Creatieve CV's zijn bijna alleen zinnig bij een creatieve functie.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:43 schreef Apotheose het volgende:
lastig... een brief schrijven naar een nog nieuwe op te zetten organisatie waar geen site en adresgegevens bij staan..... Alleen een vacaturetekst...
ow en hebben jullie een gewone CV of er iets creatiefs van gemaakt? Dus niet een standaard opsomming in word maar bijv iets in indesign ofzo gemaakt... Hier staan wel wat vb tussen. Niet alles is even bruikbaar (druk enzo) http://speckyboy.com/2011(...)me-design-ever-seen/ Het is ook misschien voor welke functie je reageert idd.
Kom je in m'n dorp werken.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:13 schreef El_Thijs het volgende:
Morgen tweede gesprek in Capelle om 10 uur. Als dit goed gaat is het volgende gesprek arbeidsvoorwaarden. Ben benieuwd!
ik doe het ook om tussen anderen op te vallen. En de mijne is niet zo creatief als al die voorbeelden. Heb t gewoon net iets anders dan een opsomming in Word. Maar wel rustig en zakelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Creatieve CV's zijn bijna alleen zinnig bij een creatieve functie.
Als alles goed gaat wel. Vlakbij de Brienenoordbrug, Rivium geloof ik dat het heet.quote:
Proficiat man! Wat ga je doen?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:48 schreef Hi_flyer het volgende:
Na een half jaar zoeken heb ik sinds eergisteren een nieuwe baan
R&D bij een cv-ketelboerquote:
Ja het Rivium. Ik werk net aan de andere kant, bij de Erasmus Universiteit.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als alles goed gaat wel. Vlakbij de Brienenoordbrug, Rivium geloof ik dat het heet.
Crisis. Zelf in goede markten is het moeilijk omdat er simpelweg heel veel kandidaten zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:52 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
R&D bij een cv-ketelboerIk moet zeggen dat het best tegenviel om iets te vinden, ondanks mijn technische achtergrond (MBO-WTB en HTS-TN). Toen ik net afgestudeerd was, kon ik uit een handvol functies gewoon de beste kiezen.
Beste manier is nog altijd op eigen kracht, ook voor je ego en zelfvertrouwenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn moeder ga ik sowieso niet tegen komenZij werd in de kantine en ik kom op een andere locatie te werken
En ik ben er wel blij mee, dit is volgens mij de beste manier om aan een baan te komen. Via familie of vrienden
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn contract wordt als het ware gewoon voortgezet. Ik heb na anderhalf jaar bij deze werkgever geen contractverlenging meer gekregen. Normaal wordt na twee jaar gekeken of je een vast contract krijgt. Dat gebeurt nu ook, over een halfjaar dus al. Ze hadden ook drie maanden kunnen wachten om me dan opnieuw die riedel van twee jaar tijdelijke contracten af te laten draaien.
[..]De riedel met tijdelijke contracten zit ook een grens aan, zover ik weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan 3 keer verlenging is vast, toch?
Of is dat al weer aangepast?
Sterkte met je aanvraag wajong, eisen zijn de laatste tijd aangescherpt, vooral als je voor de 100% wajong gaat.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:58 schreef lavacaloca het volgende:
Na allerlei mislukte opleidingen en tijdelijke banen heb ik eindelijk hulp gezocht bij het UWV en het advies was: Wajong aanvragen!
Dat ga ik dus doen en ondertussen solliciteren op parttime functies en hopen dat ik iets vind want ik wil wel een inkomen![]()
Maar goed, moet ik nu wachten totdat mijn aanvraag compleet is en beoordeeld is of kan ondertussen contact zoeken met een jobcoach want het is me niet duidelijk geworden of dat wel kan , het enige advies wat ik krijg is Wajong aanvragen en thats it...?
Tenzij je CAO iets anders zegt. En in mijn CAO stond dat je twee jaar lang tijdelijke contracten kon krijgen. Gewoonlijk 4 keer een contract van zes maanden. Maar sommige collega's kregen ook contracten van drie maanden, en dat mocht dan acht (!) keer.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:59 schreef Zelus het volgende:
[..]
De riedel met tijdelijke contracten zit ook een grens aan, zover ik weet.
Meer dan 3 keer verlenging is vast, toch?
Of is dat al weer aangepast?
Het kan inderdaad een behoorlijke tijd duren , 14 weken vertelden ze mij.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:03 schreef Zelus het volgende:
[..]
Sterkte met je aanvraag wajong, eisen zijn de laatste tijd aangescherpt, vooral als je voor de 100% wajong gaat.
Uwv kennende zullen ze de aanvraag niet binnen 1 week afgerond hebben, hou rekening met maanden!!
En uiteraard met rare vragen, of vreemde redenen om het zaakje af te blazen.
iig sterkte
Vreemd, cao kan wel van alles zeggen, maar de wetten van de overheid gaan boven alles.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:09 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Tenzij je CAO iets anders zegt. En in mijn CAO stond dat je twee jaar lang tijdelijke contracten kon krijgen. Gewoonlijk 4 keer een contract van zes maanden. Maar sommige collega's kregen ook contracten van drie maanden, en dat mocht dan acht (!) keer.
Kom wel een keer langsquote:Op woensdag 19 december 2012 13:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja het Rivium. Ik werk net aan de andere kant, bij de Erasmus Universiteit.
Wat is er mis met een netwerkquote:Op woensdag 19 december 2012 13:55 schreef Zelus het volgende:
[..]
Beste manier is nog altijd op eigen kracht, ook voor je ego en zelfvertrouwen
?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er mis met een netwerk
Wat snap je niet?quote:
lolquote:Op woensdag 19 december 2012 14:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
Jij zegt op een post waar iemand via haar moeder ergens is binnen gekomen "Beste manier is op eigen kracht". Daarop vraag ik wat er mis is met een netwerk?
Dus als je een netwerk gebruikt is dat slecht voor je egoquote:Op woensdag 19 december 2012 14:38 schreef Zelus het volgende:
[..]
lol
Zie mijn reactie over je ego ed.
Wat snap jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |