Ah, dat was 't het dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 07:52 schreef Anniebab het volgende:
Goeiemorgen,, ik ben weer bijgelezen....hahha n wespennest was er niks bij....
Al duurt het nog 3 weken, ik ben al helemaal in de Kerstsfeerquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:06 schreef pullup het volgende:
Eentje dan Gert om het topic goed in te luiden![]()
Gewoon geen kerstmuziek opzetten scheeld al een heleboelquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:28 schreef pullup het volgende:
3 wekenEn dan 3 weken naar Miley moeten luisteren
Dat timmert de kerstsfeer er wel behoorlijk uit
We hebben ook Kaailie Mineuk nog...quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:28 schreef pullup het volgende:
3 wekenEn dan 3 weken naar Miley moeten luisteren
Dat timmert de kerstsfeer er wel behoorlijk uit
ja... suus hebben we ook nogquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:30 schreef pullup het volgende:
Ik ben op deze mooie dag ervandoorZie jullie allemaal vanavond weer hoor
Ik ook!! Althans ik mag zorgdragen voor diverse salades, de champagne,de wodka, de wijn en kaviaar, de haring, de zalm, de gevulde eieren en kippen, de konijnenbout, lamsbout, en stukjes varken en dan ben ik vast nog wel iets vergetenquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:36 schreef jacqhassel het volgende:
Gelukkig moet ik werken met kerst Zoa
Ik denk dat opa nog aan het stofzuigen is en aan het stoffen , eerst het werk en dan pas de stream tochquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef Goofy16 het volgende:
goedemorgen lieve Fokkers,alweer een druilerige dag,neem plu en regenjas mee als je naar buiten gaat![]()
zou opa een regenjas en plu hebben?
Opa komt alleen met de bbq buiten en dan zal het wel mooi weer zijn neem ik aan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef Goofy16 het volgende:
goedemorgen lieve Fokkers,alweer een druilerige dag,neem plu en regenjas mee als je naar buiten gaat![]()
zou opa een regenjas en plu hebben?
ja zal toch wel,kan me niet voorstellen dat hij de hele dag op zijn bed ligt en niks doet,maar goed dat weet ik niet want ik kijk zijn stream nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef selam het volgende:
[..]
Ik denk dat opa nog aan het stofzuigen is en aan het stoffen , eerst het werk en dan pas de stream toch![]()
het is dus echt een mooi weer mens?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Opa komt alleen met de bbq buiten en dan zal het wel mooi weer zijn neem ik aan.
Goeie s'morgens
Opa heeft niet de hele dag zijn stream aan, hij houd ook nog dingen privé, en gelijk heeft hij!quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:14 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ja zal toch wel,kan me niet voorstellen dat hij de hele dag op zijn bed ligt en niks doet,maar goed dat weet ik niet want ik kijk zijn stream niet
Mooi nr is ditquote:
oke hahaahahquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Opa heeft niet de hele dag zijn stream aan, hij houd ook nog dingen privé, en gelijk heeft hij!
Hij is alleen sávonds ter lering en vermaak!
Hoho je vergeet er 1, en ergernisquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hij is alleen sávonds ter lering en vermaak!
Dat is waar, maar ik erger mij er niet meer aan, Opa mag leven zoals hij wil.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hoho je vergeet er 1, en ergernis
Ik kom hier al vanaf topic 1, erg hèquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:22 schreef Goofy16 het volgende:
gek eigenlijk maar als ik zo meelees dan is er eigenlijk iedere avond het zelfde te beleven,zou opa dat niet zat worden,of de mensen die kijken,ik zie steeds zelfde verhalen en zelfde caps,maar moet eerlijk toegeven dat het soms wel leuk is om hier te lezen hoor.
nee niet erg,ik volg het ook al heel lang,maar ja lezen vind ik wel iets anders als naar de stream kijken,ik kijk liever een goede film of een mooie docu.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik kom hier al vanaf topic 1, erg hèOf nog eerder eigenlijk toen het nog door de COS heen stond.
Kijken doe ik nog maar sporadisch.
Hoi Danaquiquote:
Hey Dotquote:Op dinsdag 18 december 2012 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Danaqui
hutsel frutsel denk ik, van alles op een bord en dan geprakt
Ik denk dat je nog een beetje slaapt , het is al middag en bijna 3 uurquote:
Voor mij nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:58 schreef selam het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog een beetje slaapt , het is al middag en bijna 3 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |