Waarom? Ik vind hem vreselijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil deze maken
[ afbeelding ]
Ze raken vrij gemakkelijk zoek. En het is ook wel handig om ze in verschillende kleuren te hebeen.quote:
ik koop vaak acessoires van Clover, via echtstudio.nl of via hobbydoos:quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
Dank, Tyler-Girl!
Oh, ik wou jullie al een tijdje de volgende vraag stellen. Wat vinden jullie handige accessoires of gereedschappen om te hebben? Ik vraag me bijvoorbeeld af wat nou een handige manier is om rondjes uit vilt te halen. Dat doe ik nu uit de losse pols, maar dat moet beter kunnen. Misschien is er speciaal snijdgereedschap voor, of gebruiken jullie een liniaal om rondjes af te tekenen?
Ik wil ookal een tijdje een clip kopen waarmee je bij kunt houden wat de eerste vaste van een rondje is.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:45 schreef BrainTeaser het volgende:
Een hele tijd terug waren er hier toch mensen die ergens labeltjes hadden besteld, voor aan ami's? Of ze zelf maakten ofzo?
Iemand een linkje/adresje voor me?
hmm, die had ik toen ook opgeslagen maar kan t niet meer vinden. was een duitse site ofzo?quote:
Waarschijnlijk hetzelfde wat ik er mee doe.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat moet je er nou met 30?
Ik las pas inderdaad dat eBay handig is voor dit soort dingen, bijvoorbeeld veiligheidsoogjes. Ik ga kijken! Ik ben nu een lijstje aan het maken met dingen die m'n moeder kan kopen voor m'n verjaardag, vandaar.
Eentje voor al je dertig projectjes?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde wat ik er mee doe.![]()
Ik heb trouwens geen gekleurde verdikte pennen kunnen vinden bij de Wibra.
Nee, ik verlies ze bij het leven, net als haakpennen trouwens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eentje voor al je dertig projectjes?
Zonde! Misschien komen ze nog. Ze hebben hier nu ook die haak/breiboeken van de Action maar dan harde kaft en twee euro duurder
Oh gelukkig, dan ben ik niet de enige die zulke dingen kwijt raakt. En als ik nieuwe koop, vind ik de oude. Pfft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, ik verlies ze bij het leven, net als haakpennen trouwens.![]()
Even afwachten dan maar.
Ja klopt...een kennis van mij kocht gisteren nieuwe hoeslakens want hij kon de eerder gekochte niet vinden en moest wat vervangen. Komt thuis met de nieuwe en pakt zo de "oude"hoezen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:54 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan ben ik niet de enige die zulke dingen kwijt raakt. En als ik nieuwe koop, vind ik de oude. Pfft.
Dat was namensbander.de! Heb de labeltjes in het echt gezien, en zijn aan voor en achterkant heel mooi, en soepel.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hmm, die had ik toen ook opgeslagen maar kan t niet meer vinden. was een duitse site ofzo?
ik vind nu wel deze: https://www.holland-label.nl/nl/
Niet helemaal hetzelfde, helaas.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:20 schreef 16021988 het volgende:
http://www.crochetspot.com/how-to-crochet-star-stitch/
Is dit dezelfde steek als op de Russische site?!
Dan staat ie iig hier uitgelegd
Zo iets heeft zpagetti ook. Deze....quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:20 schreef 16021988 het volgende:
http://www.crochetspot.com/how-to-crochet-star-stitch/
Is dit dezelfde steek als op de Russische site?!
Dan staat ie iig hier uitgelegd
is dat labeltje van jou? Waar heb je die laten maken, tofquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:11 schreef CREADO het volgende:
[ afbeelding ] voorbeeldje....
Wel onder het rokje gedaan...
[ afbeelding ]
kun jezelf mk met je printer ;-)...moet je dan wel de tijd voor nemen ;-)quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat labeltje van jou? Waar heb je die laten maken, tof
De meeste newborn babies lopen nog niet, dus nee haha. Maar zonder gekheid is dat wel de reden waarom ik het niet doe. De slofjes die ik maak zijn voor newborn tot zo`n 9 maand ongeveer, dus lekker voor de warmte en voor het 'schattig' gehalte haha.quote:Op vrijdag 14 december 2012 21:00 schreef CREADO het volgende:
Donnarush, doe jij antislip onder de slofjes? Vind je erg glad? Iemand tips...
quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:14 schreef Jumpsje het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik er een col van ga maken, ben nl. met een hele mooie combi van 2 draden begonnen (Lana Grossa iets mohairigs en nog iets - heb de wikkels hier niet bij de hand) maar dat wordt een beetje duur grapje als ik 'm echt lang wil maken. Zal thuis even kijken wat het precies is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |