Klopt! De flowersquare.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:21 schreef trui het volgende:
prachtig spuug!is het die van rosehip? erg leuk die naden met verschillende kleuren!
Ik heb mijn textiellijm bij de boekhandel gekocht!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:51 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben bij de Hema en Action geweest en bij beide niet gevonden wat ik zocht. Bluh! Volgende week nog maar eens op zoek! Sowieso nog een keer naar de Hema.
Jammer, maar in ieder geval bedankt voor het kijken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:59 schreef CREADO het volgende:
Geen wol trovey bij wibra :-(.
Labeltjes kun je zelf met je printer mk ;-). Genoeg tutorials op internet...
En steekmarkers kun je niet genoeg hebben hoor. Ik heb nu 3 setjes gekocht op ebay...hahaha. niet alleen verschillende projectjes, met meer markers, maar ook geregeld kwijt of wat dan ook. Vind ze erg handig!
Die tellers waar kan je die goedkoop kopen eigenlijk. Vind ze zo duur rond de 6¤.
Graag. Zal wel opsturen worden dan, zijn die bollen een beetje plat te krijgen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet ik hier even voor je kijken? Eventueel opsturen
Mooi.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb eindelijk het kussen af! Even een fotoserie van vierkantjes naar eindresultaat.
36 vierkantjes opgespannen:
[ afbeelding ]
De volgorde bepaald en daarna de kleuren om ze aan elkaar te haken uitgezocht:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er in close up uit:
[ afbeelding ]
Met kleine steekjes vastgezet aan de rand van een kant en klaar kussen:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Wil ik wel hebbenquote:
Leuk, maar ik doe niet aan Ebay.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zijn die Wibra dingen niet precies dezelfde als die je op Ebay voor bijna niets inclusief verzendkosten kunt krijgen?
http://www.ebay.nl/itm/6p(...)&hash=item2c670eba57
Volgens mij zijn dit ze toch? 2,63¤ inclusief verzenden
Bedankt voor het helpenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Excuses dat ik probeerde helpen hé!
Ik heb zelfs een bloedhekel aan gewoon pinnenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt voor het helpen![]()
Met mij tref je één van die weinige personen die niet in het buitenland besteld want ik wil geen paypal en/of een creditcard.
En die gaan ook nog eens heul snel kapotquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zijn die Wibra dingen niet precies dezelfde als die je op Ebay voor bijna niets inclusief verzendkosten kunt krijgen?
http://www.ebay.nl/itm/6p(...)&hash=item2c670eba57
Volgens mij zijn dit ze toch? 2,63¤ inclusief verzenden
Bij mij nog steeds niet :-)quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En die gaan ook nog eens heul snel kapot
had je mijn berichtje gezienkquote:
Kijk even boven, je staat in mijn "kleine"berichtje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
had je mijn berichtje gezienk
Ik heb ze voor je gekocht
Moet je even laten weten welke je nodig hebt stuur ik ze op enzo
ah jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Kijk even boven, je staat in mijn "kleine"berichtje.Ik heb wel interesse in alle.
Ja, maar welke uitleg volg jij dan? Want er staan een stuk of 20 links op je pinterest...quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:03 schreef CREADO het volgende:
[..]
Bij mij nog steeds niet :-)
En voor tips of uitleg voor die labeltjes zie mijn pinterest onder mijn naam :-) of gewoon googlen :-)
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
het vilttopic is zo dood dat ik in een spoiler hier toch even dit niet-haakwerkje wil laten zienben er zo trots op! workshop kerstsokken maken gehad van een collega. Heb voor mijn achternichtje gemaakt, het poppetje is zij zelf
help, ik wil niet nóg een hobby!oh wat leukSPOILER: doorklikken voor een vergroting, nog een keer klikken voor detail-grootteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ah, zo leer ik weer eens wat! Ik doe het ook volgens de boekmethode die Tyler-girl omschrijft en die minderingen zijn behoorlijk zichtbaar. Ik ga de "onzichtbare" methode eens proberen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, dit is idd de meer zichtbare manier.de manier die je eerst deed is de "onzichtbare" manier. Maar die wordt ook op verschillende manieren gedaan trouwens, in 2 of in 3 stappen (qua doorhalen). Ik weet nog niet wat ik draavan de beste vind...
mja, maar met 1 goed design zit je natuurlijk ook wel goed, dus die gok wil ik wel wagen bij gebrek aan mogelijkheden om het zelf te doen. Ik vond het zo vreselijk jammer dat ik geen label had om aan sjakie stapelslak te doen, het voelde toch een beetje onaf.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:46 schreef BrainTeaser het volgende:
Ja, maar wat ik zo jammer vind is dat je dan meteen met 50 dezelfde labels zit...
Als je ze zelf maakt, kun je veel meer afwisselen/experimenteren!
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand een suggestie qua garen voor deze sjaal? http://www.ravelry.com/patterns/library/riga-scarf
Niet al te duur graag, misschien twee draden samen of zal dat niet mooi worden?
er zijn er honderdmiljoenmiljard, maar ik had besteld bij (ff denken en zoeken)quote:Op zondag 16 december 2012 08:21 schreef Ynske het volgende:
Heb je een linkje van die labelsite mirjam?
Daar heb ik naar gekeken maar ik heb dus bijna 400 meter nodigquote:
]quote:Op zondag 16 december 2012 12:54 schreef x__duck het volgende:
Is er hier iemand die al creatief is geweest met het dikke garen van de action? Ik heb gister twee bollen kunnen bemachtigen maar nog geen patroon en geen idee of ik wel twee billen nodig heb...?
quote:Op zondag 16 december 2012 14:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb mijn minikerstboom ook staan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik beginnen aan de krans voor aan de voordeur.
Inspiratie:
http://attic24.typepad.co(...)ms-and-pretties.html
Het is persoonlijk, maar ik doe het nu met transferfolie. Dat is en blijft het mooiste en minste ingewikkeld. Printen strijken klaar :-). En altijd zelf bepalen wat je maakt...lekker varieren. Shirt zijn ook leuk te maken en goedkoper. Schijnt dat je het op 30/40 graden kan wassen. Bij de andere methode verlies je altijd inkt. Suc6!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:19 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ja, maar welke uitleg volg jij dan? Want er staan een stuk of 20 links op je pinterest...
Die methode waarbij je direct op stof uitprint ga ik dus echt niet proberen, daar is m'n printer iets te duur voor
Maar die met dat transferpapier is wel een goede. Al vraag ik me af of dat mooi blijft na het wassen? Maar dat ga ik binnenkort eens proberen!
nee hoor maakt niet uit allerlei stoffen kun je gebruiken :-)quote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef trui het volgende:
inderdaad, erg leuk die uilenbomen!
en creado, je labels zijn ook leuk. wat gebruik je als ondergrond, is dat ook nog speciaal materiaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |