SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:09 schreef Zosk het volgende:
en goedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GOEDEMORGEN IEDEREEN RISE AND SHINEEEEE!!!!!quote:
schreeuw niet zoquote:Op woensdag 12 december 2012 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN IEDEREEN RISE AND SHINEEEEE!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 december 2012 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schreeuw niet zoOh sorry, koffie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ben geminderd met koffie, doe nog maar een bakje per dag, hooguit tweequote:
Ga slaquote:Op woensdag 12 december 2012 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
GOEDEMORGEN IEDEREEN RISE AND SHINEEEEE!!!!!
Klinkt wel verleidelijkquote:
mooie kerst UI trouwensquote:
ik ben aan het minderen met soep en broodquote:Op woensdag 12 december 2012 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geminderd met koffie, doe nog maar een bakje per dag, hooguit twee
bel je mammaquote:Op woensdag 12 december 2012 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterneusgat zit dicht
Ja die heb ik aan WH te dankenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooie kerst UI trouwens
[..]
ik ben aan het minderen met soep en broodkoffie verschilt per dag
Die is btw jarig vandaagquote:
ja, normaal had ik altijd een kop bij de lunch. nu water. want zout, calorieën enzquote:Op woensdag 12 december 2012 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die heb ik aan WH te dankensoep als in cup a soup achtige soep?
proficiat.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die is btw jarig vandaagbedankt voor het herinneren, want die moet ik vandaag wel bellen
Ik heb heel sporadisch champignon crème, want die hebben ze op het werkquote:Op woensdag 12 december 2012 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, normaal had ik altijd een kop bij de lunch. nu water. want zout, calorieën enz
Dank u, heb je een soort verjaardagskalender met bekende mensen?quote:
8 soorten hier, waarvan 7 niet te vretenquote:Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb heel sporadisch champignon crème, want die hebben ze op het werkshout out naar nootjes
maar niet elke dag
nee, studio brussel verteld mij dat smorgens en draait er gelijk een liedje bijquote:Op woensdag 12 december 2012 08:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u, heb je een soort verjaardagskalender met bekende mensen?
whehe, wel herkenbaar! Sommigen zijn niet te vreten ...quote:Op woensdag 12 december 2012 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
8 soorten hier, waarvan 7 niet te vreten
[..]
nee, studio brussel verteld mij dat smorgens en draait er gelijk een liedje bij
Morning...quote:
Only in Limburgquote:
Raar volk bij jou.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weetje wat ik grappig vind? Dat als je iets te drinken koopt bij een kantine oid dat jet kassamensch altijd standaard " eet smakelijk " zegt.
Dankjewel, groetjes tante Pollewops.quote:
Ik bedoelde jouquote:
userfototopicquote:
Ongeacht wat ik zeg kom je toch weer met zo'n stom antwoord dus ik vind het walgelijk dat je het aanbied.quote:
Heb het even gelezen, maar is niets spectaculairs. Gewoon één of andere droeftoeter die blind is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |