Uit de OPquote:und Erwachsene ebenso.
Daar liet S_a me eens wat van horen.quote:
Beschrijf me het gevoel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo klonk ik gisteravond ook, het was fantastisch en kan het iedereen aanbevelen :$
Mopperkutje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar liet S_a me eens wat van horen.
Word ik depri van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mopperkutje.Deze is zeker te emo?
Het is is niet te beschrijven BP.. Ik probeer het maar.. Echt.. NIET TE BESCHRIJVEN, zo wonderschoonquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Word ik depri van.Ik luisterde gister overigens naar Metallica.
Heb je er 2 personen voor nodig of 1?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is is niet te beschrijven BP.. Ik probeer het maar.. Echt.. NIET TE BESCHRIJVEN, zo wonderschoon
Dat kan allebei.. Het hangt af van de keuzes die je maakt in het leven weet je wel.. Diepzinnige shizzlequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Enter Sandman?
[..]
Heb je er 2 personen voor nodig of 1?
Blijf je tot 07.45?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag wat later op staan morgenochtend, gelijk laat opblijven_
Onder andere, ja. Vind je die niet goed?quote:
Ik moet om 9 uur opstaan, wat denk je zelfquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet om 9 uur opstaan, wat denk je zelf?
Wat zijn dat voor onchristelijke tijdenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet om 9 uur opstaan, wat denk je zelf?
quote:
Ja voor tienen sis, taaie libbie... ik zeg het jeuhhhhquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor onchristelijke tijden
Ik hoor jeuhhhhhh :$ heel taai, zo taai als oma's.........Nvm :$quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja voor tienen sis, taaie libbie... ik zeg het jeuhhhh
Hoe weet jij nou weer hoe taai oma's zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoor jeuhhhhhh :$ heel taai, zo taai als oma's.........Nvm :$
Mijn oma deed eens haar knie in mijn mond stoppen, heel traumatiserendquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer hoe taai oma's zijn?
Wat had je gedaan dat jouw oma dat deed?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn oma deed eens haar knie in mijn mond stoppen, heel traumatiserend
Ik at al haar kaas en droge worst opquote:Op woensdag 12 december 2012 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dat jouw oma dat deed?
Jawel, maar het is hun bekendste. Volgens mij luister jij liedjes uit The Black Album en Load en ReLoad?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onder andere, ja. Vind je die niet goed?
En je oma was behulpzaam?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:01 schreef Dqod het volgende:
Maakt verder niet uit, ik moest toch nog wisselen van tanden
Wekker om 05:00. Auto tot leven wekken om 05:30.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag wat later op staan morgenochtend, gelijk laat opblijven_
5 uur ?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wekker om 05:00. Auto tot leven wekken om 05:30.
Morgen weer arbeiten, naar Eindhoven en Arnhem, zulks een end.
Altijd eh, zo zijn oma'squote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je oma was behulpzaam?
The fuck
Liever 2. Kan ik dat ook weer van m'n lijstje strepen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan allebei.. Het hangt af van de keuzes die je maakt in het leven weet je wel.. Diepzinnige shizzle
Ja vooral met de knieënquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 uur ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voornamelijk, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, maar het is hun bekendste. Volgens mij luister jij liedjes uit The Black Album en Load en ReLoad?
Wiejooowwwww wat een mongolentijdstip... moet je dan niet op een oor?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Ja?
Het leven van een goederen chauffeur gaat niet over rozen.
Tot ik een eckte eckte baan heb.
Zijn mooie albums.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voornamelijk, ja.Ik ben niet zo'n ruige rocker als jij.
Touché vriend, touchéquote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Liever 2. Kan ik dat ook weer van m'n lijstje strepen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wiejooowwwww wat een mongolentijdstip... moet je dan niet op een oor?
Vuig.... hoor... echt vuig...quote:Op woensdag 12 december 2012 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Touché vriend, touché
En ja sis, ik at wel echt haar droge worst en kaas op :$
Ja nou.. het vroegste wat ik op moest is 6.20.. maar dat is dus uitslapenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Kan de TNT nog een puntje aan zuigen.
![]()
Ja nou ik ga al maanden rond 3 uur dus voor die tijd slaap ik toch niet.Heb al een pauperblik energy van een halve liter voor morgen klaar liggen.
Ik vond Frantic ook wel tof, schijnt ook niet een favoriet te zijn van veel fans.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn mooie albums.Meeste Metallica fans haten de Loads maar ik vind ze mooi.
Ik weet hetquote:Op woensdag 12 december 2012 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vuig.... hoor... echt vuig...
Ja klopt, ik vind dat soort muziek helemaal niet bij jou passen.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond Frantic ook wel tof, schijnt ook niet een favoriet te zijn van veel fans.
Van de Load-albums heeft m'n moeder wat singletjes en die luisterde ik weleens, anders had ik ze waarschijnlijk niet gekend.
Dan rol ik net de snelweg op. Kachel op standje Mordor.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou.. het vroegste wat ik op moest is 6.20.. maar dat is dus uitslapen
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gedichtjes:
Broekpaling
Neemt je in de maling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Neemt je in de maling
Dqod
Heeft een heel groot slot
Op haar grachtengordelgrot
En wacht geduldig tot
Een tripolaire pot
Met een niet al te vlot
Kapseltje langs haar huisje mot
4EverBlackEyed
Is een caffia die draait,
Kroelt en whiept en stro graait
Die je dan zachtjes aait
En met kusjes bezaait
Rot op en geef maar over met je kotskopquote:Op woensdag 12 december 2012 00:07 schreef Dqod het volgende:
Ooit een postbode horen rappen.. Bitch, TNT, doe de groeten aan je ex
Dat is WAARHEID.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Ben jij nou die schreeuwlelek die eerst op de FP altijd schreeuwde dat god het niet zo had gewild?
Zo droogquote:Op woensdag 12 december 2012 00:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gedichtjes:
Broekpaling
Neemt je in de maling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Neemt je in de maling
Dqod
En wacht geduldig tot
Een tripolaire pot
Met een niet al te vlot
4EverBlackEyed
Die je dan zachtjes aait
En met kusjes bezaait
WAHRHEITquote:Op woensdag 12 december 2012 00:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gedichtjes:
Broekpaling
Neemt je in de maling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Neemt je in de maling
Dqod
En wacht geduldig tot
Een tripolaire pot
Met een niet al te vlot
4EverBlackEyed
Die je dan zachtjes aait
En met kusjes bezaait
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAHRHEIT
Is een sletje
Met Zosk deelt hij het liefst het bedje
Geef nou maar toe bitch je bent jaloers, ik ben kinderen voor kinderen, waarom doe je stoerquote:Op woensdag 12 december 2012 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rot op en geef maar over met je kotskop
Hou je slisnichtsmoel fokking pisnichthoerrrrquote:Op woensdag 12 december 2012 00:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geef nou maar toe bitch je bent jaloers, ik ben kinderen voor kinderen, waarom doe je stoer
Met je Herman Brood academiequote:Op woensdag 12 december 2012 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je slisnichtsmoel fokking pisnichthoerrrr
Bwehehehequote:Op woensdag 12 december 2012 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
MiVeR
Soms is hij..haha
Maar ook, sigaretje, doet hij blabla
Ja, soms bedoelde hij...reuken
Maar, rookt ook jointjes, bedoelde neuken.
Heb je die rages van hem nog meegekregen?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
MiVeR
Soms is hij..haha
Maar ook, sigaretje, doet hij blabla
Ja, soms bedoelde hij...reuken
Maar, rookt ook jointjes, bedoelde neuken.
030 op je kaaklijnquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:16 schreef WAHRHEIT het volgende:
Fascionation
I long for a vacation
Inside your imagination
To undergo sedation
Such a liberation
My fascination
Nee?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je die rages van hem nog meegekregen?
Bohhhh je hebt wat gemistquote:
Dat hij zoutzuur over m'n kut wilde gooien en 4EBE een dikke reet vond hebben?quote:
CORRECTIE.. het waren opblazende dagdagpunten in mijn reet.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hij zoutzuur over m'n kut wilde gooien en 4EBE een dikke reet vond hebben?
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat hij zoutzuur over m'n kut wilde gooien en 4EBE een dikke reet vond hebben?
Zoutzuur? I beg your pardon?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bohhhh je hebt wat gemist![]()
Oh ja, jij had een leprahoofd en hij zou je wel even in de sloot gooien en Bobby is een weekdier.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:20 schreef Dqod het volgende:
En leprahoofden Fas.. Vergeet de leprahoofden niet :$
Wtf.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, jij had een leprahoofd en hij zou je wel even in de sloot gooien en Bobby is een weekdier.
Oh en dat hij al iets van 13 keer in een jaar met de politie in aanraking kwam lag allemaal aan de politie, want die moeten hem steeds hebben.
Oh, ja, dat was ook mooi.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja ik vond het wel grappig toen hij en .nomaL ineens ruzie met elkaar hadden_
Belangrijk detail jaquote:
Papkoker.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:27 schreef Dqod het volgende:
Wel koud nu, het kanaal.. Moet ik ff benadrukken..
Ophoeren.. Ik ben er niet voor jouw zuurquote:
Bevroren zelfsquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 12 december 2012 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedere keer als je een scooter aan hoort komen in de verte ... toch even over je schouder kijken
Oh ja, een scooter had 'ie ook, he.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedere keer als je een scooter aan hoort komen in de verte ... toch even over je schouder kijken
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja en daarmee zou hij wel ff van Zeeland richting het Oosten van het land rijdenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, een scooter had 'ie ook, he.!!!!
Nou ja, ik neem dat soort gasten eigenlijk nooit echt serieus..Vooral niet wanneer ze zulke grote babbels hebbenquote:
Prachtig.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en daarmee zou hij wel ff van Zeeland richting het Oosten van het land rijden_
Zie je het voor je?
Niet als je in Amstelveen woont nee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je woonplaats is echt niet iets om mee te pronken of zo.
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet als je in Amstelveen woont nee.
OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH.gif
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Fukkin lol @ kutjong dat melk uit de uier naar de camera spuit![]()
!
Ja. Gezellig durp hoor, zal eens langskomen.quote:
Ja, ik was niet gegaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:09 schreef Zosk het volgende:
en goedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GOEDEMORGEN IEDEREEN RISE AND SHINEEEEE!!!!!quote:
schreeuw niet zoquote:Op woensdag 12 december 2012 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN IEDEREEN RISE AND SHINEEEEE!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schreeuw niet zoOh sorry, koffie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ben geminderd met koffie, doe nog maar een bakje per dag, hooguit tweequote:
Ga slaquote:Op woensdag 12 december 2012 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijkquote:
mooie kerst UI trouwensquote:
ik ben aan het minderen met soep en broodquote:Op woensdag 12 december 2012 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geminderd met koffie, doe nog maar een bakje per dag, hooguit twee
bel je mammaquote:Op woensdag 12 december 2012 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterneusgat zit dicht
Ja die heb ik aan WH te dankenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooie kerst UI trouwens
[..]
ik ben aan het minderen met soep en broodkoffie verschilt per dag
Die is btw jarig vandaagquote:
ja, normaal had ik altijd een kop bij de lunch. nu water. want zout, calorieën enzquote:Op woensdag 12 december 2012 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die heb ik aan WH te dankensoep als in cup a soup achtige soep?
proficiat.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is btw jarig vandaagbedankt voor het herinneren, want die moet ik vandaag wel bellen
Ik heb heel sporadisch champignon crème, want die hebben ze op het werkquote:Op woensdag 12 december 2012 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, normaal had ik altijd een kop bij de lunch. nu water. want zout, calorieën enz
Dank u, heb je een soort verjaardagskalender met bekende mensen?quote:
8 soorten hier, waarvan 7 niet te vretenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb heel sporadisch champignon crème, want die hebben ze op het werkshout out naar nootjes
maar niet elke dag
nee, studio brussel verteld mij dat smorgens en draait er gelijk een liedje bijquote:Op woensdag 12 december 2012 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u, heb je een soort verjaardagskalender met bekende mensen?
whehe, wel herkenbaar! Sommigen zijn niet te vreten ...quote:Op woensdag 12 december 2012 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
8 soorten hier, waarvan 7 niet te vreten
[..]
nee, studio brussel verteld mij dat smorgens en draait er gelijk een liedje bij
Morning...quote:
Only in Limburgquote:
Raar volk bij jou.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weetje wat ik grappig vind? Dat als je iets te drinken koopt bij een kantine oid dat jet kassamensch altijd standaard " eet smakelijk " zegt.
Dankjewel, groetjes tante Pollewops.quote:
Ik bedoelde jouquote:
userfototopicquote:
Ongeacht wat ik zeg kom je toch weer met zo'n stom antwoord dus ik vind het walgelijk dat je het aanbied.quote:
Heb het even gelezen, maar is niets spectaculairs. Gewoon één of andere droeftoeter die blind is.quote:
Ja, gewoon treurig dat het nog steeds word aangehaald.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb het even gelezen, maar is niets spectaculairs. Gewoon één of andere droeftoeter die blind is.
quote:
Ik kan het wel begrijpen als ze daadwerkelijk harten heeft gebroken hierquote:Op woensdag 12 december 2012 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gewoon treurig dat het nog steeds word aangehaald.
Vind je dat vervelend?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ongeacht wat ik zeg kom je toch weer met zo'n stom antwoord dus ik vind het walgelijk dat je het aanbied.
Krentenbol, Noorsbloed, Emimich etc worden ook nog steeds aangehaald.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gewoon treurig dat het nog steeds word aangehaald.
quote:
Legendes mogen niet vergeten worden. Dat ze voor altijd mogen voortbestaan, in ons hart.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol, Noorsbloed, Emimich etc worden ook nog steeds aangehaald.
Ja, sneuquote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol, Noorsbloed, Emimich etc worden ook nog steeds aangehaald.
De kleur groen.quote:
Zout of suiker, links om draaien werkt beter dan rechtvooruit.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Koekjes zijn inderdaad lekker bij een kop warme chocolademelk.
Wat een paradox, schutting à soepvergiet zemmel.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zout of suiker, links om draaien werkt beter dan rechtvooruit.
Oh wat een feest.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kun je Tli en Lot palenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh wat een feest.
Op naar Arnhem en dan naar huis, dat is het voordeel van om 0600 beginnen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat een paradox, schutting à soepvergiet zemmel.
Nee, ik zie er gewoon zo uitquote:Op woensdag 12 december 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Is mooi.
Mensen nog op hun bek gevallen door gladheid?
quote:
welke gladheid?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Is mooi.
Je meent het ook nog hè, domboquote:Op woensdag 12 december 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die kin fungeert als een goeie buffer.
kusjequote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Je meent het ook nog hè, dombo.
Die van mijquote:
Houd je bek gewoon eens man. Als het je niet aanstaat zeg dan niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GECONDOLEERD, ik zit in de tram omdat ik dacht dat de bus niet reed, maar die reed dus uiteindelijk wel. Kakding.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh wat een feest.
Op naar Arnhem en dan naar huis, dat is het voordeel van om 0600 beginnen.
Heeft WF je voor het lapje gehouden?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GECONDOLEERD, ik zit in de tram omdat ik dacht dat de bus niet reed, maar die reed dus uiteindelijk wel. Kakding.
hahahahahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GECONDOLEERD, ik zit in de tram omdat ik dacht dat de bus niet reed, maar die reed dus uiteindelijk wel. Kakding.
Nee only in Frieslandquote:Op woensdag 12 december 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar wel hard gelachen een een fietser die zo nodig haast moest hebben en voor mijn auto op z'n bek ging. Kon het ook niet laten om te claxoneren omdat hij de doorstroming belemmerde.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Is mooi.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft WF je voor het lapje gehouden?
Bij ons was het ook glad. En veel sneeuw.quote:
Hahahahahquote:Op woensdag 12 december 2012 09:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft WF je voor het lapje gehouden?
quote:
Wtf, hier niks..quote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons was het ook glad. En veel sneeuw.
asoquote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar wel hard gelachen een een fietser die zo nodig haast moest hebben en voor mijn auto op z'n bek ging. Kon het ook niet laten om te claxoneren omdat hij de doorstroming belemmerde.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je bek gewoon eens man. Als het je niet aanstaat zeg dan niets.Crazy motherfucker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
ja, de nieuwe dienstregeling is ff wennenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja ineens hing er een dienstregeling dat hij om het kwartier zou gaan, maar hij reed gewoon de normale dienstregeling
Doei.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik rijd nu de tunnel in... Daaaaaag
Hoezo aso? Hij moest zo nodig voordringen en dat werd mooi afgestraft. Daarbij was mijn snelheid niet hoog anders had ie er gewoon onder gelegen omdat het dus glad was.quote:
Op mijn werk ook niks hoor, alleen regen.quote:
Toedels.quote:
Zal eens jouw tunnel inrijden met mijn vleesmobiel.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik rijd nu de tunnel in... Daaaaaag
Teringquote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal eens jouw tunnel inrijden met mijn vleesmobiel.
want claxoneren.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo aso? Hij moest zo nodig voordringen en dat werd mooi afgestraft. Daarbij was mijn snelheid niet hoog anders had ie er gewoon onder gelegen omdat het dus glad was.
Hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar wel hard gelachen een een fietser die zo nodig haast moest hebben en voor mijn auto op z'n bek ging. Kon het ook niet laten om te claxoneren omdat hij de doorstroming belemmerde.
In principe heb je gelijk, aangezien ik haar voor altijd koester in mijn hart.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef BobbyB het volgende:
Overigens denk ik steeds dat je Tli bent
Dit is echt een stukje proza à la Miverquote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want claxoneren.
belachelijk dure boete
maar fietsers zijn altijd klachtwaardig.
vooral die nu smorgens vroeg nog zonder licht rond rijden
MIquote:Op woensdag 12 december 2012 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aso
wel altijd mooi in de winter. kijken hoe scooters de berg af schuiven en na een paar seconde de bestuurder
Ik hoop dat het de 31e een beetje rustig blijft met het weer..quote:Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op mijn werk ook niks hoor, alleen regen.
Mijn eikelquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal eens jouw tunnel inrijden met mijn vleesmobiel.
ik heb het Miver tijdperk helaas niet meegemaaktquote:Op woensdag 12 december 2012 09:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit is echt een stukje proza à la Miver.
mooie tijdenquote:
Af en toe mis ik hem welquote:Op woensdag 12 december 2012 09:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit is echt een stukje proza à la Miver.
Opzich wel terecht. Mensen die gaan lopen claxoneren wanneer ze een feestje verlaten.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want claxoneren.
belachelijk dure boete
Dat sowieso. Er zou een wet moeten komen dat je die gasten gewoon van hun fiets mag rijden en dat ze dan ook nog jouw schade vergoeden uit eigen zakquote:maar fietsers zijn altijd klachtwaardig.
vooral die nu smorgens vroeg nog zonder licht rond rijden
Ik niet, hoef ik niet naar dat kut feestje.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de 31e een beetje rustig blijft met het weer..
He ik herkende je niet door je UIquote:
Niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet, hoef ik niet naar dat kut feestje.
Ach ja, 2 jaar terug zat ik vast op de parkeerplaats toen Bonnie (die andere) de trein moest halen
Heuy hoi hallo, aangenaam, ik ben het 4equote:
whehehequote:
voor zo'n regel pleit ik al jaren. ik vindt dat ik gewoon mag doorrijden als ik zo'n debiel van de weg af rijquote:Op woensdag 12 december 2012 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opzich wel terecht. Mensen die gaan lopen claxoneren wanneer ze een feestje verlaten.![]()
[..]
Dat sowieso. Er zou een wet moeten komen dat je die gasten gewoon van hun fiets mag rijden en dat ze dan ook nog jouw schade vergoeden uit eigen zak
Tegenwoordig heb je geen excuus meer om geen verlichting te hebben, allemaal mooi van die draagbare ledlampjes, op batterijen dus van zwaar trappen (wat vroeger het excuus was) is ook geen sprake meer.
Vorig jaar viel het inderdaad wel mee ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet?uhm volgens viel het vorig jaar wel mee
quote:
Je bent goed zwart nuquote:Op woensdag 12 december 2012 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heuy hoi hallo, aangenaam, ik ben het 4e
kerst uiquote:
pics¿quote:
Zwarte poep is echt ongezondquote:
Nee, zijn voor mij privequote:
Breaker kersquote:
Staat het me een beetje?quote:
Laat de rollade maar komenquote:
koffiequote:
alleen de sneeuw is een beetje raarquote:
met kerst? rollade?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat de rollade maar komen
Jou staat alles.quote:
:Squote:
wat scoren? maken!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh ja, even voor 2e kerstdag een rollade scorenmoet niet al tr moeilijk zijn
:$quote:
Echte runderrollade is zoooo hemelsquote:Op woensdag 12 december 2012 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat scoren? maken!
overigens geen fan van rollades. met kerst moet er een compleet dood dier op tafel staan
you are dead to mequote:Op woensdag 12 december 2012 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte runderrollade is zoooo hemelswild is vies.
Deprimerendquote:
Nee.quote:
dm danquote:
was jij maar mijn rollade, dan had ik je op tafel gelegd.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat de rollade maar komen
Voor met warme dagenquote:
quote:
wisequote:Op woensdag 12 december 2012 10:34 schreef wise het volgende:
[..]
was jij maar mijn rollade, dan had ik je op tafel gelegd.
sorry, het is de koffiequote:
tiffany teenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Deze bitch maakt ontbijt.
[ afbeelding ]
Meh zegt niks. Kan wel eens een butterface zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:37 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel mooie bipsje.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:37 schreef Germano het volgende:
Ze staat wel moeilijk hol trouwens.
Geeft nietquote:
Ik wist niet eens dat dit een pornohoer was.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
tiffany teen
also, bbq sauce gespot![]()
Gelezen op 9GAG. I know what it means.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meh zegt niks. Kan wel eens een butterface zijn.
toen ik dat plaatje zag, moest ik een paar keer goed kijken. Kennis in Amerika heeft exact zo'n opstelling. Keuken met die vloer en dan de overgang naar de woonkamer met tapijt. Bijna indentiekquote:Op woensdag 12 december 2012 10:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meh zegt niks. Kan wel eens een butterface zijn.
Misschien is het zijn dochter.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:39 schreef wise het volgende:
[..]
toen ik dat plaatje zag, moest ik een paar keer goed kijken. Kennis in Amerika heeft exact zo'n opstelling. Keuken met die vloer en dan de overgang naar de woonkamer met tapijt. Bijna indentiekZelfs de koelkast
meiden die hun gezicht in smeren met lettaquote:Op woensdag 12 december 2012 10:39 schreef Germano het volgende:
Gelezen op 9GAG. I know what it means.
Helemaal niet misschien staat ze daar gewoon om een ei aan se kok te gevenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:37 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, die was niet blondquote:
Merk je niks van.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Waar 28 nationaliteiten pik in hebben gezeten.
Heb jij inmiddels al werk?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helemaal niet misschien staat ze daar gewoon om een ei aan se kok te geven
nee geen zin, 4,86 bruto voor nacht en avonduren dikke vingerquote:Op woensdag 12 december 2012 10:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, jammer. En dat gesprek van vorige week heeft niets opgeleverd?
Dat is weinig, ja. Vooral voor die tijden die jij dan zou moeten werkenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nee geen zin, 4,86 bruto voor nacht en avonduren dikke vinger
Runderrolladequote:Op woensdag 12 december 2012 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte runderrollade is zoooo hemelswild is vies.
Varkensrollade vind ik minderquote:
Gvd.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:37 schreef Germano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste kerstdag niet, misschien tweede kerstdag.quote:
met kerst niet, dan kookt mn vader.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste kerstdag niet, misschien tweede kerstdag.
Jij?
tweede zou je bij mij komen tochquote:Op woensdag 12 december 2012 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerste kerstdag niet, misschien tweede kerstdag.
Jij?
Wow!quote:Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou kunnen, aangezien dat ook zo'n blonde slet is.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:
Ik zag wat je daar deed.quote:
Ik zie een logistieke afstand.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met kerst niet, dan kookt mn vader.
maar ik bedoel, maak jij runderrollade voor mij?
zo bedoel ik het niet, maar als jij die kant op wilquote:
Links of rechts?quote:Op woensdag 12 december 2012 10:59 schreef wise het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet, maar als jij die kant op wil
Het is niet mijn lul.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kut, er komt iemand tegenover me zitten..
Welnee.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Jullie trekken elkaar seksueel aan volgens mij.
quote:
vanachterquote:
quote:
is overbrugbaar..quote:Op woensdag 12 december 2012 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie een logistieke afstand.
quote:Op woensdag 12 december 2012 10:59 schreef wise het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet, maar als jij die kant op wil
quote:
quote:
quote:
Is toch leuk. Dan zijn er 3 FOK! stelletjes hierquote:
Dat kloppend lid van mij zit nog achter het katoen.quote:
Wie zijn hier een fokstel dan?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch leuk. Dan zijn er 3 FOK! stelletjes hier.
[..]
Dat kloppend lid van mij zit nog achter het katoen.
3¿quote:Op woensdag 12 december 2012 11:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Is toch leuk. Dan zijn er 3 FOK! stelletjes hier.
[..]
Dat kloppend lid van mij zit nog achter het katoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |