Ik hoor liever de kerstezelquote:
Door kinderen voor kinderen heb ik een boerenkool trauma opgelopenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:19 schreef CindieY het volgende:
Kinderen voor kinderen is inderdaad een trauma
Geen last vanquote:Op woensdag 12 december 2012 00:19 schreef CindieY het volgende:
Kinderen voor kinderen is inderdaad een trauma
Boerenkoolquote:Op woensdag 12 december 2012 00:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Door kinderen voor kinderen heb ik een boerenkool trauma opgelopen
quote:Op woensdag 12 december 2012 04:08 schreef wolfrolf het volgende:
Jawat ligt iedereen in bed mietjesssssssss
it's alright if you, West End Girl, want to release your steam and thunder in the house of love and stay another day!quote:
Have fun (en welkomquote:Op woensdag 12 december 2012 08:54 schreef ChungLingSoo het volgende:
Tot volgende week, ik ga kerstinkopen in Engeland doen!
Niet dat jullie mij vaak zien, maar ik jullie wel
Ik denk vooral: wat een kutnummer.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:27 schreef rubbereend het volgende:
ik moet bij dat liedje van Kane altijd aan Selfmachnie van I Blame Coco denken
Ik vooral aan anale oxidatie.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:27 schreef rubbereend het volgende:
ik moet bij dat liedje van Kane altijd aan Selfmachnie van I Blame Coco denken
Ik krijg meteen jeukquote:Op woensdag 12 december 2012 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vooral aan anale oxidatie.
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je ff een stukje gaan fietsen:
[ afbeelding ]
Kan je beter die chinese versie hebbenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Moet je ff een stukje gaan fietsen:
[ afbeelding ]
Dat is een kinderfiets?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je beter die chinese versie hebben
quote:
Dank je!quote:Op woensdag 12 december 2012 13:42 schreef henkde_j het volgende:
Dit is nu geniale marketing
http://www.bax-shop.nl/ni(...)serious-request.html
Je werkt er?quote:
quote:
Tof. Petje af, leuk verzonnen. En slimme manier om klanten te lokken om in 2013 geld bij jullie te spenderen...quote:
Thanks. Sta versteld van alle reacties en hoe het opgepikt wordt. Had ik niet durven dromenquote:Op woensdag 12 december 2012 13:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tof. Petje af, leuk verzonnen. En slimme manier om klanten te lokken om in 2013 geld bij jullie te spenderen...Ook wel leuk voor jullie dat de 538 groep bij BAX een hele bups apparatuur heeft ingekocht voor de nieuwe studio's!
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
We hebben bezoek uit Frankrijk, dus net wezen lunchen, zzzzzzzzzzzzzz 2 rode wijn zzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2012 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
We hebben bezoek uit Frankrijk, dus net wezen lunchen, zzzzzzzzzzzzzz 2 rode wijn zzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eens naar je eigen stad!quote:
Terwijl dat juist het leukste gedeelte is, de top20 is bij elkaar toch al 2000x gedraaid op 3fmquote:Op woensdag 12 december 2012 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze gaan altijd wel hard door het begin van de lijst..
Kloptquote:Op woensdag 12 december 2012 19:18 schreef alors het volgende:
[..]
Terwijl dat juist het leukste gedeelte is, de top20 is bij elkaar toch al 2000x gedraaid op 3fm
quote:
M'n verwachtingsmanagement gaat weer de mist in vrees ikquote:Op woensdag 12 december 2012 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan kunnen we vanaf nu wel los hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |