nee niet sarcastisch!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:48 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Sarcastisch?![]()
OT: weer een pijnloze stap vooruit
je komt over als een onzekere puber als ik eerlijk ben en wat aan kan je hebt toch gewoon een lichaam en zijn toch gewoon arboregels dus wat aankan zit gewoon tussen je oren manquote:Op woensdag 12 december 2012 20:39 schreef Flippiee het volgende:
Onzeker. Heb ik een stageplek, word ik in ene kei onzeker of ik het wel aan kan, en wel een plek is waar ik stage wil lopen.
Succes komt goedquote:Op woensdag 12 december 2012 22:00 schreef SEMTEX het volgende:
Goed, maar wel moe. Twee sollicitatiegesprekken gehad vandaag, eentje ging goed en lijkt me mijn ideale volgende baan, de andere was niks.
Vissen?quote:
Gelukkig heb je fok nog.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg, mensen zijn echt akelig irritant zeg. Sjongejongejonge, enorm gefrustreerd.
Wat voor sport? En waar heb je last van? Kun je uberhaupt niet sporten of niet pijnvrij?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:40 schreef PinoOnline het volgende:
Na 2 maand nog last van mijn sportblessure.
Ik ben te lui om m'n tostiapparaat schoon te maken.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:36 schreef pietkanarie het volgende:
Weer eens een nachtelijk hongeraanval.
Weer iets om compleet uit te melken. origineelquote:Op donderdag 13 december 2012 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
The Hobbit
Wat een bazenfilmben benieuwd naar 2 en 3!
Jammer weer dat een stel projectgenoten moeten zeiken... They better shut the fuck up
Hmm, ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:21 schreef Luxuria het volgende:
Vindt hij me nu ook leuk of niet..?
Ja ik weet het niet.. Ik heb gisteren iig wel gemerkt dat ik hem echt heel leuk vind.quote:Op donderdag 13 december 2012 07:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hmm, ben benieuwd.
Ontopic: beetje onuitgerust, maar wel:
Wel raar dat ze die ook in drie delen hebben gesplitst, terwijl dat boek veel kleiner is dan LotR.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
The Hobbit
Wat een bazenfilmben benieuwd naar 2 en 3!
Jammer weer dat een stel projectgenoten moeten zeiken... They better shut the fuck up
Voor dat soort dingen ben ik ook echt te lui. En al helemaal 's nachts. Heb gewoon allerlei dingen uit de koelkast gepakt. Al was die ook niet al te vol meer.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ben te lui om m'n tostiapparaat schoon te maken.
En een vreselijke kutdag gehad.
Wat is dat voor iets debielsquote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen ben ik ook echt te lui. En al helemaal 's nachts. Heb gewoon allerlei dingen uit de koelkast gepakt. Al was die ook niet al te vol meer.
En... Vandaag wordt vast een betere dag.
Ot: ongeduldig. Nog steeds geen antwoord van de examencommissie of ze me alsnog kunnen inschrijven voor de toetsen nadat ik dat zelf vergeten was. Binnen onze school kun je je bij alle opleidingen tegen betaling alsnog laten inschrijven. Behalve bij mijn opleiding (pedagogiek). Omdat dat niet aansluit bij hun pedagogische visie ofzo. Het belonen/straffen idee. Omdat je dan vergeetachtiggedrag beloond of ze hielden niet van 'straffen' met het laten betalen van geld. Ik betaal toch echt liever geld
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Vind het ook vrij belachelijk ja!quote:
Je hebt het boek gelezen?quote:Op donderdag 13 december 2012 03:02 schreef Kola het volgende:
[..]
Weer iets om compleet uit te melken. origineel
boek is idd dun, maar er staat dusdanig veel in dat er goed 3 films over gemaakt kunnen worden. Ik vind het trouwens nket erg, elk beeld is prachtig om te zienquote:Op donderdag 13 december 2012 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel raar dat ze die ook in drie delen hebben gesplitst, terwijl dat boek veel kleiner is dan LotR.Maar ik wil hem wel dolgraag zien. Soon.
OT: Nog steeds ziekjes, maar leuk weekend in het vooruitzicht.
He wat jammer nou.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:41 schreef Ambipur het volgende:
Niets te hosselenAllemaal oude mannen!
Heerlijk gevoelquote:Op donderdag 13 december 2012 16:23 schreef Luxuria het volgende:
Ik ben gaar, bijna naar huis gelukkig.
Verder kriebeltjes in mijn buik
Als je weet dat het wederzijds is welquote:
Ik mijn naam?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:41 schreef Zelus het volgende:
oke, succes meid
Je doet je naam eer aan
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Verdikkeme, weer soort van alleen/eenzaam... irritant!
Dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:47 schreef Gulmez het volgende:
ik heb echt kk veel gedronken en hasj gerookt gaat niet goed met me man voel me weg zakken
Amateur!! Drink even 2 energiedrankjes weg.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:47 schreef Gulmez het volgende:
ik heb echt kk veel gedronken en hasj gerookt gaat niet goed met me man voel me weg zakken
Mooi! Aangezien je met kk aan het gooien bent, verdien je niet beter!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:47 schreef Gulmez het volgende:
ik heb 1 redbull net gedronken, het gaat alweer beter, alleen lijk ik gevoelliger voor hasj geworden snap er niks van, laatst ging ik bijna plat in de shop, kreeg toen gratis een aa drink en een mars om mijn suikerspiegel weer goed te krijgen, hopelijk gaat het over straks durf ik het niet meer aan om te blowen maar mss ook wel beter, want door de weeks is sowieso niet goed, op je werk vergeet je dan wat meer dingen is mijn ervaringquote:Op donderdag 13 december 2012 19:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Amateur!! Drink even 2 energiedrankjes weg.
Nou mooi toch. Och valt wel mee,quote:Op donderdag 13 december 2012 20:44 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb 1 redbull net gedronken, het gaat alweer beter, alleen lijk ik gevoelliger voor hasj geworden snap er niks van, laatst ging ik bijna plat in de shop, kreeg toen gratis een aa drink en een mars om mijn suikerspiegel weer goed te krijgen, hopelijk gaat het over straks durf ik het niet meer aan om te blowen maar mss ook wel beter, want door de weeks is sowieso niet goed, op je werk vergeet je dan wat meer dingen is mijn ervaring
Dan zit je aan het einde van je krachten/limiet, maar dan ben je wel je conditie aan het verbeterenquote:Op donderdag 13 december 2012 23:07 schreef Ambipur het volgende:
Wat een ruk conditie heb ik... Moest bijna kotsen!!
Dude, dit is geen slowchat.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:01 schreef PinoOnline het volgende:
Ik geloof er niet meer in fokkertjes. Heb meer zoiets van dit is het dan:')
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 14 december 2012 02:01 schreef PinoOnline het volgende:
Ik geloof er niet meer in fokkertjes. Heb meer zoiets van dit is het dan:')
I knowwwww, alles doet zeer nuquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:34 schreef Zelus het volgende:
[..]
Dan zit je aan het einde van je krachten/limiet, maar dan ben je wel je conditie aan het verbeteren
The amount of fucks given: 0quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:18 schreef PinoOnline het volgende:
[..]
Ik heb me gisternacht om 4:00 ergens voor ingeschreven
Hehe, leuk hé. Die spierpijn!quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ot: spierpijn en mn rib doet pijnkut Snowboarden
straks weer eens werken
Spierpijn is altijd goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:34 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hehe, leuk hé. Die spierpijn!Had ik ook tijdens mijn eerste keren snowboarden! Op de gekste plekken!
Ben wel een beetje jaloers hoor!Morgen ga ik weer naar mijn vrijwilligerswerk, ski en boarden met een groep kids, maar ik mag van mezelf nog niet mee doen vanwege die gekneusde rib van twee weken terug! Moet streng blijven voor mezelf, ik mag niet, niet eens voor een half uurtje!
OT: Weer wat blijer. Eindelijk een nachtje zonder tig keer wakker worden gehad.
Zie Dmquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Spierpijn is altijd goedWeet je tenminste dat je wat goeds gedaan hebt voor je lichaam
Waar werk je trouwens, Snowworld?
Positief of negatief?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:29 schreef Luxuria het volgende:
Best wel opgelucht.
Heb nu tenminste wat duidelijkheid.
Nou ik ging er al vanuit dat hij niks zou willen omdat hij niet reageerde op mijn app, maar hij heeft laten weten dat hij twijfelt. Het is dus nog geen nee, wat dat betreft is het positiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen dat het goed komt danquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:58 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nou ik ging er al vanuit dat hij niks zou willen omdat hij niet reageerde, maar hij heeft laten weten dat hij twijfelt. Het is dus nog geen nee, wat dat betreft is het positief
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef PinoOnline het volgende:
Godverdomme dit kan niet waar zijn. De grootste kneus ooit ( Niet ik dus)
gaat binnenkort trouwen. Echt dit kan gewoon niet waar zijn.
Hij heeft me ook nog eens uitgenodigd.Ik sla hem voor het altaar COMPLEET inelkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__________!
Cuz I'm Mr. Brightside
quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:27 schreef PinoOnline het volgende:
Godverdomme dit kan niet waar zijn. De grootste kneus ooit ( Niet ik dus)
gaat binnenkort trouwen. Echt dit kan gewoon niet waar zijn.
Hij heeft me ook nog eens uitgenodigd.Ik sla hem voor het altaar COMPLEET inelkaar.
Flikker op troll, dit topic is er niet om volgespamt te worden met jouw bagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:10 schreef Muck het volgende:
Ik zit aan de keukentafel huiswerk te maken na een heel positief beoordelingsgesprek op mijn werk, mijn lief is met muziek aan het knutselen, ik heb een bak koffie en de kerstboom brandt...
Ja, het gaat goed
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:10 schreef Muck het volgende:
Ik zit aan de keukentafel huiswerk te maken na een heel positief beoordelingsgesprek op mijn werk, mijn lief is met muziek aan het knutselen, ik heb een bak koffie en de kerstboom brandt...
Ja, het gaat goed
Kun je niet koken vrouw ??quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik wil wat bestellen maar heb geen geld
Wat is er loos?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:20 schreef Gary_Oak het volgende:
Net thuis, ik ben echt kapot.En dit weer is
.
Ja, echt een verschrikkelijke lange en vermoeide dag gehad.quote:
Oh ik dacht dat er wat ergs was door die "quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, echt een verschrikkelijke lange en vermoeide dag gehad.En het is echt vies regenachtig weer.
Eens, heerlijk! En met dat glaasje wijn doe ik mee.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
Regen! fijn om doorheen hard te lopenEn daarna lekker warm thuis zitten met thee en een dekentje
en een boek
Oh, en een glaasje wijn. Zo maar 's inschenken en gaan zitten. Kortom: goed!
Doen doen doen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik en m'n crush hebben t al vaker gehad over het Rijksmuseum en dar we daar eens naartoe wilden gaan. Vandaag krijg ik dus van m'n werk 2 vrijkaarten voor het Rijksmuseum (wel pas geldig vanaf 13 april 2013). Ik hou niet zo van bijgeloof, maar is dit m'n roeping dat ik de ballen moet hebben om wat met haar te doen?
Ja maar, ja maar, ja maar, het is pas in aprilquote:
. Echt wel! En het haar wel al nu zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2012 21:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik en m'n crush hebben t al vaker gehad over het Rijksmuseum en dar we daar eens naartoe wilden gaan. Vandaag krijg ik dus van m'n werk 2 vrijkaarten voor het Rijksmuseum (wel pas geldig vanaf 13 april 2013). Ik hou niet zo van bijgeloof, maar is dit m'n roeping dat ik de ballen moet hebben om wat met haar te doen?
Wel alvast uitnodigen en in de tussentijd gaan daten!quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, het is pas in aprilwat moet ik in die tussentijd doennnn?! Help
Als ik haar maandag op school zie doe ik het. Zo niet, dan moet het maar via whatsappquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wel alvast uitnodigen en in de tussentijd gaan daten!
Dit ja.quote:
Nee joh.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er wat ergs was door die ""
Sterkte!quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Zo dus....
[ afbeelding ]
Das nie leuk
Sorry, joodje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jammer
OT: goed, lekker dagje werken
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Zo dus....
[ afbeelding ]
Das nie leuk
wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:13 schreef Dimens het volgende:
Moe, duf, brak en mijn spieren hebben nog nooit zoveel overuren gedraaid. Mijn nieuwe werk is erg leuk maar het put mij wel helemaal uit.
Ik werk in de horeca maar het is kei en keihard werken van 17:00 tot sluit wat afgelopen nacht om 03:45 was. En dat zonder pauze. Doe ik trouwens al vanaf zondag al is sluit dan iets eerder. Mentaal gaat het steeds beter het werk maar fysiek ben ik best wel uitgeput.quote:
Je hebt toch wel gegeten popje ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Voel me echt kut en nu moet ik gaan werken gatverdamme![]()
Misschien even wat afleiding...
Ik moet op vrijdagen van 22 00 tot 05 30... ook kutquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca maar het is kei en keihard werken van 17:00 tot sluit wat afgelopen nacht om 03:45 was. En dat zonder pauze. Doe ik trouwens al vanaf zondag al is sluit dan iets eerder. Mentaal gaat het steeds beter het werk maar fysiek ben ik best wel uitgeput.
Morgenlandquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:59 schreef ArnosL het volgende:
Door dit filmpje helemaal in de stemming om los te gaan vanavond:
Bestellen dan maar?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:46 schreef Gary_Oak het volgende:
Honger, maar te lui om wat te maken.
Zo laat? Word je dik van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Te arm voor, mar ik heb inmiddels al een grote bord pasta met tonijn gemaakt!
Oh, jaloers. Zo makkelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan ik wel een beetje gebruiken.
Ik heb nog wel wat pasta over!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, jaloers. Zo makkelijk.
OT: Moe en honger!
Nee de jouwe, ik kom het persoonlijk op je bed brengen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Top, DM je adres, kom er zo aan.
Amsterdam, naast de ArenA, kom je t even brengen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee de jouwe, ik kom het persoonlijk op je bed brengen!
Nadat ik het aan wat kakkerlakken heb gevoerd, mag jij de restjes hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Amsterdam, naast de ArenA, kom je t even brengen?![]()
quote:
Beetje...quote:Op zondag 16 december 2012 03:45 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel![]()
Maar nu ben je wel weer vrolijk of niet?
LOLquote:Op zondag 16 december 2012 03:48 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]![]()
OT: vrolijk, wat KA is weer vrolijk
omgquote:Op zondag 16 december 2012 03:54 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Anders leer je het hem, zuipen ben je wel goed in
Lol, wou net zeggen wacht maar tot je kennis maakt met mijn kwade dronkquote:Op zondag 16 december 2012 03:59 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je je nickname niet waar maakt![]()
OT: bang voor KA
Heb ik al kennis mee gemaakt, allemaal leugensquote:Op zondag 16 december 2012 04:00 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Lol, wou net zeggen wacht maar tot je kennis maakt met mijn kwade dronk
quote:Op zondag 16 december 2012 04:02 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Heb ik al kennis mee gemaakt, allemaal leugens
Omg slijmbalquote:Op zondag 16 december 2012 04:05 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Valt mee ja. En jij niet tegen.
OT graag![]()
Je kan nog meer drinkenquote:Op zondag 16 december 2012 04:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Omg slijmbal
OT: nog niet dronken genoeg blijkbaar
Kom halen danquote:Op zondag 16 december 2012 04:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar heb niks meer in huis
Aahquote:Op zondag 16 december 2012 04:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ja leuk allemaal, maar intussen zit ik zonder bier
Als dit nog lang duurt wij ookquote:Op zondag 16 december 2012 04:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ja leuk allemaal, maar intussen zit ik zonder bier
Ja ben met de laatste bezigquote:Op zondag 16 december 2012 04:24 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Als dit nog lang duurt wij ook
nee laatste blikjequote:Op zondag 16 december 2012 04:26 schreef nicknicknickname het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 16 december 2012 04:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ben met de laatste bezig![]()
[/quote
Laatste 6-pack
De komende 5 minuten jaquote:Op zondag 16 december 2012 04:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee heb nog een fles wodka maar die laat ik dicht
Verwacht je bezoek?quote:Op zondag 16 december 2012 04:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nee heb nog een fles wodka maar die laat ik dicht
nee jij bent toch die verkrachterquote:Op zondag 16 december 2012 04:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Verwacht je bezoek?
Anders kom ik wel ff langs 14.gif.
Vertel me nou niet dat je daarover geen fantasies over hebt?quote:Op zondag 16 december 2012 04:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
nee jij bent toch die verkrachter![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 04:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vertel me nou niet dat je daarover geen fantasies over hebt?
voor me neus.quote:Op zondag 16 december 2012 04:29 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
En waar staat die fles wijn precies?
Rotterdam.quote:Op zondag 16 december 2012 04:31 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
In welke plaats zit jouw neus?
Een redelijk ontopic reactiequote:Op zondag 16 december 2012 04:33 schreef WasMachinator het volgende:
Altijd mooi als je een gezellig avondje hebt en dan het zusje van een vriend even binnenloopt en zegt, het ruikt hier naar whisky.
ging weer eens helemaal nergens over vannacht, wat hou ik toch van die avonden
Komt nietquote:Op zondag 16 december 2012 04:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar blijft je adres [ afbeelding ]
Niks jij?quote:Op zondag 16 december 2012 04:36 schreef LuciferRising het volgende:
Wat voor muziek luisteren jullie op dit moment?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |