Uit de OPquote:und Erwachsene ebenso.
Daar liet S_a me eens wat van horen.quote:
Beschrijf me het gevoel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo klonk ik gisteravond ook, het was fantastisch en kan het iedereen aanbevelen :$
Mopperkutje.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar liet S_a me eens wat van horen.
Word ik depri van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mopperkutje.Deze is zeker te emo?
Het is is niet te beschrijven BP.. Ik probeer het maar.. Echt.. NIET TE BESCHRIJVEN, zo wonderschoonquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Word ik depri van.Ik luisterde gister overigens naar Metallica.
Heb je er 2 personen voor nodig of 1?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is is niet te beschrijven BP.. Ik probeer het maar.. Echt.. NIET TE BESCHRIJVEN, zo wonderschoon
Dat kan allebei.. Het hangt af van de keuzes die je maakt in het leven weet je wel.. Diepzinnige shizzlequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]Enter Sandman?
[..]
Heb je er 2 personen voor nodig of 1?
Blijf je tot 07.45?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag wat later op staan morgenochtend, gelijk laat opblijven_
Onder andere, ja. Vind je die niet goed?quote:
Ik moet om 9 uur opstaan, wat denk je zelfquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet om 9 uur opstaan, wat denk je zelf?
Wat zijn dat voor onchristelijke tijdenquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet om 9 uur opstaan, wat denk je zelf?
quote:
Ja voor tienen sis, taaie libbie... ik zeg het jeuhhhhquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor onchristelijke tijden
Ik hoor jeuhhhhhh :$ heel taai, zo taai als oma's.........Nvm :$quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja voor tienen sis, taaie libbie... ik zeg het jeuhhhh
Hoe weet jij nou weer hoe taai oma's zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoor jeuhhhhhh :$ heel taai, zo taai als oma's.........Nvm :$
Mijn oma deed eens haar knie in mijn mond stoppen, heel traumatiserendquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer hoe taai oma's zijn?
Wat had je gedaan dat jouw oma dat deed?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn oma deed eens haar knie in mijn mond stoppen, heel traumatiserend
Ik at al haar kaas en droge worst opquote:Op woensdag 12 december 2012 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dat jouw oma dat deed?
Jawel, maar het is hun bekendste. Volgens mij luister jij liedjes uit The Black Album en Load en ReLoad?quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onder andere, ja. Vind je die niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |