Ja, gewoon treurig dat het nog steeds word aangehaald.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb het even gelezen, maar is niets spectaculairs. Gewoon één of andere droeftoeter die blind is.
quote:
Ik kan het wel begrijpen als ze daadwerkelijk harten heeft gebroken hierquote:Op woensdag 12 december 2012 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gewoon treurig dat het nog steeds word aangehaald.
Vind je dat vervelend?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ongeacht wat ik zeg kom je toch weer met zo'n stom antwoord dus ik vind het walgelijk dat je het aanbied.
Krentenbol, Noorsbloed, Emimich etc worden ook nog steeds aangehaald.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, gewoon treurig dat het nog steeds word aangehaald.
quote:
Legendes mogen niet vergeten worden. Dat ze voor altijd mogen voortbestaan, in ons hart.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol, Noorsbloed, Emimich etc worden ook nog steeds aangehaald.
Ja, sneuquote:Op woensdag 12 december 2012 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol, Noorsbloed, Emimich etc worden ook nog steeds aangehaald.
De kleur groen.quote:
Zout of suiker, links om draaien werkt beter dan rechtvooruit.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Koekjes zijn inderdaad lekker bij een kop warme chocolademelk.
Wat een paradox, schutting à soepvergiet zemmel.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zout of suiker, links om draaien werkt beter dan rechtvooruit.
Oh wat een feest.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN IEDEREEN RISE AND SHINEEEEE!!!!!
Kun je Tli en Lot palenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh wat een feest.
Op naar Arnhem en dan naar huis, dat is het voordeel van om 0600 beginnen.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat een paradox, schutting à soepvergiet zemmel.
Nee, ik zie er gewoon zo uitquote:Op woensdag 12 december 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Is mooi.
Mensen nog op hun bek gevallen door gladheid?
quote:
welke gladheid?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Is mooi.
Je meent het ook nog hè, domboquote:Op woensdag 12 december 2012 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die kin fungeert als een goeie buffer.
kusjequote:Op woensdag 12 december 2012 09:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Je meent het ook nog hè, dombo.
Die van mijquote:
Houd je bek gewoon eens man. Als het je niet aanstaat zeg dan niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GECONDOLEERD, ik zit in de tram omdat ik dacht dat de bus niet reed, maar die reed dus uiteindelijk wel. Kakding.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh wat een feest.
Op naar Arnhem en dan naar huis, dat is het voordeel van om 0600 beginnen.
Heeft WF je voor het lapje gehouden?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GECONDOLEERD, ik zit in de tram omdat ik dacht dat de bus niet reed, maar die reed dus uiteindelijk wel. Kakding.
hahahahahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GECONDOLEERD, ik zit in de tram omdat ik dacht dat de bus niet reed, maar die reed dus uiteindelijk wel. Kakding.
Nee only in Frieslandquote:Op woensdag 12 december 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar wel hard gelachen een een fietser die zo nodig haast moest hebben en voor mijn auto op z'n bek ging. Kon het ook niet laten om te claxoneren omdat hij de doorstroming belemmerde.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Is mooi.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft WF je voor het lapje gehouden?
Bij ons was het ook glad. En veel sneeuw.quote:
Hahahahahquote:Op woensdag 12 december 2012 09:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft WF je voor het lapje gehouden?
quote:
Wtf, hier niks..quote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons was het ook glad. En veel sneeuw.
asoquote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar wel hard gelachen een een fietser die zo nodig haast moest hebben en voor mijn auto op z'n bek ging. Kon het ook niet laten om te claxoneren omdat hij de doorstroming belemmerde.
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Houd je bek gewoon eens man. Als het je niet aanstaat zeg dan niets.Crazy motherfucker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
ja, de nieuwe dienstregeling is ff wennenquote:Op woensdag 12 december 2012 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja ineens hing er een dienstregeling dat hij om het kwartier zou gaan, maar hij reed gewoon de normale dienstregeling
Doei.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik rijd nu de tunnel in... Daaaaaag
Hoezo aso? Hij moest zo nodig voordringen en dat werd mooi afgestraft. Daarbij was mijn snelheid niet hoog anders had ie er gewoon onder gelegen omdat het dus glad was.quote:
Op mijn werk ook niks hoor, alleen regen.quote:
Toedels.quote:
Zal eens jouw tunnel inrijden met mijn vleesmobiel.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik rijd nu de tunnel in... Daaaaaag
Teringquote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal eens jouw tunnel inrijden met mijn vleesmobiel.
want claxoneren.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo aso? Hij moest zo nodig voordringen en dat werd mooi afgestraft. Daarbij was mijn snelheid niet hoog anders had ie er gewoon onder gelegen omdat het dus glad was.
Hahahahaquote:Op woensdag 12 december 2012 09:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar wel hard gelachen een een fietser die zo nodig haast moest hebben en voor mijn auto op z'n bek ging. Kon het ook niet laten om te claxoneren omdat hij de doorstroming belemmerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |