Het is persoonlijk, maar ik doe het nu met transferfolie. Dat is en blijft het mooiste en minste ingewikkeld. Printen strijken klaar :-). En altijd zelf bepalen wat je maakt...lekker varieren. Shirt zijn ook leuk te maken en goedkoper. Schijnt dat je het op 30/40 graden kan wassen. Bij de andere methode verlies je altijd inkt. Suc6!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:19 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ja, maar welke uitleg volg jij dan? Want er staan een stuk of 20 links op je pinterest...
Die methode waarbij je direct op stof uitprint ga ik dus echt niet proberen, daar is m'n printer iets te duur voor
Maar die met dat transferpapier is wel een goede. Al vraag ik me af of dat mooi blijft na het wassen? Maar dat ga ik binnenkort eens proberen!
nee hoor maakt niet uit allerlei stoffen kun je gebruiken :-)quote:Op zondag 16 december 2012 20:30 schreef trui het volgende:
inderdaad, erg leuk die uilenbomen!
en creado, je labels zijn ook leuk. wat gebruik je als ondergrond, is dat ook nog speciaal materiaal?
wat ik jammer blijf vinden is dat je met transfer folie altijd de randen van de folie blijft zien, ook op shirts enzoquote:Op zondag 16 december 2012 16:09 schreef CREADO het volgende:
[..]
Het is persoonlijk, maar ik doe het nu met transferfolie. Dat is en blijft het mooiste en minste ingewikkeld. Printen strijken klaar :-). En altijd zelf bepalen wat je maakt...lekker varieren. Shirt zijn ook leuk te maken en goedkoper. Schijnt dat je het op 30/40 graden kan wassen. Bij de andere methode verlies je altijd inkt. Suc6!
[Flickr]http://www.flickr.com/pho(...)96191/in/photostream[/flickr
ook als je uitknipt ja, de overgang van stof naar stof met een doorzichtig laagje blijf je zienquote:Op maandag 17 december 2012 08:22 schreef trui het volgende:
ook als je 't uitknipt? niet dat ik er zoveel ervaring mee heb.
en Ynske, is je bolero trouwens uiteindelijk naar je zin geworden? en heb je er een foto van (of heb ik die over 't hoofd gezien?).
dit...quote:Op maandag 17 december 2012 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik jammer blijf vinden is dat je met transfer folie altijd de randen van de folie blijft zien, ook op shirts enzo
thanks.. ik ga het misschien ook wel een poging wagenquote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef trui het volgende:
't mijne is van Attic24. het 'blooming flower cushion'.
dat van Spuuglokje komt van Rosehip.
Bedankt voor dat linkje naar jouw kussen! Ik wil er ook een gaan maken.quote:Op maandag 17 december 2012 11:14 schreef trui het volgende:
't mijne is van Attic24. het 'blooming flower cushion'.
dat van Spuuglokje komt van Rosehip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |