ook, en persoonlijk vind ik bier niet te zuipen. Maar als ik met mijn vrienden een cola bestel wordt ik altijd vreemd aangekeken...quote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien omdat een biertje ook gewoon erg lekker kan zijn?
Misschien omdat je "word" zonder "t" had moeten schrijven?quote:Op zondag 16 december 2012 15:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Cola ook, en persoonlijk vind ik bier niet te zuipen. Maar als ik met mijn vrienden een cola bestel wordt ik altijd vreemd aangekeken...
Deze man weet het.quote:Op zondag 16 december 2012 14:35 schreef o.us2.0 het volgende:
Helemaal naar de tering met oud & nieuw
het is geen verslavingquote:Op zondag 16 december 2012 08:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Door je verslaving je relatie kapot laten gaan, zoek hulp.
Als je je relatie stuk laat gaat omdat jij steeds dronken bent en zij niet, dan heb je toch echt wel een probleem. Dan is de drank gewoon belangrijker dan zij. Maar als het een optelsom is is het al anders, dat bleek echter niet uit je postquote:Op zondag 16 december 2012 16:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
het is geen verslaving
en er speelden meer dingen een rol, niet alleen dit
Misschien omdat er ook nog mensen zijn die bier daadwerkelijk lekker vinden?quote:Op zondag 16 december 2012 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alcohol is per definitie giftig... Als je 100% pure alcohol drinkt val je ter plekke dood neer. Zal bij water niet gebeuren.
En niet iedereen in de kroeg is dronken nee, maar de algemene instelling is wel dat je er niet bij hoort als je niet minstens een biertje drinkt. Daar gaat dit topic immers over. Na 1 biertje ben je niet dronken, dus dat maakt geen verschil met bijvoorbeeld een cola. Dus waarom voegt een biertje wel iets toe maar een cola niet?
waar klappen jouw kaken dan van? suiker?quote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Fuck alcohol en drugs. Het is een kwestie van tijd voor je er aan kapot gaat!
Van leven ga je sws kapotquote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Fuck alcohol en drugs. Het is een kwestie van tijd voor je er aan kapot gaat!
quote:
Van pannenkoeken kijk jouw avatar maarquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
waar klappen jouw kaken dan van? suiker?
Moeite met aanhalingstekens?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef Fok-it het volgende:
En de grootste drank-orgels voelen zich `altijd'' het meest aangesproken, boehoe
dat zijn flensjesquote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Van pannenkoeken kijk jouw avatar maar
Alcohol smerig vinden en dan met GHB aan komen zetten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef kikoooooo het volgende:
Alcohol![]()
De meest smerige drug die er bestaat.
GHB
wollah a sahbi amerikaanse pannenkoeken of neit wollah skiderlswijch okeh van de mijch hahquote:
Ik vind de uitwerking van alcohol smerig, zoals al gezegd. Gore ranzige katers, totale onfitheid.quote:Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Alcohol smerig vinden en dan met GHB aan komen zetten.
Dat spul is zo goor.
ja mattiequote:Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
wollah a sahbi amerikaanse pannenkoeken of neit wollah skiderlswijch okeh van de mijch hah
Dit in combinatie met ditquote:
zegt genoeg over jouquote:
Daarom zit jij nu op Fok! zeker?quote:Op zondag 16 december 2012 17:21 schreef Haantje_pappie het volgende:
Dit bewijst maar weer is dat jullie te autistisch zijn om vrouwen/mannen te versieren dus gaan jullie maar drinken dan alles ineens een stuk makkelijker het YOLO gehalte ligt hier behoorlijk hoog.
Zo waar.quote:Op zondag 16 december 2012 17:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind de uitwerking van alcohol smerig, zoals al gezegd. Gore ranzige katers, totale onfitheid.
Er moet een iemand zijn op fok die wel "normaal" is anders is het een autistisch bende hier.quote:
En wat is normaal?quote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Er moet een iemand zijn op fok die wel "normaal" is anders is het een autistisch bende hier.![]()
Gaan wij op een saaie zondagmiddag filosoferen over het woord "normaal"? Dat weet jezelf best.quote:
Als ik de kranten open sla is normaal nogal een breed vlak eigenlijk, maar dat is verder teveel ot.quote:Op zondag 16 december 2012 17:37 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Gaan wij op een saaie zondagmiddag filosoferen over het woord "normaal"? Dat weet jezelf best.
Door mensen zoals u gaat de wereld naar de klote. Iedereen moet zelf weten wat hij of zij wel of niet wil, u dient dat gewoon netjes te respecteren en niet uw frustraties op andere mensen te uiten. Oh, en de klacht is onterecht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:49 schreef Weka het volgende:
En ik heb geen vrouw nodig om klaar te komen, maar dat neemt niet weg dat het godverdomme best iets toevoegt.
Het is niet óf drinken en gezellig óf niet drinken en niet gezellig voor ons alcoholisten. Rot toch op man, met je moreel verantwoorde gelul uit je reet.
mwah stuk slimmer dan al die mensen die zich elk weekend naar de klote drinken alleen om stoer te willen doenquote:Op zondag 16 december 2012 00:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je bent dan al oerstom van jezelf
Boeiendquote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mensen die wat nodig hebben om wat "losser" te worden![]()
als je dan niet zelf inziet dat je toch klein beetje autistisch ofzo bent..
maakt ook niet uit, maar alleen voor die mensen die dan de wereld op zn kop gaan doen en doen alsof de mensen zoals ik die dus nooit drinken gek zijn is ook btje omgekeerde wereld natuurlijkquote:
Net zoals ik zoals jij voor Ajax ben, ben ik het hier mee eens!. Btw mensen die haten op mensen die softdrugs gebruiken staan voor mij heel laag op de pikorde, dat is echt een slag kneusjes. En dan wel zichzelf helemaal dronken drinken en van alles uithalen. En uiteraard een dag later de alcohol de schuld gevenquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, maar alleen voor die mensen die dan de wereld op zn kop gaan doen en doen alsof de mensen zoals ik die dus nooit drinken gek zijn is ook btje omgekeerde wereld natuurlijk
Nee, gewoon nietquote:Op zondag 16 december 2012 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alcohol is per definitie giftig... Als je 100% pure alcohol drinkt val je ter plekke dood neer.
net zoals ik zoals jij voor Ajax benquote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Net zoals ik zoals jij voor Ajax ben, ben ik het hier mee eens!. Btw mensen die haten op mensen die softdrugs gebruiken staan voor mij heel laag op de pikorde, dat is echt een slag kneusjes. En dan wel zichzelf helemaal dronken drinken en van alles uithalen. En uiteraard een dag later de alcohol de schuld geven
Haha ja m'n zin klopt niet zo, maar ik ben blij dat Ajax toch nog met 2-4 won, ik had wel ff iets van "WTF toen het gelijk stond".. Beter gaat Ajax weer landskampioen worden, de individuele kwaliteiten hebben ze sowieso..quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
net zoals ik zoals jij voor Ajax ben?
verder heb je daar ook totaal gelijk in hooralcohol is harddrugs
maar ben je ook voor ajax dan ofnietquote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Haha ja m'n zin klopt niet zo, maar ik ben blij dat Ajax toch nog met 2-4 won, ik had wel ff iets van "WTF toen het gelijk stond".. Beter gaat Ajax weer landskampioen worden, de individuele kwaliteiten hebben ze sowieso..
Alcohol is idd harddrugs, meeste slachtoffers in het verkeer zijn volgens mij ook dood door alcohol.
Als ik zovaak harddrugs had gebruikt als dat ik lam ben geweest had ik nu echt niet meer kunnen typen denk ikquote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
net zoals ik zoals jij voor Ajax ben?
verder heb je daar ook totaal gelijk in hooralcohol is harddrugs
Ben al voor Ajax sinds mijn geboorte in Amsterdam vele jaren geledenquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
maar ben je ook voor ajax dan ofniet? maar ben er ook wel blij om ja
![]()
Zou me niks verbazen inderdaad trouwens, sowieso mensen die met harddrugs op gaan autorijden![]()
Nee, meestal volgt deze opmerking op meerdere kansloze aanzoeken om iemand aan de alcohol te krijgen. Omdat mensen aan zichzelf moeten benadrukken hoe vrijgevig ze wel niet zijn met drank.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:54 schreef Nikmans het volgende:
Volledig terechte klacht, meestal proberen ze op die manier ook indruk te maken met hun levensstijl en te bewijzen dat ze "echt niet saai zijn hoor"
Mwah, ik ken toch een aantal mensen die het in de kroeg niet gezellig kunnen hebben als ze een keer niet mogen drinken omdat ze de BOB zijn.... die hebben dus wel degelijk een probleem.quote:Op zondag 16 december 2012 19:43 schreef Weka het volgende:
@ zo'n beetje de helft van alle reacties.
Het gaat mij er niet om dat je niet drinkt, dat moet je lekker helemaal zelf weten. Het stoort mij dat je suggereert dat ik het alleen gezellig kan hebben als ik drink. Dan begrijp je niets van alcohol en moet je je mening lekker voor je houden.
Mijn zojuist gestelde nuance neemt echter niet weg dat ik geloof dat bijna alle geheelonthouders saaie wurmen zijn.
alcohol is harddrugsquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Als ik zovaak harddrugs had gebruikt als dat ik lam ben geweest had ik nu echt niet meer kunnen typen denk ik
quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben al voor Ajax sinds mijn geboorte in Amsterdam vele jaren geleden
ja probleem dat ze een autist zijn inderdaadquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ken toch een aantal mensen die het in de kroeg niet gezellig kunnen hebben als ze een keer niet mogen drinken omdat ze de BOB zijn.... die hebben dus wel degelijk een probleem.
zo'n plaatje is onbegrijpelijk zonder vermelding van de meetmethodes en de bronquote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hier wat groter
[ afbeelding ]
Dat BOB principe werkt nooit zo goed. De keren dat ik vroeger op feestjes ben geweest met een BOB als vervoer terug eindigde meestal in een overnachting omdat de BOB over zijn gier lag te gaan in de plee.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef krokdown het volgende:
Mensen die Bobben en harder los gaan dan de mensen die zuipen
Denk niet dat ál die onderzoeken gemaakt worden door anti alcohol mensen en allemaal onzin zijnquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
zo'n plaatje is onbegrijpelijk zonder vermelding van de meetmethodes en de bron
Hoeft niet, sommigen hebben gewoon een alcholprobleem.quote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja probleem dat ze een autist zijn inderdaad![]()
ja probleem dat ze autist/ alcoholverslaafd zijnquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeft niet, sommigen hebben gewoon een alcholprobleem.
ja, ik zag je plaatje dus ik ging even op zoek naar de literatuur achter cannabis, omdat deze drug in Nederland gedoogd wordt, maar ik kan tot nu toe geen nadelige gezondheidseffecten vinden. (edit: er lijkt een relatie tussen cannabisgebruik en psychoses te bestaan)quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Denk niet dat ál die onderzoeken gemaakt worden door anti alcohol mensen en allemaal onzin zijn
ken trouwens niet eens onderzoeken die een andere uitkomst hebben
cannabis staat ook niks voor niks bij al die tabellen als 1 van de laatstequote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef tarantism het volgende:
[..]
ja, ik zag je plaatje dus ik ging even op zoek naar de literatuur achter cannabis, omdat deze drug in Nederland gedoogd wordt, maar ik kan tot nu toe geen nadelige gezondheidseffecten vinden. (edit: er lijkt een relatie tussen cannabisgebruik en psychoses te bestaan)
Let wel; het inademen van rook is natuurlijk schadelijk, maar dat is geen direct effect van cannabis. Ik zoek trouwens in de algemeen geaccepteerde wetenschappelijke database pubmed. Overigens zijn daar wel genoeg papers te vinden over de schadelijke effecten van alcohol.
Zegt meer over de kringen waarin jij je hebt begeven dan over het daadwerkelijke "bobben" ik vind namelijk dat het erg goed werkt. Het rouleert, en het is fijn om iemand te hebben die iedereen nuchter thuis af zet!quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat BOB principe werkt nooit zo goed. De keren dat ik vroeger op feestjes ben geweest met een BOB als vervoer terug eindigde meestal in een overnachting omdat de BOB over zijn gier lag te gaan in de plee.
jaja, ik ben het zeker met je eens dat alcohol een harddrug is, absoluut. ik had echter het hele topic niet gelezen en alleen jouw plaatje gezien, geen idee dat dit topic over alcohol ging, hehequote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
cannabis staat ook niks voor niks bij al die tabellen als 1 van de laatste![]()
en t ging mij ook voornamelijk om t punt dat alcohol harddrugs is, wat je dus met me eens bent
Dat was in mijn studentenperiode. Ik heb het werkelijk nog nooit meegemaakt - ja nu, maar nu hoef ik zelf ook niet zo zeer meer te drinken dus doorgaans rij ik zelf nuchter terug - dat een BOB 'fris' bleef. Sterker nog, de BOB was negen van de tien keer het verst heen van iedereen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zegt meer over de kringen waarin jij je hebt begeven dan over het daadwerkelijke "bobben" ik vind namelijk dat het erg goed werkt. Het rouleert, en het is fijn om iemand te hebben die iedereen nuchter thuis af zet!
alcohol staat in de TTquote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef tarantism het volgende:
[..]
jaja, ik ben het zeker met je eens dat alcohol een harddrug is, absoluut. ik had echter het hele topic niet gelezen en alleen jouw plaatje gezien, geen idee dat dit topic over alcohol ging, hehe
waarom maak je dan niet iemand anders de bobquote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was in mijn studentenperiode. Ik heb het werkelijk nog nooit meegemaakt - ja nu, maar nu hoef ik zelf ook niet zo zeer meer te drinken dus doorgaans rij ik zelf nuchter terug - dat een BOB 'fris' bleef. Sterker nog, de BOB was negen van de tien keer het verst heen van iedereen.
We wilden geen van allen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waarom maak je dan niet iemand anders de bob
pak dan de taxi terugquote:
Dat vonden we dan weer te duurquote:
in de auto?quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vonden we dan weer te duur
Dus meestal was het ergens dronken in een stoel of op een bank in slaap vallen en ongelooflijk kut wakker worden de volgende dag.
Nee dat ook weer niet, bij de persoon thuis. Maar goed, studentenwoningen zijn niet al te ruim dus het was af en toe op een wat onorthodoxe manier slapen.quote:
ach als ik lam ben slaap ik op de grond met mn broek/tshirt als kussen en dan ben ik alsnog zo wegquote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, bij de persoon thuis. Maar goed, studentenwoningen zijn niet al te ruim dus het was af en toe op een wat onorthodoxe manier slapen.
Oh ja, dat is erg herkenbaarquote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, bij de persoon thuis. Maar goed, studentenwoningen zijn niet al te ruim dus het was af en toe op een wat onorthodoxe manier slapen.
goed argument.quote:En ik heb geen vrouw nodig om klaar te komen, maar dat neemt niet weg dat het godverdomme best iets toevoegt.
Klopt. Als je goed lazerus bent slaap je overal en in iedere positie. Maar het ontwaken was nooit zo prettig.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ach als ik lam ben slaap ik op de grond met mn broek/tshirt als kussen en dan ben ik alsnog zo weg
Niet gedacht dat jij zo kansloos was wat dit betreft.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vonden we dan weer te duur
Dus meestal was het ergens dronken in een stoel of op een bank in slaap vallen en ongelooflijk kut wakker worden de volgende dag.
Kansloos? We stapten niet dronken achter het stuur.quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niet gedacht dat jij zo kansloos was wat dit betreft.
Precies zo'n zaak recent in het nieuws, ook zo'n mongool die de taxi te duur vond en toen maar dronken een persoon dood reed.
als een vriendin 'n bank ter beschikking heeft, ga je toch fijn daar pittenquote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Meloewa het volgende:
ik zou er echt alles voor over hebben om thuis te komen. (qua geld)
ik zou ook echt alles voor over hebben om in jou te komen (qua geld)quote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Meloewa het volgende:
ik zou er echt alles voor over hebben om thuis te komen. (qua geld)
ik slaap echt het liefste thuis, vooral als ik weet dat ik de volgende dag slecht wakker wordquote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
als een vriendin 'n bank ter beschikking heeft, ga je toch fijn daar pitten
"'qua geld''quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik zou ook echt alles voor over hebben om in jou te komen (qua geld)
Whehequote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik zou ook echt alles voor over hebben om in jou te komen (qua geld)
niet zo moeilijk doenquote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik slaap echt het liefste thuis, vooral als ik weet dat ik de volgende dag slecht wakker word
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |