quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:18 schreef kwakz0r het volgende:
het vilttopic is zo dood dat ik in een spoiler hier toch even dit niet-haakwerkje wil laten zienben er zo trots op! workshop kerstsokken maken gehad van een collega. Heb voor mijn achternichtje gemaakt, het poppetje is zij zelf
help, ik wil niet nóg een hobby!oh wat leukSPOILER: doorklikken voor een vergroting, nog een keer klikken voor detail-grootteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Ah, zo leer ik weer eens wat! Ik doe het ook volgens de boekmethode die Tyler-girl omschrijft en die minderingen zijn behoorlijk zichtbaar. Ik ga de "onzichtbare" methode eens proberen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, dit is idd de meer zichtbare manier.de manier die je eerst deed is de "onzichtbare" manier. Maar die wordt ook op verschillende manieren gedaan trouwens, in 2 of in 3 stappen (qua doorhalen). Ik weet nog niet wat ik draavan de beste vind...
mja, maar met 1 goed design zit je natuurlijk ook wel goed, dus die gok wil ik wel wagen bij gebrek aan mogelijkheden om het zelf te doen. Ik vond het zo vreselijk jammer dat ik geen label had om aan sjakie stapelslak te doen, het voelde toch een beetje onaf.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:46 schreef BrainTeaser het volgende:
Ja, maar wat ik zo jammer vind is dat je dan meteen met 50 dezelfde labels zit...
Als je ze zelf maakt, kun je veel meer afwisselen/experimenteren!
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand een suggestie qua garen voor deze sjaal? http://www.ravelry.com/patterns/library/riga-scarf
Niet al te duur graag, misschien twee draden samen of zal dat niet mooi worden?
er zijn er honderdmiljoenmiljard, maar ik had besteld bij (ff denken en zoeken)quote:Op zondag 16 december 2012 08:21 schreef Ynske het volgende:
Heb je een linkje van die labelsite mirjam?
Daar heb ik naar gekeken maar ik heb dus bijna 400 meter nodigquote:
]quote:Op zondag 16 december 2012 12:54 schreef x__duck het volgende:
Is er hier iemand die al creatief is geweest met het dikke garen van de action? Ik heb gister twee bollen kunnen bemachtigen maar nog geen patroon en geen idee of ik wel twee billen nodig heb...?
quote:Op zondag 16 december 2012 14:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb mijn minikerstboom ook staan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik beginnen aan de krans voor aan de voordeur.
Inspiratie:
http://attic24.typepad.co(...)ms-and-pretties.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |