Ik hoor liever de kerstezelquote:
Door kinderen voor kinderen heb ik een boerenkool trauma opgelopenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:19 schreef CindieY het volgende:
Kinderen voor kinderen is inderdaad een trauma
Geen last vanquote:Op woensdag 12 december 2012 00:19 schreef CindieY het volgende:
Kinderen voor kinderen is inderdaad een trauma
Boerenkoolquote:Op woensdag 12 december 2012 00:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Door kinderen voor kinderen heb ik een boerenkool trauma opgelopen
quote:Op woensdag 12 december 2012 04:08 schreef wolfrolf het volgende:
Jawat ligt iedereen in bed mietjesssssssss
it's alright if you, West End Girl, want to release your steam and thunder in the house of love and stay another day!quote:
Have fun (en welkomquote:Op woensdag 12 december 2012 08:54 schreef ChungLingSoo het volgende:
Tot volgende week, ik ga kerstinkopen in Engeland doen!
Niet dat jullie mij vaak zien, maar ik jullie wel
Ik denk vooral: wat een kutnummer.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:27 schreef rubbereend het volgende:
ik moet bij dat liedje van Kane altijd aan Selfmachnie van I Blame Coco denken
Ik vooral aan anale oxidatie.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:27 schreef rubbereend het volgende:
ik moet bij dat liedje van Kane altijd aan Selfmachnie van I Blame Coco denken
Ik krijg meteen jeukquote:Op woensdag 12 december 2012 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vooral aan anale oxidatie.
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je ff een stukje gaan fietsen:
[ afbeelding ]
Kan je beter die chinese versie hebbenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je ff een stukje gaan fietsen:
[ afbeelding ]
Dat is een kinderfiets?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je beter die chinese versie hebben
quote:
Dank je!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:42 schreef henkde_j het volgende:
Dit is nu geniale marketing
http://www.bax-shop.nl/ni(...)serious-request.html
Je werkt er?quote:
quote:
Tof. Petje af, leuk verzonnen. En slimme manier om klanten te lokken om in 2013 geld bij jullie te spenderen...quote:
Thanks. Sta versteld van alle reacties en hoe het opgepikt wordt. Had ik niet durven dromenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tof. Petje af, leuk verzonnen. En slimme manier om klanten te lokken om in 2013 geld bij jullie te spenderen...Ook wel leuk voor jullie dat de 538 groep bij BAX een hele bups apparatuur heeft ingekocht voor de nieuwe studio's!
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
We hebben bezoek uit Frankrijk, dus net wezen lunchen, zzzzzzzzzzzzzz 2 rode wijn zzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
We hebben bezoek uit Frankrijk, dus net wezen lunchen, zzzzzzzzzzzzzz 2 rode wijn zzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eens naar je eigen stad!quote:
Terwijl dat juist het leukste gedeelte is, de top20 is bij elkaar toch al 2000x gedraaid op 3fmquote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze gaan altijd wel hard door het begin van de lijst..
Kloptquote:Op woensdag 12 december 2012 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Terwijl dat juist het leukste gedeelte is, de top20 is bij elkaar toch al 2000x gedraaid op 3fm
quote:
M'n verwachtingsmanagement gaat weer de mist in vrees ikquote:Op woensdag 12 december 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kunnen we vanaf nu wel los hier
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 12 december 2012 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n verwachtingsmanagement gaat weer de mist in vrees ik
Kloptquote:Op woensdag 12 december 2012 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat denk ik ookEn ik begrijp dat je oude SR-dingen zit te kijken ipv 3FM te luisteren.
Ekdom, Veenstra en Beelen.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
Alvast beetje in de sfeer komen natuurlijkWie zitten er eigenlijk in het huis dit jaar? Ben een beetje uit het 3FM-gebeuren.
Miss Montreal, Frans Bauer en Ilse de Lange.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt
Alvast beetje in de sfeer komen natuurlijkWie zitten er eigenlijk in het huis dit jaar? Ben een beetje uit het 3FM-gebeuren.
Ik zet 's ochtends voor 10en de radio aan om alvast te wennen aan Beelenquote:
Mooi spectakel.quote:
Datquote:
Door die band is mijn muzieksmaak echt drastisch veranderdquote:
Not Your Fault is beter.quote:Op woensdag 12 december 2012 21:26 schreef CindieY het volgende:
SailJammer dat de rest van het album niks is.
Niks mis met Gielquote:Op woensdag 12 december 2012 21:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zet 's ochtends voor 10en de radio aan om alvast te wennen aan Beelen
Nare DJquote:
dit ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nare DJ![]()
Alleen maar 'grappig' kunnen zijn ten koste van een ander
Alles behalve mijn favoriet, maar dat zullen de meesten inmiddels wel wetenquote:
Ook niet bepaald mijn favoriet inderdaad.quote:Op woensdag 12 december 2012 22:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nare DJ![]()
Wat vind je van Sander?quote:Op woensdag 12 december 2012 22:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nare DJ![]()
Qua humor en ouwehoeren zeker beterquote:
Met moeders aan 't bellenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
Hmzzz... Dat terugzwaaien hier is ook niet meer wat het geweest is
godsamme!quote:
Ja, nu hoeft het niet meerquote:Op woensdag 12 december 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met moeders aan 't bellenGoedenavond
Wat is dat voor een pen?quote:
Ik had ergens nog 'was' moeten typen. Zal ik doen, zaterdagquote:Op woensdag 12 december 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nu hoeft het niet meer![]()
Doe haar de groetjes![]()
![]()
Mooie oorbel.quote:
Ik post het meest van iedereen vanavondquote:Op woensdag 12 december 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
Oh ja. Post een stel tieten en het volk komt weer aangewapperd, al piemelvolgend
puur toeval pop, puur toevalquote:Op woensdag 12 december 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
Oh ja. Post een stel tieten en het volk komt weer aangewapperd, al piemelvolgend
Tof!quote:Op woensdag 12 december 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had ergens nog 'was' moeten typen. Zal ik doen, zaterdag
Pfff, mevrouwtje komt weer aandacht tekortquote:Op woensdag 12 december 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
Ik moest werken, iemand moet het doenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik post het meest van iedereen vanavond
Yeah...quote:
"Weer"?! Leg uitquote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pfff, mevrouwtje komt weer aandacht tekort
nouja...mensen.....aapachtigen met menselijke trekjes vermoed ik...quote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
Schrijven mensen 'patatje met' aan elkaar?
Ik niet, maar nu ben ik ook niet exact op de hoogte van wat er in Het Groene Boekje staat beschrevenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
streepje vind ik niet zo'n gekke gedachte hoor.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
*wakker schriktquote:Op woensdag 12 december 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
Het is frietquote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
Nee, ik schrijf 'frietje met'quote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
Nog iets vernomen van het RK?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:01 schreef CindieY het volgende:
Het is vast wel eerder voorgekomenquote:
Ik zie het nut er niet zo van in, maar goed...quote:
Mja. Volgens mij heb je sowieso wel ergens een gebrek aan aandacht als je op een forum rond gaat hangen toch?!quote:Op woensdag 12 december 2012 23:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is vast wel eerder voorgekomen
Dankquote:Op woensdag 12 december 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet zo van in, maar goed...
eeejjj![]()
huh? nou, dat vind ik wel heel cru. je kunt hier toch ook voor de gezelligheid komen? ik vind aandacht zoeken meteen zo denigrerend klinken op de 1 of andere manier...quote:Op woensdag 12 december 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja. Volgens mij heb je sowieso wel ergens een gebrek aan aandacht als je op een forum rond gaat hangen toch?!
Ik wel. Twee losse woorden. Geen samenstelling. En ik heb nog wel meer redenen, maar ik zal jullie er niet mee vervelenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
streepje vind ik niet zo'n gekke gedachte hoor.
Dan hoef je er niet meer op te rekenenquote:
Wij zijn simpele zielenquote:Op woensdag 12 december 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
Nou ja, je zoekt contact met anderen. Aandacht dus. Kan cru klinken, maar je weet dat ik gelijk hebquote:Op woensdag 12 december 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? nou, dat vind ik wel heel cru. je kunt hier toch ook voor de gezelligheid komen? ik vind aandacht zoeken meteen zo denigrerend klinken op de 1 of andere manier...
Hoe goed ken je me en waar haal je de gedachte vandaan dat ik ingewikkeld in elkaar zit?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij zijn simpele zielen. Dat jullie nu zo ingewikkeld in elkaar zitten
meh, gelijk.....contact met anderen zoeken betekent meteen dat je aandacht tekort komt? 't kan ook zijn dat je genoeg aandacht krijgt maar op zoek bent naar andere aandacht. dus nee, ik geef je geen gelijkquote:Op woensdag 12 december 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, je zoekt contact met anderen. Aandacht dus. Kan cru klinken, maar je weet dat ik gelijk heb
Dus contact = aandacht?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, je zoekt contact met anderen. Aandacht dus. Kan cru klinken, maar je weet dat ik gelijk heb
Boeit me niet of je me gelijk geeft of niet, het leven gaat vast wel verder voor me. In ieder geval tot de 21equote:Op woensdag 12 december 2012 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meh, gelijk.....contact met anderen zoeken betekent meteen dat je aandacht tekort komt? 't kan ook zijn dat je genoeg aandacht krijgt maar op zoek bent naar andere aandacht. dus nee, ik geef je geen gelijk
Hard gegaan dan. Nouja, overleven we ook wel weerquote:Op woensdag 12 december 2012 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hoef je er niet meer op te rekenen
Mijn zusje heeft zich ook willen opgeven maar er waren nog maar 2 nachtdiensten over, de rest zat al vol
Omdat dat mens-eigen is? Je hebt contact nodig om iets te bereiken in het leven.quote:
idem dito hieroquote:Op woensdag 12 december 2012 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeit me niet of je me gelijk geeft of niet, het leven gaat vast wel verder voor me. In ieder geval tot de 21e
wil iedereen dan iets bereiken in het leven?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat dat mens-eigen is? Je hebt contact nodig om iets te bereiken in het leven.
Mooi!quote:
Ben bang dat gelijk heeft. Contact zoek je voor aandachtquote:Op woensdag 12 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat dat mens-eigen is? Je hebt contact nodig om iets te bereiken in het leven.
Aandacht heb je ook nodigquote:Op woensdag 12 december 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo ben je daar bang voor?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben bang dat gelijk heeft. Contact zoek je voor aandacht![]()
Wat een niveau ineens in dit topic. Volgens mij moeten er meer plaatjes gepost worden
thnx. gerapporteerd en verwijderd. hoop dat dat voldoende is....ik houd het in de gatenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
ps: je deelt een raar filmpje via FB, ziet eruit als iets verkeerds
Ik geef niet graag mensen gelijkquote:
Ik weet heus wel dat ze gelijk heeft hoorquote:Op woensdag 12 december 2012 23:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben bang dat gelijk heeft. Contact zoek je voor aandacht![]()
Wat een niveau ineens in dit topic. Volgens mij moeten er meer plaatjes gepost worden
Gossiequote:Op woensdag 12 december 2012 23:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik geef niet graag mensen gelijk
Oh prima, dan ben ik maar irritant. Was niet zo bedoeld overigens...quote:Op woensdag 12 december 2012 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat ze gelijk heeft hoorAlleen er zijn meer en minder irritante manieren.
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde om aandacht te trekkenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh prima, dan ben ik maar irritant. Was niet zo bedoeld overigens...
Ohquote:Op woensdag 12 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde om aandacht te trekken
leuk elastiekje om je polsquote:Op woensdag 12 december 2012 23:48 schreef henkde_j het volgende:
Zó, mijn kerstoutfit is compleet
[ afbeelding ]
Nee, ik doe dit niet voor de aandacht![]()
Oh, ja heb net m'n postronde er op zittenquote:
Je bent wat kilootjes kwijt zie ik.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:48 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
ouwe gleuvenvuller!quote:Op woensdag 12 december 2012 23:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, ja heb net m'n postronde er op zitten
Geweldig! Je ziet er nog best jong uit, valt me niets tegenquote:Op woensdag 12 december 2012 23:48 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
En datquote:Op donderdag 13 december 2012 00:00 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je bent wat kilootjes kwijt zie ik.
Poehquote:Op donderdag 13 december 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Geweldig! Je ziet er nog best jong uit, valt me niets tegen
Een echte had je nog iets beter gestaanquote:Op donderdag 13 december 2012 01:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Poeh![]()
Vind je mijn poes ook mooi?
*ik zeg even nietsquote:Op donderdag 13 december 2012 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Een echte had je nog iets beter gestaan
Het was niet eens dubbelzinnig bedoeldquote:
Klopt.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:12 schreef minthy het volgende:
Sorry Lieke, maar ik vind je echt niet leuk...
En daarom gezapt naar tvquote:
Geen idee, volgens mij heeft niemand het daar al over gehadquote:Op donderdag 13 december 2012 01:17 schreef hole1988 het volgende:
Is er eigenlijk al een OP in de maak voor SR
Neuj, nog niet. Doe ik komende dagen.quote:Op donderdag 13 december 2012 01:17 schreef hole1988 het volgende:
Is er eigenlijk al een OP in de maak voor SR
Ja, maar we gaan stadje niet in. Vroeg er weer uitquote:Op donderdag 13 december 2012 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
En daarom gezapt naar tv![]()
Heb je het naar je zin daar?
Verstandig! Mocht willen dat ik zo wasquote:Op donderdag 13 december 2012 01:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan stadje niet in. Vroeg er weer uit.
Ook vroeg eruit?quote:Op donderdag 13 december 2012 01:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Verstandig! Mocht willen dat ik zo was
Dat zou wel beter zijn, maar ik vrees een kort nachtje doordat ik te laat in m'n nest ligquote:Op donderdag 13 december 2012 01:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook vroeg eruit?.
Ik ga slapen, kusjekroelxoxoxoxoxooxxx
En die ene die ik de vorige keer gaf?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand nog een werkende stream? Die uit de OP werken hier niet (proxy). En http://ics2jss.omroep.nl/(...)3fm-bb.pls&stream=ok gebruikte ik voorheen, maar daarop krijg ik de melding dat die binnenkort niet meer beschikbaar is (en start vervolgens niet door...).
Was dat niet die uit m'n post hiervoor? Of kreeg ik die weer van iemand anders?quote:Op donderdag 13 december 2012 09:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En die ene die ik de vorige keer gaf?
Ik gebruik http://icecast.omroep.nl/3fm-bb-mp3quote:Op donderdag 13 december 2012 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was dat niet die uit m'n post hiervoor? Of kreeg ik die weer van iemand anders?
Die doet het hier ook. Thnxquote:Op donderdag 13 december 2012 09:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik gebruik http://icecast.omroep.nl/3fm-bb-mp3
quote:Op donderdag 13 december 2012 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
Zometeen toch maar eens echt gaan kijken bij de opbouw van het glazen huis.![]()
Het gaat snel nu....
Een bekende DJ?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef Againzender het volgende:
Naar aanleiding van die zelfmoord eens gaan zoeken naar een jongen die in onze klas flink gepest werd.
Blijkt een hardcore DJ te zijn nu! Heeft van z'n hobby z'n werk gemaakt, altijd leuk
(ookal vind ik het tyfusherrie)
Voor mij niet, maar als de naam DJ Paralizer je wat zegt... jij bent meer thuis in die wereld dan ik.quote:
nee, maar ik had precies dezelfde plaat naar Paul ge-SMS't dus ik had ook ff iets van, huhquote:
Heb je de GPS wel ingeschakeld, ik zie niks op mijn radar?quote:
Hij gebruikt nog Apple maps vrees ikquote:Op donderdag 13 december 2012 15:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je de GPS wel ingeschakeld, ik zie niks op mijn radar?
Brown Applequote:Op donderdag 13 december 2012 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij gebruikt nog Apple maps vrees ik
Nope, zegt me niets..quote:Op donderdag 13 december 2012 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voor mij niet, maar als de naam DJ Paralizer je wat zegt... jij bent meer thuis in die wereld dan ik.
Ja maar, jij bent Klaas Vaak! Jij brengt toch dromen naar die jongen toequote:
Kijk wel uit met die Paralyzer!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja maar, jij bent Klaas Vaak! Jij brengt toch dromen naar die jongen toe
Ja ze staan altijd 99% van de tijd niet aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Handig: Streaming URL'S officiële NPO kanalen
Nice!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja en ook getweet volgens mij?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, maar ik had precies dezelfde plaat naar Paul ge-SMS't dus ik had ook ff iets van, huh![]()
Extra handig!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ze staan altijd 99% van de tijd niet aan.
Puike shit ouwe!!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
o ja, het was een tweet idd, goed opgelet jijquote:Op donderdag 13 december 2012 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en ook getweet volgens mij?
Vond hem al niet zo Amsterdams klinken
Achter de gordijnen?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:17 schreef alors het volgende:
Hehe wie had dat gedacht van Didulica
Verhaal is pas 5x langsgekomen bij VIquote:
Kijk ik nooitquote:Op donderdag 13 december 2012 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verhaal is pas 5x langsgekomen bij VI
foto werkt nietquote:Op donderdag 13 december 2012 17:34 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had nog even foto gemaakt
[ afbeelding ]
klikken op de link in mijn quote werkt welquote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten. Gaat niet zo lekker op iPad.![]()
zo komt ie toch altijd over?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:42 schreef Oerbeer het volgende:
Valt het jullie ook op dat Sander vreemd overkomt vandaag? Lijkt wel of hij te veel gedronken heeft of iets.
Dat is mij nog niet eerder opgevallen. Ik pikte iets op, en keek dus even naar de stream. Toen vond ik zijn hele houding raar overkomen.quote:
Die gast van Train kan echt belachelijk goed zingen. Tenzij je een grap maakt? Wat een onzin kraam je uit als het geen grap is.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:27 schreef alors het volgende:
Ja wat geeft het idd dat die zangert van Train niet kan zingen, de muziek compenseert dat wel... oh wacht
Ik weet niet Coen zei het. Maar denk maar niet dat ik het ga controlerenquote:Op donderdag 13 december 2012 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die gast van Train kan echt belachelijk goed zingen. Tenzij je een grap maakt? Wat een onzin kraam je uit als het geen grap is.
Hoe gruwelijk goed is deze cover? Juist, episch inderdaad.
lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |