Nee, Zeeheldenbuurt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Dit zal wel in Holtenbronx zijn verwacht ik?
verkocht zeker!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef MilaNL het volgende:
3x zonder hondjes. Dat is knap. Hondjes geloosd?
Hilbrink is mestman en Rijsen is hontmanquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef Pietepietje het volgende:
Wie is nu Hilbrink en wie is Rijsen?
Gerrit heeft de hondjes (van Rijssen)quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef Pietepietje het volgende:
Wie is nu Hilbrink en wie is Rijsen?
dikke hajo!quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij bij de fietsenmaker wel! En bij Fabiola.
oja, diequote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij dat rare meppende wijf toen ging het ook snel.
quote:
Wel Zeeheldenbuurt hè, dat is wat anders dan de Schrijversbuurt.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:53 schreef Housekeeper het volgende:
Hij gaat een boete boven zijn hoofd krijgen voor als hij zijn handjes weer laat wapperen
Idd lolwhutquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
Dat deze maatregelen nodig zijn
Je kan hier toch ook niks mee.quote:
Maar wel een jurist.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
die rijdende rechter kan wel mooi lullen![]()
hij is geen politie of iets dergelijks
Hij is een stalkerquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef marcodej het volgende:
Is daar een wettelijke basis voor, dat je niet voor iemands huis langs mag wandelen?
Het zijn allebei debielen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef Coos het volgende:
Terecht dat die ouwe hondenpooier geen gelijk krijgt.
Het zijn 2 kasthomo's. Ze willen elkaar maar ontkennen het.quote:
Tuurlijk, naar bed of door naar P&Wquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef BuisGruis het volgende:
topic meltdown omdat het afgerond is
Ja, maar die hondenpooier had de zaak aangespannen.quote:
of Seinfeldquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, naar bed of door naar P&W
Was dat niet gewoon een Noorse trui?quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:55 schreef Specularium het volgende:
Weet iemand waar ik die trui van die chihuahua-kerel kan halen?
Gelukkig hebben jonkies daar geen last van.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat kunnen oudjes toch altijd agressief worden
Ik ben toch wel benieuwd wat er bij deze mensen vooraf is gebeurd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:24 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat kunnen oudjes toch altijd agressief worden
Whut?quote:Op woensdag 12 december 2012 01:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
deze mensen lijken me wel redelijk normaal.
Die ene vent is net zijn vrouw verloren volgens mij, en daardoor nogal emotioneel.quote:Op woensdag 12 december 2012 01:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd wat er bij deze mensen vooraf is gebeurd.
Bij die boze buurvrouw wist je gewoon dat ze ziek in haar hoofd was, deze mensen lijken me wel redelijk normaal.
Klinkt als een goede dealquote:Op woensdag 12 december 2012 10:30 schreef Gia het volgende:
Dus, als de mestmeneer 5000 euro dokt, mag hij de hondenfluisteraar onbeperkt afrossen?
Het was een 'hij'.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las net van de week dat ze zo ziek wasarme ziel.
Weet ik. Ik zag hem als een haar. Vroeger zag ik haar vaak lopen in de stad in de vreemde outfits, laatste paar jaar eigenlijk nooit meer.quote:
Ik moet bekennen met enige verbazing dit net in het journaal gezien te hebben aangezien ik de hele persoon uitsluitend kende van een aflevering rijdende rechter.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zag hem als een haar. Vroeger zag ik haar vaak lopen in de stad in de vreemde outfits, laatste paar jaar eigenlijk nooit meer.
Binnen Amsterdam was het een zeer bekend figuur.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:09 schreef OProg het volgende:
Ik moet bekennen met enige verbazing dit net in het journaal gezien te hebben aangezien ik de hele persoon uitsluitend kende van een aflevering rijdende rechter.
Dat blijkt als het in het journaal komt.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnen Amsterdam was het een zeer bekend figuur.
Uiteraard, Amsterdams nieuws is wereldnieuwsquote:Op zondag 27 januari 2013 13:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat blijkt als het in het journaal komt.
In Rotterdam hebben we dat soort mensen niet, alleen maar harde werkers die het geld voor Nederland verdienen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard, Amsterdams nieuws is wereldnieuwsAl moet ik eerlijk zeggen dat het misschien wel een klein beetje overdreven is om het in het journaal te brengen. AT5 nieuws, OK.
Ach jullie hebben Lee Towersquote:Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef OProg het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we dat soort mensen niet, alleen maar harde werkers die het geld voor Nederland verdienen.
In dezelfde woontoren als Erica Terpstra.quote:
Volgens hemzelf was het een 'het'quote:
Rotterdam telt meeste werklozenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef OProg het volgende:
[..]
In Rotterdam hebben we dat soort mensen niet, alleen maar harde werkers die het geld voor Nederland verdienen.
Naast de rest van Nederland moeten die ook al onderhouden worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Rotterdam telt meeste werklozen
quote:In de eerste aflevering: Martha Tahapary heeft een huis gekocht met verborgen gebreken. Het grootste probleem is de houten vloer. Ze neemt Stef van Bikobouw Support in de arm om de vloer te vervangen. Al gauw stuit Stef op veel meer problemen. Hij biedt aan dit allemaal voor haar op te lossen maar de bedragen lopen hoog op en het einde komt niet in zicht. Als Stef ongevraagd de keuken eruit sloopt is het voor Martha over en uit. En Stef krijgt geen cent. Mr. Visser neemt de schade op in de ontstane bouwval.
Zelfde als altijd toch.quote:
Dat is altijd goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Net het voorstukje gezien...het tokkiegehalte is weer heel hoog.
20:30-21:30 Wie is de reisleiderquote:
Iemand?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:24 schreef Operc het volgende:
Weet iemand of er ergens een mogelijkheid is om de aflevering live online te kijken? Hier in het buitenland geen Nederlandse zenders op de kabel helaas.
Dat kan nog chanant worden!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
20:30-21:30 Wie is de reisleider
21:30-22:20 Zon, Zuipen, Ziekenhuis
22:20-23:00 De Rijdende Rechter
Perfect
Edit: O nee, dat soa programma komt vanavond ipv Zon, Zuipen, Ziekenhuis
live gaat niet lukken. De Rijdende Rechter is niet groot genoeg actief op justin.tv te zettenquote:
Balenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
live gaat niet lukken. De Rijdende Rechter is niet groot genoeg actief op justin.tv te zetten
Dat zijn juist leuke afleveringen. Conflicten die nergens over gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Gelukkig geen boom of recht op overpad.
Dat is altijd hetzelfde. Die met de fiets vorig jaar was top en dat ging niet over een boom.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:21 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dat zijn juist leuke afleveringen. Conflicten die nergens over gaan.
Jan met de dikke hajo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is altijd hetzelfde. Die met de fiets vorig jaar was top en dat ging niet over een boom.
Dat ding om te beginnen eens de neus uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef tralalala het volgende:
Jetske ziet er per aflevering minder goed uit.
Ja man. Ik zit iedere keer met een nijptang voor de tvquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat ding om te beginnen eens de neus uit.
GMTAquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:27 schreef trovey het volgende:
Hij heeft wel vlotte babbel, was hij ook maar zo vlot met zijn werk.
Hij lijkt me ook wel een beunhaas.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vrouw zal wel ongelijk hebben.
Hebben alle Indo's die ik ken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Tiefusrotzooi heeft die vrouw in huis zeg
Dat is zijn klusshirt.quote:
Ze klonken me bekend in de oren, maar ik kon ze niet direct plaatsen. Nieuwe Muse?quote:
Hij heeft nog wel een plekje in de agenda voor je hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik ga in mijn eerste appartement mijn eigen keuken plaatsen.
Lol dubbeltje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:32 schreef tralalala het volgende:
Iets met voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Die vrouw heeft ze volgens mij ook niet helemaal op een rijtje. Duidelijke afspraken maken bijvoorbeeld.quote:
Ik vind 20.000 nou niet bepaald een koopje voor zulk prutswerkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:32 schreef tralalala het volgende:
Iets met voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Jawel johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind 20.000 nou niet bepaald een koopje voor zulk prutswerk
die vrouw ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:34 schreef Specularium het volgende:
Die kerel heeft wel een knal nodig.
Nee, een harige dildo in haar snufferd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Had Jetske het vorige seizoen ook al een tandenborstel aan haar oor hangen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |