nee niet sarcastisch!quote:Op woensdag 12 december 2012 17:48 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Sarcastisch?![]()
OT: weer een pijnloze stap vooruit
je komt over als een onzekere puber als ik eerlijk ben en wat aan kan je hebt toch gewoon een lichaam en zijn toch gewoon arboregels dus wat aankan zit gewoon tussen je oren manquote:Op woensdag 12 december 2012 20:39 schreef Flippiee het volgende:
Onzeker. Heb ik een stageplek, word ik in ene kei onzeker of ik het wel aan kan, en wel een plek is waar ik stage wil lopen.
Succes komt goedquote:Op woensdag 12 december 2012 22:00 schreef SEMTEX het volgende:
Goed, maar wel moe. Twee sollicitatiegesprekken gehad vandaag, eentje ging goed en lijkt me mijn ideale volgende baan, de andere was niks.
Vissen?quote:
Gelukkig heb je fok nog.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg, mensen zijn echt akelig irritant zeg. Sjongejongejonge, enorm gefrustreerd.
Wat voor sport? En waar heb je last van? Kun je uberhaupt niet sporten of niet pijnvrij?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:40 schreef PinoOnline het volgende:
Na 2 maand nog last van mijn sportblessure.
Ik ben te lui om m'n tostiapparaat schoon te maken.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:36 schreef pietkanarie het volgende:
Weer eens een nachtelijk hongeraanval.
Weer iets om compleet uit te melken. origineelquote:Op donderdag 13 december 2012 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
The Hobbit
Wat een bazenfilmben benieuwd naar 2 en 3!
Jammer weer dat een stel projectgenoten moeten zeiken... They better shut the fuck up
Hmm, ben benieuwd.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:21 schreef Luxuria het volgende:
Vindt hij me nu ook leuk of niet..?
Ja ik weet het niet.. Ik heb gisteren iig wel gemerkt dat ik hem echt heel leuk vind.quote:Op donderdag 13 december 2012 07:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hmm, ben benieuwd.
Ontopic: beetje onuitgerust, maar wel:
Wel raar dat ze die ook in drie delen hebben gesplitst, terwijl dat boek veel kleiner is dan LotR.quote:Op donderdag 13 december 2012 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
The Hobbit
Wat een bazenfilmben benieuwd naar 2 en 3!
Jammer weer dat een stel projectgenoten moeten zeiken... They better shut the fuck up
Voor dat soort dingen ben ik ook echt te lui. En al helemaal 's nachts. Heb gewoon allerlei dingen uit de koelkast gepakt. Al was die ook niet al te vol meer.quote:Op donderdag 13 december 2012 02:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ben te lui om m'n tostiapparaat schoon te maken.
En een vreselijke kutdag gehad.
Wat is dat voor iets debielsquote:Op donderdag 13 december 2012 10:39 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen ben ik ook echt te lui. En al helemaal 's nachts. Heb gewoon allerlei dingen uit de koelkast gepakt. Al was die ook niet al te vol meer.
En... Vandaag wordt vast een betere dag.
Ot: ongeduldig. Nog steeds geen antwoord van de examencommissie of ze me alsnog kunnen inschrijven voor de toetsen nadat ik dat zelf vergeten was. Binnen onze school kun je je bij alle opleidingen tegen betaling alsnog laten inschrijven. Behalve bij mijn opleiding (pedagogiek). Omdat dat niet aansluit bij hun pedagogische visie ofzo. Het belonen/straffen idee. Omdat je dan vergeetachtiggedrag beloond of ze hielden niet van 'straffen' met het laten betalen van geld. Ik betaal toch echt liever geld
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Vind het ook vrij belachelijk ja!quote:
Je hebt het boek gelezen?quote:Op donderdag 13 december 2012 03:02 schreef Kola het volgende:
[..]
Weer iets om compleet uit te melken. origineel
boek is idd dun, maar er staat dusdanig veel in dat er goed 3 films over gemaakt kunnen worden. Ik vind het trouwens nket erg, elk beeld is prachtig om te zienquote:Op donderdag 13 december 2012 10:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel raar dat ze die ook in drie delen hebben gesplitst, terwijl dat boek veel kleiner is dan LotR.Maar ik wil hem wel dolgraag zien. Soon.
OT: Nog steeds ziekjes, maar leuk weekend in het vooruitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |