In principe heb je gelijk, aangezien ik haar voor altijd koester in mijn hart.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef BobbyB het volgende:
Overigens denk ik steeds dat je Tli bent
Dit is echt een stukje proza à la Miverquote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want claxoneren.
belachelijk dure boete
maar fietsers zijn altijd klachtwaardig.
vooral die nu smorgens vroeg nog zonder licht rond rijden
MIquote:Op woensdag 12 december 2012 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aso
wel altijd mooi in de winter. kijken hoe scooters de berg af schuiven en na een paar seconde de bestuurder
Ik hoop dat het de 31e een beetje rustig blijft met het weer..quote:Op woensdag 12 december 2012 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op mijn werk ook niks hoor, alleen regen.
Mijn eikelquote:
quote:Op woensdag 12 december 2012 09:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal eens jouw tunnel inrijden met mijn vleesmobiel.
ik heb het Miver tijdperk helaas niet meegemaaktquote:Op woensdag 12 december 2012 09:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit is echt een stukje proza à la Miver.
mooie tijdenquote:
Af en toe mis ik hem welquote:Op woensdag 12 december 2012 09:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit is echt een stukje proza à la Miver.
Opzich wel terecht. Mensen die gaan lopen claxoneren wanneer ze een feestje verlaten.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
want claxoneren.
belachelijk dure boete
Dat sowieso. Er zou een wet moeten komen dat je die gasten gewoon van hun fiets mag rijden en dat ze dan ook nog jouw schade vergoeden uit eigen zakquote:maar fietsers zijn altijd klachtwaardig.
vooral die nu smorgens vroeg nog zonder licht rond rijden
Ik niet, hoef ik niet naar dat kut feestje.quote:Op woensdag 12 december 2012 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de 31e een beetje rustig blijft met het weer..
He ik herkende je niet door je UIquote:
Niet?quote:Op woensdag 12 december 2012 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet, hoef ik niet naar dat kut feestje.
Ach ja, 2 jaar terug zat ik vast op de parkeerplaats toen Bonnie (die andere) de trein moest halen
Heuy hoi hallo, aangenaam, ik ben het 4equote:
whehehequote:
voor zo'n regel pleit ik al jaren. ik vindt dat ik gewoon mag doorrijden als ik zo'n debiel van de weg af rijquote:Op woensdag 12 december 2012 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Opzich wel terecht. Mensen die gaan lopen claxoneren wanneer ze een feestje verlaten.![]()
[..]
Dat sowieso. Er zou een wet moeten komen dat je die gasten gewoon van hun fiets mag rijden en dat ze dan ook nog jouw schade vergoeden uit eigen zak
Tegenwoordig heb je geen excuus meer om geen verlichting te hebben, allemaal mooi van die draagbare ledlampjes, op batterijen dus van zwaar trappen (wat vroeger het excuus was) is ook geen sprake meer.
Vorig jaar viel het inderdaad wel mee ja.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet?uhm volgens viel het vorig jaar wel mee
quote:
Je bent goed zwart nuquote:Op woensdag 12 december 2012 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heuy hoi hallo, aangenaam, ik ben het 4e
kerst uiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |