Belangrijk detail jaquote:
Papkoker.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:27 schreef Dqod het volgende:
Wel koud nu, het kanaal.. Moet ik ff benadrukken..
Ophoeren.. Ik ben er niet voor jouw zuurquote:
Bevroren zelfsquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 12 december 2012 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedere keer als je een scooter aan hoort komen in de verte ... toch even over je schouder kijken
Oh ja, een scooter had 'ie ook, he.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iedere keer als je een scooter aan hoort komen in de verte ... toch even over je schouder kijken
quote:Op woensdag 12 december 2012 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja en daarmee zou hij wel ff van Zeeland richting het Oosten van het land rijdenquote:Op woensdag 12 december 2012 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, een scooter had 'ie ook, he.!!!!
Nou ja, ik neem dat soort gasten eigenlijk nooit echt serieus..Vooral niet wanneer ze zulke grote babbels hebbenquote:
Prachtig.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en daarmee zou hij wel ff van Zeeland richting het Oosten van het land rijden_
Zie je het voor je?
Niet als je in Amstelveen woont nee.quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je woonplaats is echt niet iets om mee te pronken of zo.
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet als je in Amstelveen woont nee.
OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHH.gif
quote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 01:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Fukkin lol @ kutjong dat melk uit de uier naar de camera spuit![]()
!
Ja. Gezellig durp hoor, zal eens langskomen.quote:
Ja, ik was niet gegaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |