abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120478359
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:41 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Niet eens in de gehandicaptenzorg eigenlijk.
Ben afgestudeerd MWD (maatschappelijk werk en dienstverlening)-er, ben hier niet eens voor opgeleid. Mehn, laat dat over aan HBO-V -ers ofzo.

Ik hoop stiekem dat ze me niet aannemen, mien ouders pushen me wel heel erg om de baan aan te nemen 'want je kan beter betaald solliciteren dan onbetaald'. Ook al werk ik nu alsnog al, ik kijk liever rond naar een baan met cliënten die wat intelligenter zijn of minstens voor zichzelf kunnen zorgen.

Ik zoek overigens in Groningen, Leeuwarden of in Leek. Het liefst met verslaafden of jongeren :')
misschien kun je wat vinden via http://www.medivacature.nl :) laat je niet misleiden door de url
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120479298
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:33 schreef Copthorne het volgende:
Een sollicitatiegesprek duurt toch normaal gesproken een half uurtje?
Een half uur? Lijkt me extreem kort.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 21:25:41 #153
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120479763
Mijne was 1,5 uur :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:51:03 #154
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_120481934
Mijn gesprekken in mijn ' loopbaan' (verschillende banen):

1e gesprek:
1x 20 minuten (horeca)
1x 35 minuten (kantoor/starter)
1x 1 uur (kantoor/doorstromer/huidige baan)

2e gesprek
1x 80 minuten (kantoor/huidige baan)
Bij andere banen geen 2e gesprek gehad, maar meteen aangenomen.
klerkje
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:31:12 #155
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120488685
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

misschien kun je wat vinden via http://www.medivacature.nl :) laat je niet misleiden door de url
Thanks! Stond niet heel veel in, denk dat 't hier in 't Noorden meer zorgpleinnoord.nl is :@
  woensdag 19 december 2012 @ 06:16:48 #156
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_120495494
@scorpie
wat een engbek ben jij zeg :r
pi_120497282
Ik heb even jullie advies nodig :o

- Ik ben aangenomen bij de ABN, via het uitzendbureau. Project van 3 maanden, starten 4 januari 2013. Tekenen van het contract is aanstaande vrijdag om 9:30 uur

- Nu word ik gebeld door een bedrijf bij mij in de buurt, 5 minuten fietsen. Nu heb ik morgen een sollicitatiegesprek om kwart voor 1. Die baan is voor minimaal een jaar en kans op een vast baan. Ik ga denk ik ook wel meer verdienen en het is natuurlijk lekker dichtbij. Start is ook in januari 2013.

Het gesprek van morgen is via via gegaan. Mijn moeder werkt bij dat bedrijf, en zij kon mij vertellen dat ze enthousiast waren, en de kans groot is, dat als ik morgen enthousiast doe en het gesprek goed doorloop, ik aangenomen word.

Maar ja wat moet ik nou? Ik wil niet het risico nemen op geen baan in januari. Dus ik wil het project ABN nog niet afzeggen!
pi_120497448
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef charmed_angel het volgende:

- Ik ben aangenomen bij de ABN, via het uitzendbureau. Project van 3 maanden, starten 4 januari 2013. Tekenen van het contract is aanstaande vrijdag om 9:30 uur

- Nu word ik gebeld door een bedrijf bij mij in de buurt, 5 minuten fietsen. Nu heb ik morgen een sollicitatiegesprek om kwart voor 1. Die baan is voor minimaal een jaar en kans op een vast baan. Ik ga denk ik ook wel meer verdienen en het is natuurlijk lekker dichtbij. Start is ook in januari 2013.

Het gesprek van morgen is via via gegaan. Mijn moeder werkt bij dat bedrijf, en zij kon mij vertellen dat ze enthousiast waren, en de kans groot is, dat als ik morgen enthousiast doe en het gesprek goed doorloop, ik aangenomen word.

Maar ja wat moet ik nou? Ik wil niet het risico nemen op geen baan in januari. Dus ik wil het project ABN nog niet afzeggen!
Morgen naar het sollicitatiegesprek gaan en zeggen dat je een tijdelijke baan hebt gekregen, maar veel liever bij hun zou willen werken, maar dat je dat dus wel voor vrijdag 9:00 moet weten!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120497490
Helaas weer de nodige afwijzingen ontvangen. :(
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120497644
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Morgen naar het sollicitatiegesprek gaan en zeggen dat je een tijdelijke baan hebt gekregen, maar veel liever bij hun zou willen werken, maar dat je dat dus wel voor vrijdag 9:00 moet weten!
En dat gewoon aangeven aan het einde van het gesprek toch?
Nu weet ik dat de beslisser op vrijdag vrij is. Ik ben zo bang dat hij pas maandag of donderdag uitsluitsel geeft.

Maar goed dan moet ik gewoon sterk zijn en zeggen dat ik het die dag nog moet weten?

Ow dit zijn wel de dingen die ik moeilijk vind hoor :o Ik wil dus echt het risico niet lopen, dat ik in januari geen baan heb -O-

ALs ik het contract heb getekend bij tempo team voor dat project, heb ik waarschijnlijk volgende week al trainingen voor de ABN
pi_120497657
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef Spezza19 het volgende:
Helaas weer de nodige afwijzingen ontvangen. :(
Balen -O-

Maar echt het komt goed. ^O^ Ik heb zoveel vertrouwen nu _O-
pi_120497796
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Balen -O-

Maar echt het komt goed. ^O^ Ik heb zoveel vertrouwen nu _O-
Ja, zou lekker zijn om weer aan de slag te kunnen.
ABN was inmiddels wel vervuld allemaal denk ik?
pi_120497867
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:47 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja, zou lekker zijn om weer aan de slag te kunnen.
ABN was inmiddels wel vervuld allemaal denk ik?
Hij staat er weer opnieuw op voor de HBO-ers. MBO groep zit vol.
Dus je kan een poging wagen.

Contactpersoon bij Tempo Team is Selma. Nummer staat in die pm die je gestuurd heb.
Salaris is 11,70 geloof ik voor 36 uur in de week.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 10:03:26 ]
pi_120497916
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hij staat er weer opnieuw op voor de HBO-ers. MBO groep zit vol.
Dus je kan een poging wagen.

Contactpersoon bij Tempo Team is Selma. Nummer staat in die pm die je gestuurd heb.
Salaris is 11,70 geloof ik voor 6 uur in de week.
Nog wat gehoord over de PM die ik jou stuurde? ;)
pi_120498141
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nog wat gehoord over de PM die ik jou stuurde? ;)
Nee helemaal niks :N
pi_120498499
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee helemaal niks :N
;(
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 december 2012 @ 10:14:05 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120498594
quote:

Gewoon naar gesprek, als het wat wordt een dikke vinger geven aan de tijdelijke baan. Neem aan dat dat via een UB is en je hebt gewoon proeftijd?
pi_120498793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gewoon naar gesprek, als het wat wordt een dikke vinger geven aan de tijdelijke baan. Neem aan dat dat via een UB is en je hebt gewoon proeftijd?
Nee als ik vrijdag teken, dan zit ik er echt 3 maanden aan vast omdat het een project is. Krijg volgende week ook gelijk trainingen enzo.
pi_120498933
quote:

ander punt is : met je moeder werken ;(
weet niet hoe groot het bedrijf is, maar dit lijkt mij dan niet lekker werken
pi_120499032
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef charmed_angel het volgende:

Nee als ik vrijdag teken, dan zit ik er echt 3 maanden aan vast omdat het een project is. Krijg volgende week ook gelijk trainingen enzo.
Wat zouden de consequenties zijn als je bijv volgende week donderdag afbelt? Dus nadat je wel het contract hebt getekend en voor je aan de slag zou gaan? (behalve dat Tempo Team je nooit meer werk aan gaat bieden :D )

Of je zou het contract tekenen uit kunnen stellen wegens 'ziek' zijn :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120499128
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:26 schreef YebCar het volgende:

[..]

ander punt is : met je moeder werken ;(
weet niet hoe groot het bedrijf is, maar dit lijkt mij dan niet lekker werken
Mijn moeder ga ik sowieso niet tegen komen :D Zij werd in de kantine en ik kom op een andere locatie te werken :D

En ik ben er wel blij mee, dit is volgens mij de beste manier om aan een baan te komen. Via familie of vrienden ^O^
pi_120499201
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zouden de consequenties zijn als je bijv volgende week donderdag afbelt? Dus nadat je wel het contract hebt getekend en voor je aan de slag zou gaan? (behalve dat Tempo Team je nooit meer werk aan gaat bieden :D )

Of je zou het contract tekenen uit kunnen stellen wegens 'ziek' zijn :@
Ik heb eigenlijk geen idee :D
Maar volgens mij heb ik volgende week al trainingen van de ABN.
Maar dat hoor ik dus allemaal vrijdag. Je hebt ook kas dat ik pas 2-1 een training heb.

Maar ik kan ook wel de afspraak verzetten, morgenmiddag laat even bellen? Zeggen dat ik met hoge koorts op bed lig. En of het tekenen van het contract uitgesteld kan worden naar volgende week donderdag, tenzij er volgende week trainingen zijn?
pi_120499208
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Mijn moeder ga ik sowieso niet tegen komen :D Zij werd in de kantine en ik kom op een andere locatie te werken :D

En ik ben er wel blij mee, dit is volgens mij de beste manier om aan een baan te komen. Via familie of vrienden ^O^
aha , dan heb ik niets gezegd. Het lijkt mij kut als bv je moeder een management rol vervulde oid.
dan zullen er leuke verhalen te ronde gaan :D
pi_120499225
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef YebCar het volgende:

[..]

aha , dan heb ik niets gezegd. Het lijkt mij kut dat bv je moeder een management rol vervulde oid.
dan zullen er leuke verhalen te ronde gaan :D
Hahaha nee hoor :P
En sowieso kan ik het wel goed vinden met mijn moeder :@
  woensdag 19 december 2012 @ 10:45:22 #175
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_120499611
quote:

[..]

Dit ben ik een keer tegen gekomen;
1.De uitzendovereenkomst die is aangegaan voor bepaalde tijd kan te allen tijde door de uitzendkracht en door de uitzendonderneming tussentijds worden opgezegd tegen de eerstvolgende werkdag, met inachtneming van de hierna in lid 2 vermelde opzegtermijnen, tenzij tussentijdse opzegging uitdrukkelijk schriftelijk in de uitzendovereenkomst is uitgesloten. Uitsluiting van tussentijdse opzegging is slechts mogelijk indien de uitzendovereenkomst is aangegaan voor de duur van drie maanden of langer.
2.1.De in lid 1 van dit artikel bedoelde opzegtermijnen bedragen voor de uitzendkracht: 1.bij een overeenkomst voor bepaalde tijd van drie maanden of korter: zeven kalenderdagen;

Dus maximaal 7 dagen opzegtermijn, denk ik zo.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 december 2012 @ 11:29:53 #176
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120501165
quote:

[..]

Ah, nou ja dan gewoon aangeven in je gesprek morgen. Dat je heel enthousiast ben, dat je er graag wil werken maar dat je wel vrijdagochtend ergens anders het contract moet tekenen voor een project voor 3 maanden. Dus als zij net zo enthousiast zijn als jij moet er wel snel een beslissing worden genomen.

Lijkt me dat iedereen begrijpt dat je geen risico neemt als je werkloos bent en gewoon tekent voor die 3 maanden als je niets anders hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 december 2012 @ 11:31:05 #177
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120501213
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Maar dat hoor ik dus allemaal vrijdag. Je hebt ook kas dat ik pas 2-1 een training heb.

Maar ik kan ook wel de afspraak verzetten, morgenmiddag laat even bellen? Zeggen dat ik met hoge koorts op bed lig. En of het tekenen van het contract uitgesteld kan worden naar volgende week donderdag, tenzij er volgende week trainingen zijn?
Nee dat risico zou ik zeker niet nemen.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:02:32 #178
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120502183
quote:

Dus goed laten merken wie je bent, wat je wil en dat zij dus jou aan moeten nemen, dan weet je dat heus wel voor vrijdag denk ik. Gesprek kan je hoe dan ook gewoon aangaan...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_120502579
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Tussen kerst en oud en nieuw nog trainingen? Je moet het maar willen, de meeste bedrijven zijn dan gesloten.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:24:17 #180
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120502814
Hoe zit het hier eigenlijk mee, als je een gesprek hebt gehad na 3 maand, ben je dan verplicht om dit te doen?

U kunt ook in aanmerking komen voor een proefplaatsing. U werkt dan maximaal 3 maanden op proef bij een werkgever. In die tijd betaalt uw werkgever u geen loon, maar houdt u uw uitkering. Uw werkgever moet wel op papier verklaren dat hij van plan is om u een contract aan te bieden van minimaal 6 maanden. Samen met uw werkgever bekijkt u hoe het gaat. Als u allebei tevreden bent over de proefplaatsing, kunt u ‘echt’ beginnen.

Ik lees dat als je aan de slag zou moeten gaan voor de uren die je voorheen ook werkte maar dan geen loon krijgt maar je huidige uitkering. Dan kan je toch als het ware net zo goed thuis blijven zitten als je het heel direct bekijkt?! Dan werk je dus eigenlijk best wel voor niks...

[ Bericht 8% gewijzigd door INViCTuS op 19-12-2012 12:32:53 ]
Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_120503057
Dat klopt. Zou ik niet doen trouwens, heel veel bedrijven buiten dit uit want het kost ze geen cent en na drie maanden nemen ze gewoon weer een andere werkloze via het CWI in dienst.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:33:19 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120503076
quote:
3s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee dat risico zou ik zeker niet nemen.
Dit. Gewoon eerlijk en duidelijk zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 19 december 2012 @ 12:34:34 #183
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120503113
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:16 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Tussen kerst en oud en nieuw nog trainingen? Je moet het maar willen, de meeste bedrijven zijn dan gesloten.
En waarom zou je niet willen als het 3 maanden werk + verbetering kennis en vaardigheden betekent?
  woensdag 19 december 2012 @ 12:34:45 #184
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120503124
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat klopt. Zou ik niet doen trouwens, heel veel bedrijven buiten dit uit want het kost ze geen cent en na drie maanden nemen ze gewoon weer een andere werkloze via het CWI in dienst.
Ik heb binnenkort zo'n gesprek en keek is wat er besproken zou kunnen worden. Werd er niet veel wijzer uit behalve dat. Neemt dat veel tijd in beslag? Ik zou het ook zeker niet doen nee. Mad vroeg opstaan zonder dat je daar loon voor krijgt...
Never Stop Exploring!
  woensdag 19 december 2012 @ 12:35:38 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120503153
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:34 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Ik heb binnenkort zo'n gesprek en keek is wat er besproken zou kunnen worden. Werd er niet veel wijzer uit behalve dat. Neemt dat veel tijd in beslag? Ik zou het ook zeker niet doen nee. Mad vroeg opstaan zonder dat je daar loon voor krijgt...
Je krijgt toch geld? Of zie je het niet zitten om iets te doen om uit je uitkering te komen?
  woensdag 19 december 2012 @ 12:38:43 #186
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120503247
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je krijgt toch geld? Of zie je het niet zitten om iets te doen om uit je uitkering te komen?
Liever gister dan vandaag maar ik vind dat het daar nogal vreemd staat. Eigenlijk staat er gewoon dat je gratis gaat werken voor een bedrijf en geen loon wilt. Ik zou dus overdag niet meer kunnen solliciteren en s'avonds ben je klaar met werken en plof je lekker, zoals voorheen, op de bank neer om vervolgens 3 maand geen loon te krijgen maar gewoon je uitkering. Nou jottem....
Never Stop Exploring!
  woensdag 19 december 2012 @ 12:39:40 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120503285
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:38 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Liever gister dan vandaag maar ik vind dat het daar nogal vreemd staat. Eigenlijk staat er gewoon dat je gratis gaat werken voor een bedrijf en geen loon wilt. Ik zou dus overdag niet meer kunnen solliciteren en s'avonds ben je klaar met werken en plof je lekker, zoals voorheen, op de bank neer om vervolgens 3 maand geen loon te krijgen maar gewoon je uitkering.
Dat onderschrijf ik wel trouwens. 40 uur werken zou iets teveel van het goede zijn. 28 uur is realistischer, zodat je tijd hebt om verder te solliciteren .
pi_120503341
Ik heb weer werk! Na nog geen week ww belde mijn werkgever weer op }:| Klinkt *O* , maar ik heb dus wel een halfjaar lopen stressen en solliciteren omdat ik wist dat het einde van mijn contract eraan zat te komen. Al die drukte om niks.... Dus ik zit nog steeds een beetje tussen -O- en *O* in.
pi_120503412
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb weer werk! Na nog geen week ww belde mijn werkgever weer op }:| Klinkt *O* , maar ik heb dus wel een halfjaar lopen stressen en solliciteren omdat ik wist dat het einde van mijn contract eraan zat te komen. Al die drukte om niks.... Dus ik zit nog steeds een beetje tussen -O- en *O* in.
Nou, dat kan ik me voorstellen zeg! :o Maar wel *O* dat je niet langer in de WW hoeft! Hoe zeker is het nu dan dat je je baan kan houden?
  woensdag 19 december 2012 @ 12:43:14 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120503414
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef _Arual_ het volgende:
Wat apart. Waarom mag je nu weer terugkomen?
pi_120503425
lastig... een brief schrijven naar een nog nieuwe op te zetten organisatie waar geen site en adresgegevens bij staan..... Alleen een vacaturetekst...

ow en hebben jullie een gewone CV of er iets creatiefs van gemaakt? Dus niet een standaard opsomming in word maar bijv iets in indesign ofzo gemaakt... Hier staan wel wat vb tussen. Niet alles is even bruikbaar (druk enzo) http://speckyboy.com/2011(...)me-design-ever-seen/ Het is ook misschien voor welke functie je reageert idd.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_120503491
De zoekacties van vandaag zijn weer weinig hoopgevend.... Uiteraard niks te vinden waar ik op basis van ervaring voor in aanmerking kom.

Maar goed, we blijven verder zoeken.
pi_120503497
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:43 schreef Apotheose het volgende:
lastig... een brief schrijven naar een nog nieuwe op te zetten organisatie waar geen site en adresgegevens bij staan..... Alleen een vacaturetekst...

ow en hebben jullie een gewone CV of er iets creatiefs van gemaakt? Dus niet een standaard opsomming in word maar bijv iets in indesign ofzo gemaakt... Hier staan wel wat vb tussen. Niet alles is even bruikbaar (druk enzo) http://speckyboy.com/2011(...)me-design-ever-seen/ Het is ook misschien voor welke functie je reageert idd.
Ik zou niet eens de moeite nemen om zulke cv's te lezen.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 19 december 2012 @ 12:46:14 #194
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_120503516
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat onderschrijf ik wel trouwens. 40 uur werken zou iets teveel van het goede zijn. 28 uur is realistischer, zodat je tijd hebt om verder te solliciteren .
Heb je daar inspraak op dan? Niet echt motiverend ofzo... dan zou ik eerder nog ergens anders vrijwilligerswerk gaan doen wat ik leuk zou vinden ;) Ik weet niet of mij dat gaat worden voorgesteld hoor maar ben er gewoon beniewd naar. Weet verder ook niet hoe zo'n gesprek er uit ziet.
Never Stop Exploring!
pi_120503630
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat kan ik me voorstellen zeg! :o Maar wel *O* dat je niet langer in de WW hoeft! Hoe zeker is het nu dan dat je je baan kan houden?
Mijn contract wordt als het ware gewoon voortgezet. Ik heb na anderhalf jaar bij deze werkgever geen contractverlenging meer gekregen. Normaal wordt na twee jaar gekeken of je een vast contract krijgt. Dat gebeurt nu ook, over een halfjaar dus al. Ze hadden ook drie maanden kunnen wachten om me dan opnieuw die riedel van twee jaar tijdelijke contracten af te laten draaien.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat apart. Waarom mag je nu weer terugkomen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120503654
quote:
7s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

waarom niet?
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 19 december 2012 @ 12:50:57 #197
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120503663
quote:

[..]

Waarom niet? Ook de wat meer conservatief opgemaakte niet?
pi_120503822
quote:

[..]

Ik heb ook een creatief cv, weliswaar iets minder wild, maar het heeft wel wat weg van een tijdschriftartikel. Heel mijn loopbaan in één oogopslag. Ik ben uiteindelijk vier keer op gesprek geweest, en ik kreeg steeds deze reactie op mijn cv: _O_

Ik solliciteerde overigens wel op de wat creatievere banen.
pi_120503826
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:50 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom niet? Ook de wat meer conservatief opgemaakte niet?
Een cv moet duidelijk zijn, ik heb toch geen zin om op zoek te moeten gaan naar informatie of hem een paar keer te moeten draaien zodat ik alles kan lezen.

Maar goed, ik zit niet in de positie dat ik überhaupt cvs mag lezen :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 19 december 2012 @ 12:57:50 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_120503924
Mijn cv was tot voor kort zeer stijf en conservatief, maar aangezien mijn enthousiasme en creativiteit mijn grootste USP's zijn, heb ik besloten mijn cv hier op aan te passen. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik sindsdien een stuk minder succesvol ben in het solliciteren :')
Maar dat ligt aan de markt denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')