Boeiendquote:Op zondag 16 december 2012 22:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mensen die wat nodig hebben om wat "losser" te worden![]()
als je dan niet zelf inziet dat je toch klein beetje autistisch ofzo bent..
maakt ook niet uit, maar alleen voor die mensen die dan de wereld op zn kop gaan doen en doen alsof de mensen zoals ik die dus nooit drinken gek zijn is ook btje omgekeerde wereld natuurlijkquote:
Net zoals ik zoals jij voor Ajax ben, ben ik het hier mee eens!. Btw mensen die haten op mensen die softdrugs gebruiken staan voor mij heel laag op de pikorde, dat is echt een slag kneusjes. En dan wel zichzelf helemaal dronken drinken en van alles uithalen. En uiteraard een dag later de alcohol de schuld gevenquote:Op zondag 16 december 2012 22:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
maakt ook niet uit, maar alleen voor die mensen die dan de wereld op zn kop gaan doen en doen alsof de mensen zoals ik die dus nooit drinken gek zijn is ook btje omgekeerde wereld natuurlijk
Nee, gewoon nietquote:Op zondag 16 december 2012 12:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alcohol is per definitie giftig... Als je 100% pure alcohol drinkt val je ter plekke dood neer.
net zoals ik zoals jij voor Ajax benquote:Op zondag 16 december 2012 22:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Net zoals ik zoals jij voor Ajax ben, ben ik het hier mee eens!. Btw mensen die haten op mensen die softdrugs gebruiken staan voor mij heel laag op de pikorde, dat is echt een slag kneusjes. En dan wel zichzelf helemaal dronken drinken en van alles uithalen. En uiteraard een dag later de alcohol de schuld geven
Haha ja m'n zin klopt niet zo, maar ik ben blij dat Ajax toch nog met 2-4 won, ik had wel ff iets van "WTF toen het gelijk stond".. Beter gaat Ajax weer landskampioen worden, de individuele kwaliteiten hebben ze sowieso..quote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
net zoals ik zoals jij voor Ajax ben?
verder heb je daar ook totaal gelijk in hooralcohol is harddrugs
maar ben je ook voor ajax dan ofnietquote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Haha ja m'n zin klopt niet zo, maar ik ben blij dat Ajax toch nog met 2-4 won, ik had wel ff iets van "WTF toen het gelijk stond".. Beter gaat Ajax weer landskampioen worden, de individuele kwaliteiten hebben ze sowieso..
Alcohol is idd harddrugs, meeste slachtoffers in het verkeer zijn volgens mij ook dood door alcohol.
Als ik zovaak harddrugs had gebruikt als dat ik lam ben geweest had ik nu echt niet meer kunnen typen denk ikquote:Op zondag 16 december 2012 22:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
net zoals ik zoals jij voor Ajax ben?
verder heb je daar ook totaal gelijk in hooralcohol is harddrugs
Ben al voor Ajax sinds mijn geboorte in Amsterdam vele jaren geledenquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
maar ben je ook voor ajax dan ofniet? maar ben er ook wel blij om ja
![]()
Zou me niks verbazen inderdaad trouwens, sowieso mensen die met harddrugs op gaan autorijden![]()
Nee, meestal volgt deze opmerking op meerdere kansloze aanzoeken om iemand aan de alcohol te krijgen. Omdat mensen aan zichzelf moeten benadrukken hoe vrijgevig ze wel niet zijn met drank.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:54 schreef Nikmans het volgende:
Volledig terechte klacht, meestal proberen ze op die manier ook indruk te maken met hun levensstijl en te bewijzen dat ze "echt niet saai zijn hoor"
Mwah, ik ken toch een aantal mensen die het in de kroeg niet gezellig kunnen hebben als ze een keer niet mogen drinken omdat ze de BOB zijn.... die hebben dus wel degelijk een probleem.quote:Op zondag 16 december 2012 19:43 schreef Weka het volgende:
@ zo'n beetje de helft van alle reacties.
Het gaat mij er niet om dat je niet drinkt, dat moet je lekker helemaal zelf weten. Het stoort mij dat je suggereert dat ik het alleen gezellig kan hebben als ik drink. Dan begrijp je niets van alcohol en moet je je mening lekker voor je houden.
Mijn zojuist gestelde nuance neemt echter niet weg dat ik geloof dat bijna alle geheelonthouders saaie wurmen zijn.
alcohol is harddrugsquote:Op zondag 16 december 2012 22:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Als ik zovaak harddrugs had gebruikt als dat ik lam ben geweest had ik nu echt niet meer kunnen typen denk ik
quote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ben al voor Ajax sinds mijn geboorte in Amsterdam vele jaren geleden
ja probleem dat ze een autist zijn inderdaadquote:Op zondag 16 december 2012 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik ken toch een aantal mensen die het in de kroeg niet gezellig kunnen hebben als ze een keer niet mogen drinken omdat ze de BOB zijn.... die hebben dus wel degelijk een probleem.
zo'n plaatje is onbegrijpelijk zonder vermelding van de meetmethodes en de bronquote:Op zondag 16 december 2012 22:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
hier wat groter
[ afbeelding ]
Dat BOB principe werkt nooit zo goed. De keren dat ik vroeger op feestjes ben geweest met een BOB als vervoer terug eindigde meestal in een overnachting omdat de BOB over zijn gier lag te gaan in de plee.quote:Op zondag 16 december 2012 22:31 schreef krokdown het volgende:
Mensen die Bobben en harder los gaan dan de mensen die zuipen
Denk niet dat ál die onderzoeken gemaakt worden door anti alcohol mensen en allemaal onzin zijnquote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
zo'n plaatje is onbegrijpelijk zonder vermelding van de meetmethodes en de bron
Hoeft niet, sommigen hebben gewoon een alcholprobleem.quote:Op zondag 16 december 2012 22:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja probleem dat ze een autist zijn inderdaad![]()
ja probleem dat ze autist/ alcoholverslaafd zijnquote:Op zondag 16 december 2012 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeft niet, sommigen hebben gewoon een alcholprobleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |