En je oma was behulpzaam?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:01 schreef Dqod het volgende:
Maakt verder niet uit, ik moest toch nog wisselen van tanden
Wekker om 05:00. Auto tot leven wekken om 05:30.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag wat later op staan morgenochtend, gelijk laat opblijven_
5 uur ?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wekker om 05:00. Auto tot leven wekken om 05:30.
Morgen weer arbeiten, naar Eindhoven en Arnhem, zulks een end.
Altijd eh, zo zijn oma'squote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je oma was behulpzaam?
The fuck
Liever 2. Kan ik dat ook weer van m'n lijstje strepen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan allebei.. Het hangt af van de keuzes die je maakt in het leven weet je wel.. Diepzinnige shizzle
Ja vooral met de knieënquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 uur ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voornamelijk, ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jawel, maar het is hun bekendste. Volgens mij luister jij liedjes uit The Black Album en Load en ReLoad?
Wiejooowwwww wat een mongolentijdstip... moet je dan niet op een oor?quote:Op woensdag 12 december 2012 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Ja?
Het leven van een goederen chauffeur gaat niet over rozen.
Tot ik een eckte eckte baan heb.
Zijn mooie albums.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voornamelijk, ja.Ik ben niet zo'n ruige rocker als jij.
Touché vriend, touchéquote:Op woensdag 12 december 2012 00:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Liever 2. Kan ik dat ook weer van m'n lijstje strepen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wiejooowwwww wat een mongolentijdstip... moet je dan niet op een oor?
Vuig.... hoor... echt vuig...quote:Op woensdag 12 december 2012 00:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Touché vriend, touché
En ja sis, ik at wel echt haar droge worst en kaas op :$
Ja nou.. het vroegste wat ik op moest is 6.20.. maar dat is dus uitslapenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Kan de TNT nog een puntje aan zuigen.
![]()
Ja nou ik ga al maanden rond 3 uur dus voor die tijd slaap ik toch niet.Heb al een pauperblik energy van een halve liter voor morgen klaar liggen.
Ik vond Frantic ook wel tof, schijnt ook niet een favoriet te zijn van veel fans.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn mooie albums.Meeste Metallica fans haten de Loads maar ik vind ze mooi.
Ik weet hetquote:Op woensdag 12 december 2012 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vuig.... hoor... echt vuig...
Ja klopt, ik vind dat soort muziek helemaal niet bij jou passen.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond Frantic ook wel tof, schijnt ook niet een favoriet te zijn van veel fans.
Van de Load-albums heeft m'n moeder wat singletjes en die luisterde ik weleens, anders had ik ze waarschijnlijk niet gekend.
Dan rol ik net de snelweg op. Kachel op standje Mordor.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou.. het vroegste wat ik op moest is 6.20.. maar dat is dus uitslapen
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gedichtjes:
Broekpaling
Neemt je in de maling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Neemt je in de maling
Dqod
Heeft een heel groot slot
Op haar grachtengordelgrot
En wacht geduldig tot
Een tripolaire pot
Met een niet al te vlot
Kapseltje langs haar huisje mot
4EverBlackEyed
Is een caffia die draait,
Kroelt en whiept en stro graait
Die je dan zachtjes aait
En met kusjes bezaait
Rot op en geef maar over met je kotskopquote:Op woensdag 12 december 2012 00:07 schreef Dqod het volgende:
Ooit een postbode horen rappen.. Bitch, TNT, doe de groeten aan je ex
Dat is WAARHEID.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Ben jij nou die schreeuwlelek die eerst op de FP altijd schreeuwde dat god het niet zo had gewild?
Zo droogquote:Op woensdag 12 december 2012 00:09 schreef WAHRHEIT het volgende:
Gedichtjes:
Broekpaling
Neemt je in de maling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Valt nooit in herhaling
Neemt je in de maling
Dqod
Heeft een heel groot slot
Op haar grachtengordelgrot