abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120478359
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:41 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Niet eens in de gehandicaptenzorg eigenlijk.
Ben afgestudeerd MWD (maatschappelijk werk en dienstverlening)-er, ben hier niet eens voor opgeleid. Mehn, laat dat over aan HBO-V -ers ofzo.

Ik hoop stiekem dat ze me niet aannemen, mien ouders pushen me wel heel erg om de baan aan te nemen 'want je kan beter betaald solliciteren dan onbetaald'. Ook al werk ik nu alsnog al, ik kijk liever rond naar een baan met cliënten die wat intelligenter zijn of minstens voor zichzelf kunnen zorgen.

Ik zoek overigens in Groningen, Leeuwarden of in Leek. Het liefst met verslaafden of jongeren :')
misschien kun je wat vinden via http://www.medivacature.nl :) laat je niet misleiden door de url
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_120479298
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:33 schreef Copthorne het volgende:
Een sollicitatiegesprek duurt toch normaal gesproken een half uurtje?
Een half uur? Lijkt me extreem kort.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  Moderator dinsdag 18 december 2012 @ 21:25:41 #153
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120479763
Mijne was 1,5 uur :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:51:03 #154
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_120481934
Mijn gesprekken in mijn ' loopbaan' (verschillende banen):

1e gesprek:
1x 20 minuten (horeca)
1x 35 minuten (kantoor/starter)
1x 1 uur (kantoor/doorstromer/huidige baan)

2e gesprek
1x 80 minuten (kantoor/huidige baan)
Bij andere banen geen 2e gesprek gehad, maar meteen aangenomen.
klerkje
  dinsdag 18 december 2012 @ 23:31:12 #155
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120488685
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

misschien kun je wat vinden via http://www.medivacature.nl :) laat je niet misleiden door de url
Thanks! Stond niet heel veel in, denk dat 't hier in 't Noorden meer zorgpleinnoord.nl is :@
  woensdag 19 december 2012 @ 06:16:48 #156
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_120495494
@scorpie
wat een engbek ben jij zeg :r
pi_120497282
Ik heb even jullie advies nodig :o

- Ik ben aangenomen bij de ABN, via het uitzendbureau. Project van 3 maanden, starten 4 januari 2013. Tekenen van het contract is aanstaande vrijdag om 9:30 uur

- Nu word ik gebeld door een bedrijf bij mij in de buurt, 5 minuten fietsen. Nu heb ik morgen een sollicitatiegesprek om kwart voor 1. Die baan is voor minimaal een jaar en kans op een vast baan. Ik ga denk ik ook wel meer verdienen en het is natuurlijk lekker dichtbij. Start is ook in januari 2013.

Het gesprek van morgen is via via gegaan. Mijn moeder werkt bij dat bedrijf, en zij kon mij vertellen dat ze enthousiast waren, en de kans groot is, dat als ik morgen enthousiast doe en het gesprek goed doorloop, ik aangenomen word.

Maar ja wat moet ik nou? Ik wil niet het risico nemen op geen baan in januari. Dus ik wil het project ABN nog niet afzeggen!
pi_120497448
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:27 schreef charmed_angel het volgende:

- Ik ben aangenomen bij de ABN, via het uitzendbureau. Project van 3 maanden, starten 4 januari 2013. Tekenen van het contract is aanstaande vrijdag om 9:30 uur

- Nu word ik gebeld door een bedrijf bij mij in de buurt, 5 minuten fietsen. Nu heb ik morgen een sollicitatiegesprek om kwart voor 1. Die baan is voor minimaal een jaar en kans op een vast baan. Ik ga denk ik ook wel meer verdienen en het is natuurlijk lekker dichtbij. Start is ook in januari 2013.

Het gesprek van morgen is via via gegaan. Mijn moeder werkt bij dat bedrijf, en zij kon mij vertellen dat ze enthousiast waren, en de kans groot is, dat als ik morgen enthousiast doe en het gesprek goed doorloop, ik aangenomen word.

Maar ja wat moet ik nou? Ik wil niet het risico nemen op geen baan in januari. Dus ik wil het project ABN nog niet afzeggen!
Morgen naar het sollicitatiegesprek gaan en zeggen dat je een tijdelijke baan hebt gekregen, maar veel liever bij hun zou willen werken, maar dat je dat dus wel voor vrijdag 9:00 moet weten!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120497490
Helaas weer de nodige afwijzingen ontvangen. :(
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120497644
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Morgen naar het sollicitatiegesprek gaan en zeggen dat je een tijdelijke baan hebt gekregen, maar veel liever bij hun zou willen werken, maar dat je dat dus wel voor vrijdag 9:00 moet weten!
En dat gewoon aangeven aan het einde van het gesprek toch?
Nu weet ik dat de beslisser op vrijdag vrij is. Ik ben zo bang dat hij pas maandag of donderdag uitsluitsel geeft.

Maar goed dan moet ik gewoon sterk zijn en zeggen dat ik het die dag nog moet weten?

Ow dit zijn wel de dingen die ik moeilijk vind hoor :o Ik wil dus echt het risico niet lopen, dat ik in januari geen baan heb -O-

ALs ik het contract heb getekend bij tempo team voor dat project, heb ik waarschijnlijk volgende week al trainingen voor de ABN
pi_120497657
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:34 schreef Spezza19 het volgende:
Helaas weer de nodige afwijzingen ontvangen. :(
Balen -O-

Maar echt het komt goed. ^O^ Ik heb zoveel vertrouwen nu _O-
pi_120497796
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:41 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Balen -O-

Maar echt het komt goed. ^O^ Ik heb zoveel vertrouwen nu _O-
Ja, zou lekker zijn om weer aan de slag te kunnen.
ABN was inmiddels wel vervuld allemaal denk ik?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_120497867
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:47 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja, zou lekker zijn om weer aan de slag te kunnen.
ABN was inmiddels wel vervuld allemaal denk ik?
Hij staat er weer opnieuw op voor de HBO-ers. MBO groep zit vol.
Dus je kan een poging wagen.

Contactpersoon bij Tempo Team is Selma. Nummer staat in die pm die je gestuurd heb.
Salaris is 11,70 geloof ik voor 36 uur in de week.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 10:03:26 ]
pi_120497916
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hij staat er weer opnieuw op voor de HBO-ers. MBO groep zit vol.
Dus je kan een poging wagen.

Contactpersoon bij Tempo Team is Selma. Nummer staat in die pm die je gestuurd heb.
Salaris is 11,70 geloof ik voor 6 uur in de week.
Nog wat gehoord over de PM die ik jou stuurde? ;)
pi_120498141
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nog wat gehoord over de PM die ik jou stuurde? ;)
Nee helemaal niks :N
pi_120498499
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee helemaal niks :N
;(
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 19 december 2012 @ 10:14:05 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_120498594
quote:

Gewoon naar gesprek, als het wat wordt een dikke vinger geven aan de tijdelijke baan. Neem aan dat dat via een UB is en je hebt gewoon proeftijd?
pi_120498793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gewoon naar gesprek, als het wat wordt een dikke vinger geven aan de tijdelijke baan. Neem aan dat dat via een UB is en je hebt gewoon proeftijd?
Nee als ik vrijdag teken, dan zit ik er echt 3 maanden aan vast omdat het een project is. Krijg volgende week ook gelijk trainingen enzo.
pi_120498933
quote:

ander punt is : met je moeder werken ;(
weet niet hoe groot het bedrijf is, maar dit lijkt mij dan niet lekker werken
pi_120499032
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef charmed_angel het volgende:

Nee als ik vrijdag teken, dan zit ik er echt 3 maanden aan vast omdat het een project is. Krijg volgende week ook gelijk trainingen enzo.
Wat zouden de consequenties zijn als je bijv volgende week donderdag afbelt? Dus nadat je wel het contract hebt getekend en voor je aan de slag zou gaan? (behalve dat Tempo Team je nooit meer werk aan gaat bieden :D )

Of je zou het contract tekenen uit kunnen stellen wegens 'ziek' zijn :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120499128
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:26 schreef YebCar het volgende:

[..]

ander punt is : met je moeder werken ;(
weet niet hoe groot het bedrijf is, maar dit lijkt mij dan niet lekker werken
Mijn moeder ga ik sowieso niet tegen komen :D Zij werd in de kantine en ik kom op een andere locatie te werken :D

En ik ben er wel blij mee, dit is volgens mij de beste manier om aan een baan te komen. Via familie of vrienden ^O^
pi_120499201
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zouden de consequenties zijn als je bijv volgende week donderdag afbelt? Dus nadat je wel het contract hebt getekend en voor je aan de slag zou gaan? (behalve dat Tempo Team je nooit meer werk aan gaat bieden :D )

Of je zou het contract tekenen uit kunnen stellen wegens 'ziek' zijn :@
Ik heb eigenlijk geen idee :D
Maar volgens mij heb ik volgende week al trainingen van de ABN.
Maar dat hoor ik dus allemaal vrijdag. Je hebt ook kas dat ik pas 2-1 een training heb.

Maar ik kan ook wel de afspraak verzetten, morgenmiddag laat even bellen? Zeggen dat ik met hoge koorts op bed lig. En of het tekenen van het contract uitgesteld kan worden naar volgende week donderdag, tenzij er volgende week trainingen zijn?
pi_120499208
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:32 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Mijn moeder ga ik sowieso niet tegen komen :D Zij werd in de kantine en ik kom op een andere locatie te werken :D

En ik ben er wel blij mee, dit is volgens mij de beste manier om aan een baan te komen. Via familie of vrienden ^O^
aha , dan heb ik niets gezegd. Het lijkt mij kut als bv je moeder een management rol vervulde oid.
dan zullen er leuke verhalen te ronde gaan :D
pi_120499225
quote:
2s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef YebCar het volgende:

[..]

aha , dan heb ik niets gezegd. Het lijkt mij kut dat bv je moeder een management rol vervulde oid.
dan zullen er leuke verhalen te ronde gaan :D
Hahaha nee hoor :P
En sowieso kan ik het wel goed vinden met mijn moeder :@
  woensdag 19 december 2012 @ 10:45:22 #175
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_120499611
quote:
17s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dit ben ik een keer tegen gekomen;
1.De uitzendovereenkomst die is aangegaan voor bepaalde tijd kan te allen tijde door de uitzendkracht en door de uitzendonderneming tussentijds worden opgezegd tegen de eerstvolgende werkdag, met inachtneming van de hierna in lid 2 vermelde opzegtermijnen, tenzij tussentijdse opzegging uitdrukkelijk schriftelijk in de uitzendovereenkomst is uitgesloten. Uitsluiting van tussentijdse opzegging is slechts mogelijk indien de uitzendovereenkomst is aangegaan voor de duur van drie maanden of langer.
2.1.De in lid 1 van dit artikel bedoelde opzegtermijnen bedragen voor de uitzendkracht: 1.bij een overeenkomst voor bepaalde tijd van drie maanden of korter: zeven kalenderdagen;

Dus maximaal 7 dagen opzegtermijn, denk ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')