ja, ik zag je plaatje dus ik ging even op zoek naar de literatuur achter cannabis, omdat deze drug in Nederland gedoogd wordt, maar ik kan tot nu toe geen nadelige gezondheidseffecten vinden. (edit: er lijkt een relatie tussen cannabisgebruik en psychoses te bestaan)quote:Op zondag 16 december 2012 22:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Denk niet dat ál die onderzoeken gemaakt worden door anti alcohol mensen en allemaal onzin zijn
ken trouwens niet eens onderzoeken die een andere uitkomst hebben
cannabis staat ook niks voor niks bij al die tabellen als 1 van de laatstequote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef tarantism het volgende:
[..]
ja, ik zag je plaatje dus ik ging even op zoek naar de literatuur achter cannabis, omdat deze drug in Nederland gedoogd wordt, maar ik kan tot nu toe geen nadelige gezondheidseffecten vinden. (edit: er lijkt een relatie tussen cannabisgebruik en psychoses te bestaan)
Let wel; het inademen van rook is natuurlijk schadelijk, maar dat is geen direct effect van cannabis. Ik zoek trouwens in de algemeen geaccepteerde wetenschappelijke database pubmed. Overigens zijn daar wel genoeg papers te vinden over de schadelijke effecten van alcohol.
Zegt meer over de kringen waarin jij je hebt begeven dan over het daadwerkelijke "bobben" ik vind namelijk dat het erg goed werkt. Het rouleert, en het is fijn om iemand te hebben die iedereen nuchter thuis af zet!quote:Op zondag 16 december 2012 22:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat BOB principe werkt nooit zo goed. De keren dat ik vroeger op feestjes ben geweest met een BOB als vervoer terug eindigde meestal in een overnachting omdat de BOB over zijn gier lag te gaan in de plee.
jaja, ik ben het zeker met je eens dat alcohol een harddrug is, absoluut. ik had echter het hele topic niet gelezen en alleen jouw plaatje gezien, geen idee dat dit topic over alcohol ging, hehequote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
cannabis staat ook niks voor niks bij al die tabellen als 1 van de laatste![]()
en t ging mij ook voornamelijk om t punt dat alcohol harddrugs is, wat je dus met me eens bent
Dat was in mijn studentenperiode. Ik heb het werkelijk nog nooit meegemaakt - ja nu, maar nu hoef ik zelf ook niet zo zeer meer te drinken dus doorgaans rij ik zelf nuchter terug - dat een BOB 'fris' bleef. Sterker nog, de BOB was negen van de tien keer het verst heen van iedereen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zegt meer over de kringen waarin jij je hebt begeven dan over het daadwerkelijke "bobben" ik vind namelijk dat het erg goed werkt. Het rouleert, en het is fijn om iemand te hebben die iedereen nuchter thuis af zet!
alcohol staat in de TTquote:Op zondag 16 december 2012 22:43 schreef tarantism het volgende:
[..]
jaja, ik ben het zeker met je eens dat alcohol een harddrug is, absoluut. ik had echter het hele topic niet gelezen en alleen jouw plaatje gezien, geen idee dat dit topic over alcohol ging, hehe
waarom maak je dan niet iemand anders de bobquote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was in mijn studentenperiode. Ik heb het werkelijk nog nooit meegemaakt - ja nu, maar nu hoef ik zelf ook niet zo zeer meer te drinken dus doorgaans rij ik zelf nuchter terug - dat een BOB 'fris' bleef. Sterker nog, de BOB was negen van de tien keer het verst heen van iedereen.
We wilden geen van allen.quote:Op zondag 16 december 2012 22:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
waarom maak je dan niet iemand anders de bob
pak dan de taxi terugquote:
Dat vonden we dan weer te duurquote:
in de auto?quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vonden we dan weer te duur
Dus meestal was het ergens dronken in een stoel of op een bank in slaap vallen en ongelooflijk kut wakker worden de volgende dag.
Nee dat ook weer niet, bij de persoon thuis. Maar goed, studentenwoningen zijn niet al te ruim dus het was af en toe op een wat onorthodoxe manier slapen.quote:
ach als ik lam ben slaap ik op de grond met mn broek/tshirt als kussen en dan ben ik alsnog zo wegquote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, bij de persoon thuis. Maar goed, studentenwoningen zijn niet al te ruim dus het was af en toe op een wat onorthodoxe manier slapen.
Oh ja, dat is erg herkenbaarquote:Op zondag 16 december 2012 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, bij de persoon thuis. Maar goed, studentenwoningen zijn niet al te ruim dus het was af en toe op een wat onorthodoxe manier slapen.
goed argument.quote:En ik heb geen vrouw nodig om klaar te komen, maar dat neemt niet weg dat het godverdomme best iets toevoegt.
Klopt. Als je goed lazerus bent slaap je overal en in iedere positie. Maar het ontwaken was nooit zo prettig.quote:Op zondag 16 december 2012 22:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ach als ik lam ben slaap ik op de grond met mn broek/tshirt als kussen en dan ben ik alsnog zo weg
Niet gedacht dat jij zo kansloos was wat dit betreft.quote:Op zondag 16 december 2012 22:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vonden we dan weer te duur
Dus meestal was het ergens dronken in een stoel of op een bank in slaap vallen en ongelooflijk kut wakker worden de volgende dag.
Kansloos? We stapten niet dronken achter het stuur.quote:Op zondag 16 december 2012 23:01 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niet gedacht dat jij zo kansloos was wat dit betreft.
Precies zo'n zaak recent in het nieuws, ook zo'n mongool die de taxi te duur vond en toen maar dronken een persoon dood reed.
als een vriendin 'n bank ter beschikking heeft, ga je toch fijn daar pittenquote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Meloewa het volgende:
ik zou er echt alles voor over hebben om thuis te komen. (qua geld)
ik zou ook echt alles voor over hebben om in jou te komen (qua geld)quote:Op zondag 16 december 2012 23:03 schreef Meloewa het volgende:
ik zou er echt alles voor over hebben om thuis te komen. (qua geld)
ik slaap echt het liefste thuis, vooral als ik weet dat ik de volgende dag slecht wakker wordquote:Op zondag 16 december 2012 23:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
als een vriendin 'n bank ter beschikking heeft, ga je toch fijn daar pitten
"'qua geld''quote:Op zondag 16 december 2012 23:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik zou ook echt alles voor over hebben om in jou te komen (qua geld)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |