quote:Op zondag 16 december 2012 12:22 schreef Akkerdjie het volgende:
[..]
Jawel hoor, als je zo'n 8 liter water achter elkaar drinkt is het ook gedaan met je, 100%. Er komt zo'n druk op je hersenen te staan dat ze dit niet meer kunnen verdragen. Verder krijg je enorme overvulling, wordt ademen zeer zwaar en stijgen bepaalde zouten tot te hoge hoogte.
Verder heeft elke stof een minimum nodig om giftig te zijn. Zo is slangengif of arsenicum niet giftig onder een bepaalde hoeveelheid, simpelweg omdat je lichaam er dan nog als elke andere stof mee overweg kan en het kan afbreken. Verder heeft elke stof wel een maximum wat je ervan kan verdragen. Als je 20 espresso naar achter knalt achter elkaar, heb je ook aardige kans op een hartaanval.
Dus: alle stoffen hebben een bepaald minimum om schadelijk te zijn, al heeft de ene stof een flink lagere grens dan de ander.
Dit dus. Iedereen die denkt dat je daarvoor straalbezopen moet zijn.quote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is het hele punt van TS juist. Hij zegt niet dat het pas gezellig wordt als je kneiterlam bent, maar een biertje of wijntje kan best iets toevoegen. Ik erger me ook aan de geheelonthouders die uit principe geen druppel drinken en zich dan moreel verheven voelen.
De enige reden waarom; het is maatschappelijk geaccepteerd.quote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heeft weinig te maken met moreel verheven voelen. Ik heb helaas (of gelukkig) de effecten van alcohol van dichtbij meegemaakt. Als resultaat weet ik een hoop dingen over alcohol die zorgen dat ik het nooit ga proberen. In essentie zit je namelijk gewoon je lichaam te vergiftigen. Letterlijk te vergiftigen want alcohol is niet minder vergif dan bijvoorbeeld benzine of koelvloeistof. Waarom men het normaal vindt om alcohol wel te drinken en die andere vormen van vergif niet, is mij een raadsel.
Daarbij snap ik niet waarom een biertje wel iets kan toevoegen maar een cola niet. Omdat een biertje een status heeft ofzo?
Mischien omdat een biertje ook gewoon erg lekker kan zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Na 1 biertje ben je niet dronken, dus dat maakt geen verschil met bijvoorbeeld een cola. Dus waarom voegt een biertje wel iets toe maar een cola niet?
Klopt, daarom zelf niet nuchter zijnquote:Op zondag 16 december 2012 12:30 schreef Twiitch het volgende:
Beschonken mensen zijn heel irritant als je zelf nuchter bent.
De eerste niet eigenlijk, de tweede is pas lekkerquote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien omdat een biertje ook gewoon erg lekker kan zijn?
Cola ook, en persoonlijk vind ik bier niet te zuipen. Maar als ik met mijn vrienden een cola bestel wordt ik altijd vreemd aangekeken...quote:Op zondag 16 december 2012 14:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien omdat een biertje ook gewoon erg lekker kan zijn?
Misschien omdat je "word" zonder "t" had moeten schrijven?quote:Op zondag 16 december 2012 15:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Cola ook, en persoonlijk vind ik bier niet te zuipen. Maar als ik met mijn vrienden een cola bestel wordt ik altijd vreemd aangekeken...
Deze man weet het.quote:Op zondag 16 december 2012 14:35 schreef o.us2.0 het volgende:
Helemaal naar de tering met oud & nieuw
het is geen verslavingquote:Op zondag 16 december 2012 08:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Door je verslaving je relatie kapot laten gaan, zoek hulp.
Als je je relatie stuk laat gaat omdat jij steeds dronken bent en zij niet, dan heb je toch echt wel een probleem. Dan is de drank gewoon belangrijker dan zij. Maar als het een optelsom is is het al anders, dat bleek echter niet uit je postquote:Op zondag 16 december 2012 16:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
het is geen verslaving
en er speelden meer dingen een rol, niet alleen dit
Misschien omdat er ook nog mensen zijn die bier daadwerkelijk lekker vinden?quote:Op zondag 16 december 2012 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alcohol is per definitie giftig... Als je 100% pure alcohol drinkt val je ter plekke dood neer. Zal bij water niet gebeuren.
En niet iedereen in de kroeg is dronken nee, maar de algemene instelling is wel dat je er niet bij hoort als je niet minstens een biertje drinkt. Daar gaat dit topic immers over. Na 1 biertje ben je niet dronken, dus dat maakt geen verschil met bijvoorbeeld een cola. Dus waarom voegt een biertje wel iets toe maar een cola niet?
waar klappen jouw kaken dan van? suiker?quote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Fuck alcohol en drugs. Het is een kwestie van tijd voor je er aan kapot gaat!
Van leven ga je sws kapotquote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Fuck alcohol en drugs. Het is een kwestie van tijd voor je er aan kapot gaat!
quote:
Van pannenkoeken kijk jouw avatar maarquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
waar klappen jouw kaken dan van? suiker?
Moeite met aanhalingstekens?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef Fok-it het volgende:
En de grootste drank-orgels voelen zich `altijd'' het meest aangesproken, boehoe
dat zijn flensjesquote:Op zondag 16 december 2012 17:22 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Van pannenkoeken kijk jouw avatar maar
Alcohol smerig vinden en dan met GHB aan komen zetten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:56 schreef kikoooooo het volgende:
Alcohol![]()
De meest smerige drug die er bestaat.
GHB
wollah a sahbi amerikaanse pannenkoeken of neit wollah skiderlswijch okeh van de mijch hahquote:
Ik vind de uitwerking van alcohol smerig, zoals al gezegd. Gore ranzige katers, totale onfitheid.quote:Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Alcohol smerig vinden en dan met GHB aan komen zetten.
Dat spul is zo goor.
ja mattiequote:Op zondag 16 december 2012 17:23 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
wollah a sahbi amerikaanse pannenkoeken of neit wollah skiderlswijch okeh van de mijch hah
Dit in combinatie met ditquote:
zegt genoeg over jouquote:
Daarom zit jij nu op Fok! zeker?quote:Op zondag 16 december 2012 17:21 schreef Haantje_pappie het volgende:
Dit bewijst maar weer is dat jullie te autistisch zijn om vrouwen/mannen te versieren dus gaan jullie maar drinken dan alles ineens een stuk makkelijker het YOLO gehalte ligt hier behoorlijk hoog.
Zo waar.quote:Op zondag 16 december 2012 17:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind de uitwerking van alcohol smerig, zoals al gezegd. Gore ranzige katers, totale onfitheid.
Er moet een iemand zijn op fok die wel "normaal" is anders is het een autistisch bende hier.quote:
En wat is normaal?quote:Op zondag 16 december 2012 17:32 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Er moet een iemand zijn op fok die wel "normaal" is anders is het een autistisch bende hier.![]()
Gaan wij op een saaie zondagmiddag filosoferen over het woord "normaal"? Dat weet jezelf best.quote:
Als ik de kranten open sla is normaal nogal een breed vlak eigenlijk, maar dat is verder teveel ot.quote:Op zondag 16 december 2012 17:37 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Gaan wij op een saaie zondagmiddag filosoferen over het woord "normaal"? Dat weet jezelf best.
Door mensen zoals u gaat de wereld naar de klote. Iedereen moet zelf weten wat hij of zij wel of niet wil, u dient dat gewoon netjes te respecteren en niet uw frustraties op andere mensen te uiten. Oh, en de klacht is onterecht.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:49 schreef Weka het volgende:
En ik heb geen vrouw nodig om klaar te komen, maar dat neemt niet weg dat het godverdomme best iets toevoegt.
Het is niet óf drinken en gezellig óf niet drinken en niet gezellig voor ons alcoholisten. Rot toch op man, met je moreel verantwoorde gelul uit je reet.
mwah stuk slimmer dan al die mensen die zich elk weekend naar de klote drinken alleen om stoer te willen doenquote:Op zondag 16 december 2012 00:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je bent dan al oerstom van jezelf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |