Laffe borrelaarquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want ie-de-reen gebruikt alcohol in zijn pure vorm.
Smerig zo'n speciaalbiertje, of een cognac.
Haan, jij hoort in de Holly te zitten nuquote:
Uiteraard, op saaie mutsen zit niemand te wachten.quote:Op zondag 16 december 2012 00:46 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
In het studenten bestaan dat ik ervaar momenteel moet je jezelf altijd verdedigen.
Precies, af en toe een makkelijke corpschick scoren, niks mis mee.quote:Op zondag 16 december 2012 00:53 schreef Nobu het volgende:
[..]
Uiteraard, op saaie mutsen zit niemand te wachten.
en eigenlijk roepen ze dat alleen maar omdat hun drankmisbruik zo erg opvaltquote:Op zondag 16 december 2012 01:06 schreef kanovinnie het volgende:
Tsjah, aan de andere kant, ik was gister met de auto naar de stad en dronk dus fris enzo. Dan krijg je ook een hoop gezeik en gezeur waarom ik met de auto was omdat ik nu niet kon drinken.
qftquote:Op zondag 16 december 2012 00:53 schreef Life2.0 het volgende:
Bullshit klacht, en zijn duizenden drugs beter dan alcohol, dat jij nou een cheapass narrowminded pussy bent doet daar niets aan af
Door je verslaving je relatie kapot laten gaan, zoek hulp.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:17 schreef Studeur het volgende:
mee eens
mijn vorige vriendin was er zo 1. daarom heb ik het ook uitgemaakt want het is echt niet leuk om steeds dronken bij haar te zijn als ze zelf nuchter is.
Verslaving?quote:Op zondag 16 december 2012 08:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Door je verslaving je relatie kapot laten gaan, zoek hulp.
Dat staat er ja.quote:
Appelmoesquote:
Nou niet door zijn verslaving, maar het is wel een beetje triest ja.quote:Op zondag 16 december 2012 08:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Door je verslaving je relatie kapot laten gaan, zoek hulp.
Maarja als man kan je niet zeggen: "ik heb geen zin in bier" want mannen hebben altijd zin in bierquote:Op zondag 16 december 2012 00:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik drink ook niet vaak. Maar ik hoef er verder geen statement van te maken. Gewoon ''Nee, ik heb vanavond geen zin in wijn''.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |