nice!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb eindelijk het kussen af! Even een fotoserie van vierkantjes naar eindresultaat.
36 vierkantjes opgespannen:
[ afbeelding ]
III
De volgorde bepaald en daarna de kleuren om ze aan elkaar te haken uitgezocht:
[ afbeelding ]
Zo ziet het er in close up uit:
[ afbeelding ]
Met kleine steekjes vastgezet aan de rand van een kant en klaar kussen:
[ afbeelding ]
Het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Hoe maak je die met je printer dan? Want ik denk niet dat mijn printer zoiets pakt...?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:28 schreef CREADO het volgende:
[..]
kun jezelf mk met je printer ;-)...moet je dan wel de tijd voor nemen ;-)
dat is toch juist de handige manier?quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Haaknaald door de voorste helft van het eerste v'tje. Dan meteen hetzelfde met het tweede v'tje, vervolgens de draad oppakken en door de lusjes heen trekken. Lastig uit te leggen!
dat bedoeld ze ook. Claudia vroeg wat de handige manier dan wel niet was....vandaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is toch juist de handige manier?
Claudia zei "Hoe deed je het dan?", ik ging er vanuit dat "het" de "onhandige manier" was waar Arual het over had dat ze die gebruiktequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
dat bedoeld ze ook. Claudia vroeg wat de handige manier dan wel niet was....vandaar
SPOILER: doorklikken voor een vergroting, nog een keer klikken voor detail-grootteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ja, dit is idd de meer zichtbare manier.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb het al gevonden Arual.
In het boek doen ze: door de eerste vaste doorhalen, lus opnemen, daarna volgende vaste doorhalen en daar lus opnemen en daarna de draad door 3 lussen doorhalen.
Zo deed ik het eerst, maar vind de andere methode mooier (dus alleen in het voorste lusje). Maar ieder zijn ding natuurlijk
Heel erg mooi en netjes gedaanquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:20 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb eindelijk het kussen af! Even een fotoserie van vierkantjes naar eindresultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Dat is koord, dat ik als schrijfletters heb neergelegd (steeds een stukje verder "schrijven", en met kleine steekjes eromheen heb vastgezet. Was een rotklusje! De rest vond ik heel leuk om te doen, ook het ontwerpen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:03 schreef Lutte het volgende:
Spuuglokje, wat mooi! Ontzettend netjes gehaakt ookBijna zonde om hem aan het zicht te ontrekken door er op te gaan zitten
Leuke nagellak ook
![]()
En kwakz0rWat een gepriegel maar het resultaat mag er wezen! Hoe heb je de naam zo mooi gekregen?
bij mij is de onzichtbare manier zichtbaarder dan de zichtbare manierquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, dit is idd de meer zichtbare manier.de manier die je eerst deed is de "onzichtbare" manier. Maar die wordt ook op verschillende manieren gedaan trouwens, in 2 of in 3 stappen (qua doorhalen). Ik weet nog niet wat ik draavan de beste vind...
ik heb geen printer, kan ik dan op een andere manier aan dergelijke labeltjes komen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:28 schreef CREADO het volgende:
[..]
kun jezelf mk met je printer ;-)...moet je dan wel de tijd voor nemen ;-)
Mooi zeg!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:20 schreef Spuuglokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Klopt! De flowersquare.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:21 schreef trui het volgende:
prachtig spuug!is het die van rosehip? erg leuk die naden met verschillende kleuren!
Ik heb mijn textiellijm bij de boekhandel gekocht!quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:51 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben bij de Hema en Action geweest en bij beide niet gevonden wat ik zocht. Bluh! Volgende week nog maar eens op zoek! Sowieso nog een keer naar de Hema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |