Al twee zelfs?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij dacht: er zijn er al twee, laat ik er ook nog één maken?
Opdat we niet vergeten.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:12 schreef Gert het volgende:
Dit topic mag weer open.
Waarom ging het topic dicht? Dat was een beslissing van Danny, die dag-in-dag-uit door allerlei figuren en randfiguren gemaild wordt over het opaatje-topic. Dan weer zijn bans onterecht, dan weer moeten de namen van iemands kinderen uit het topic, etc. Ook worden er dreigementen geuit, en laatst eiste 'opaatje' dat al zijn foto's van FOK! af moeten.
Nou zijn de (F)A's echt wel wat gewend, maar het marginale opaatje-topic geeft verhoudingsgewijs een hele hoop overlast.
Waarom mag het topic weer open? Ik heb bij Danny aangegeven het jammer te vinden als volk dat niet helemaal fris in de bovenkamer is gaat bepalen of een topicreeks bestaansrecht heeft. We gaan dus nog wat strakker optreden tegen het aanvallen van andere users. En dat geldt dus ook voor de users die al langer op FOK! zitten. De context wordt echt wel meegewogen, maar puur venijn zonder knipoog of zelfrelativering wordt geband. En de wazige praatjes en onderlinge steekjes door/over oude koeien op andere chats en fora mogen ook achterwege blijven.
Verder is bij opaatje gecheckt dat hij het topic helemaal niet dicht wilde hebben en zijn foto's weg, integendeel.
Waar het op neerkomt: users die het topic graag open willen houden, help mee om het leuk te houden.
Er zijn ook users die er trots op zijn dat "zij" het topic dicht hebben gekregen. Dat bespreken ze dan onderling in chats. Figuren met dergelijke intenties zullen we proberen te weren.
On topic: vanavond waren het dus vissticks met spinazie! :-9
Was het vérse spinazie?
Ik heb een uitstekend geheugen, en ook dit verhaal komt me als zwaar gelul over louter en alleen om dit topic Opa vrij te kunnen geven aan ruim 80% offtopic postings waarvan ook nog ruim de helft een zeer kwalijke inhoud bevatten die in elk ander topic al makkelijk voor moderatie in aanmerking zouden komen, ga dit nou niet proberen goed te praten hierquote:Op donderdag 13 december 2012 16:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
En om 't serieus te houden, nog even ter herhaling de post mbt de opaatje-reeks.
[..]
Opdat we niet vergeten.
Er is hier maar één pareltje!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:36 schreef Copycat het volgende:
Oe, die eerste was wel een pareltje!
dank je moppie, ik hou ook van jouquote:Op donderdag 13 december 2012 17:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er is hier maar één pareltje!
Pleit jij nu voor strengere moderatie? 't moet ook niet gekker wordenquote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik heb een uitstekend geheugen, en ook dit verhaal komt me als zwaar gelul over louter en alleen om dit topic Opa vrij te kunnen geven aan ruim 80% offtopic postings waarvan ook nog ruim de helft een zeer kwalijke inhoud bevatten die in elk ander topic al makkelijk voor moderatie in aanmerking zouden komen, ga dit nou niet proberen goed te praten hier
Ik heb al een aardig beeld bij je Gert, je gaat me al meer tegenvallenquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:43 schreef Gert het volgende:
"Een Drion-pil voor de bultrug" it is. Bijzondere TT.
Dat staat met die fragiele mindset gelijk aan een doodvonnis.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:07 schreef Leandra het volgende:
Mwah, misschien zou een maandje KLB het gemiep hier wat verminderen?
Wat een flauwekul.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik heb al een aardig beeld bij je Gert, je gaat me al meer tegenvallen
[ afbeelding ]
Ga heen met je flauwekul, het gaat nergens meer om het Opatopic en dat weet jij net zo goed als ikquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.
Je maakt je drukker om Oop dan die ouwe zelf.
Meer? Het ging van meet af aan nooit ergens over. Een vroegoude, stinkende man in een vies shirt en een oude stoel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:13 schreef QuarterBack het volgende:
Ga heen met je flauwekul, het gaat nergens meer om het Opatopic en dat weet jij net zo goed als ik
Ik heb je uitgelegd hoe we het opaatje topic modereren en waarom. Het bevalt jou over-, óverduidelijk niet, maar dat ongenoegen voortdurend posten gaat niet helpen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:13 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ga heen met je flauwekul, het gaat nergens meer om het Opatopic en dat weet jij net zo goed als ik
Nou, doe je best dan met moderaten stoere boyquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb je uitgelegd hoe we het opaatje topic modereren en waarom. Het bevalt jou over-, óverduidelijk niet, maar dat ongenoegen voortdurend posten gaat niet helpen.
Thx Poes, maar ik val meer op die belabberde moderatie in het opa-topic, die wel een grote bek geeft bij kritiek maar verder de boel de boel laat vanwege blijkbaar prettige postaantallenquote:Op zondag 16 december 2012 08:39 schreef Poezewoes het volgende:
Grappig om te lezen dat sommige zich aangevallen voelen, QuarterBack heeft wel een punt!
'Grote bek'? Ik heb je uitgelegd hoe ik mod en waarom. Jij bent het er niet mee eens en kunt je daar niet bij neerleggen. Gevolg: je loopt hier week in week uit zuur te zeuren en draagt werkelijk helemaal niéts leuks bij. En nu word je nog onbeschoft ook. Kap nu eens.quote:Op zondag 16 december 2012 16:39 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Thx Poes, maar ik val meer op die belabberde moderatie in het opa-topic, die wel een grote bek geeft bij kritiek maar verder de boel de boel laat vanwege blijkbaar prettige postaantallen
Dubbel...quote:Op zondag 16 december 2012 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
'Grote bek'? Ik heb je uitgelegd hoe ik mod en waarom. Jij bent het er niet mee eens en kunt je daar niet bij neerleggen. Gevolg: je loopt hier week in week uit zuur te zeuren en draagt werkelijk helemaal niéts leuks bij. En nu word je nog onbeschoft ook. Kap nu eens.
Janken kreng, harder, harder!quote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef QuarterBack het volgende:
Dat van die grote bek neem ik terug sorry daarvoor, maar iets leuks bijdragen in dat wespenest wat jij daar toelaat is zowat onmogelijk geworden
Ja iedereen heeft een eigen mening, maar als iemand sorry zegt, dat is toch netjes?quote:
-edit-quote:Op maandag 17 december 2012 16:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft een eigen mening, maar als iemand sorry zegt, dat is toch netjes?
Wil hier toch ff op reageren, meestal is het actie reactie, ik zag gisteravond laat dus iemand nog een bommetje gooien en dan er bijna bij zeggen "ik rel niet"quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:36 schreef Gert het volgende:
Ook hier de 'final call' maar even waar jij op reageert: RLS / Stream van Opaatje #109 Vrede op aarde en zulks
Jian, ik snap dat je liever meer speelruimte krijgt. Maar waar eerst zelfregulering en een dringend verzoek nog wel enigszins werkten, lijkt nu het hek van de dam.
Ook users waarvan ik verwacht dat die wel aanvoelen wanneer ze even moeten dimmen gaan onverminderd door. En dan kijk ik gisteravond nog even, zie ik allemaal posts met hypocriet dit en schijnheilig dat. En dan hoop ik dat er nog wat druk van de ketel moet. Nou toe dan maar, laat nog maar heel even gaan dan.
En dan begint vanochtend het gezeik gewoon weer opnieuw, met een ander kliekje. Ja dahag.
Ik mag en wil het niet op z'n beloop laten, dus dan zijn er na enkele tevergeefse verzoeken om elkaar niet in de haren te vliegen m.i. nog twee mogelijkheden: de teugels heel hard aanhalen of het opaatje-topic opheffen. Ik wil dat van die teugels eerst proberen. En dat betekent inderdaad dat je iemand geen bloemetjesjurk meer noemt, dat je iemand niet steeds belachelijk maakt om spelfouten omdat je zelf een wat betere taalbeheersing hebt, laat staan dat je over iemands partner, kinderen etc begint of iemand ziektes toewenst (niet dat jij dat allemaal doet, dit zijn voorbeelden).
quote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is hier af en toe een wedstrijdje wie er het grofst over opa kan zijn. En dat gaat soms erg ver.
Dat opa schuttingtaal uitslaat en "bedreigingen" snauwt, is dat erger dan, bijvoorbeeld, suggereren dat hij in het geniep anale spelletjes speelt met zijn voormalige celmaat en dat hij oma mishandelt? Mwah, ik vind van niet.
Aan de andere kant moet opa ook niet zeuren, met de ziektes en geslachtdelen die hij de ether in slingert. Als je je zulke platvloerse opmerkingen op een stream permitteert over anderen dan heb je weinig recht van klagen.
Ik dacht even dat die kleinzoon eigenlijk een kleindochter was, wegens de "ze" van Maargoquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:17 schreef Jian het volgende:
Hij heeft helemaal geen kleinzoon, het is een fictief ventje, echt ...
Dat dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht even dat die kleinzoon eigenlijk een kleindochter was, wegens de "ze" van Maargo
Ik Feedbackquote:Op woensdag 19 december 2012 08:18 schreef Leandra het volgende:
Als je een topic niet kunt handelen dan kun je ook zelf besluiten er niet meer te posten ipv voor sluiting te pleiten.
Het topic redt het echt wel zonder jouw inbreng.
Sluiting is nooit de beste oplossing.quote:Op woensdag 19 december 2012 02:22 schreef QuarterBack het volgende:
op korte termijn is sluiting vooralsnog de beste optie lijkt me
Neem gelijk even de vraag mee waar het "scherpte-niveau" ligt van wat een poster mag posten in bijvoorbeeld zo'n fake-rls als WIDEM... ik ben behoorlijk pissed-off als je me nog volgen wil...quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:04 schreef Gert het volgende:
Die discussie is inderdaad al gevoerd vorig jaar. WIDM in TV ligt op zich meer voor de hand. Maar in RLS is het erg rustig en WIDM is te klein c.q. heeft een te lagze uitzendfrequentie voor een eigen forum.
Wat betreft het grouperen van WIDM-topics. Hebben we vorig jaar niet gedaan, maar een subforum is denk ik toch wel handig. Ik leg het even 'achter' neer.
Ja hoor, de FB is niet alleen voor het Opaatje-topic, al heeft het daar soms weleens de schijn vanquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:00 schreef Pino112 het volgende:
Mogen we hier feedback dumpen over het WIDM-subforum?
Als je op de WIDM filter klikt heb je alleen de WIDM topics bij elkaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Misschien ben ik erg blonT, maar ik blijf me maar afvragen wat het creëren van een subforum voor zin heeft als de WIDM-topics ook nog ongebundeld door het RLS-forum zwerven...
O.. En ik maar denken dat er een subforum was gecreëerd om de niet-WIDM'ers een beetje te ontzien..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je op de WIDM filter klikt heb je alleen de WIDM topics bij elkaar.
Dat is 't doel.
Misschien de rest het predicaat "overig" o.i.d. meegeven, waarop kan worden gefilterd? Het is hoe dan ook vrij hinderlijk om andere topics terug te vinden in deze situatie.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
De bedoeling is iets specifieks te filteren, 'overig' is weinig specifiek
Misschien wat filteren op HipHop in het Opa-topic? Duidelijkere filter kan ik ik niet verzinnen op dit moment...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
De bedoeling is iets specifieks te filteren, 'overig' is weinig specifiek
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
En daar ben ik weer, ditmaal gaat het om het oeverloos en zinloos blijven posten van OP's in alle vormen en door vele vervelende, blijkbaar jaloerse posters die hun gram niet hebben kunnen halen tijdens een nieuwe OpeningsPost...
Graag zou ik deze steeds weer terugkerende vervuiling in het Opa-topic een halt toegeroepen zien...
Een OP en dan dat de rest zijn kop houdt, zou dat kunnen please?
Kusje erop.....
Een SC is een SC, daar wordt over allerhande zaken gesproken en zolang daar de regels van FOK niet met voeten getreden worden lijkt mij dat er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie dat wederom een verstandige beslissing is genomen door het opnieuw sluiten van het Opa-topic, ik vertrouw er op dat de Moderatie nu voldoende tijd heeft om te blijven monitoren dat nu de RLS SC niet omgebouwd gaat worden tot reserve Opa-topic hé? Thx alvast hiervoor..
En beterschap Danny...
Zeker, wil de discussie ook aangaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |